روزنامه جام‌جم نوشت:

دختر 20 ساله‌ای که فریب پسر مورد علاقه‌اش را خورده و از خانه فرار کرده بود، به دام فساد افتاد.
رسیدگی به این پرونده چندی پیش با شکایت مردی مبنی بر گم شدن دختر 20 ساله‌اش در دستور کار پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت: دخترم برای خرید از خانه بیرون رفت و بازنگشت. جستجو‌هایمان تاکنون برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.
در پی این شکایت، تحقیقات پلیسی برای یافتن دختر گمشده آغاز شد تا این که ماموران انتظامی، روزهای پایانی هفته گذشته دختر گمشده را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهریار پیدا کردند. دختر جوان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی، راز اتفاق هولناکی را که برایش رقم خورده بود، فاش کرد.

 

فراری که تباهی در پی داشت
دختر جوان در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش در یکی از بوستان‌های کرج با مرد جوانی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. پس از مدتی او گفت قصد ازدواج با مرا دارد. وی اضافه کرد: من از او فرصت خواستم تا ماجرا را با خانواده‌ام در میان بگذارم و رضایت آنها را جلب کنم. چون احتمال می‌دادم آنها با این وصلت مخالفت کنند؛ اما او فریبم داد و تشویقم کرد تا از خانه فرار کنم.
دختر جوان گفت: عاقبت با اصرار‌های او از خانه‌ فرار کردم. او مرا در غیاب خانواده‌اش به منزلشان برد و پس از چند روز رهایم کرد.وی یادآور شد: چند بار قصد داشتم به خانه‌مان بازگردم، اما به خاطر آبروی از دست رفته‌ام، این کار را نکردم. مدتی سرگردان بودم تا این که به خانه یکی از دوستانم رفتم تا چند روزی در خانه‌شان بمانم.

 

گرفتار شدن در دام فساد
دختر فراری از خانه در رابطه با گرفتار شدن در دام فساد گفت: مادر دوستم مرا به خانه‌اش راه داد، اما پس از یک هفته مرا با مرد غریبه‌ای که به خانه‌اش آمده بود، تنها گذاشت. وی افزود: او با تهدید و کتک مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و گفت بابت این کار، به زن صاحبخانه پول داده است. دختر فراری گفت: ساعاتی بعد وقتی زن صاحبخانه بازگشت با او دعوا کرده و قصد فرار از خانه‌اش را داشتم، اما آنجا زندانی شده و در دام فساد افتاده بودم تا این که چند روز پیش موفق شدم از آن خانه وحشت فرار کنم.
در پی اظهارات این دختر فراری از خانه، او با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه 8 دادسرای شهریار روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی برای دستگیری پسر مورد علاقه وی و زن فریبکار آغاز شده است تا ابعاد دیگر این پرونده فاش شود.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    75 5
    ای بابا
  • بدون نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    43 10
    به اون دختر تجاوز شده بردنش زندان. بابا ای ول
  • بدون نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    37 7
    خوب اين بدبخت چرا زنداني شده.؟البته اشتباه كرده ولي مقصرين اصلي جدا از زمينه ها وعلل انجام اين عمل كسان ديگري هستند با زنداني شدن اين دختر بينوا ايندش بيشتر تيره وتار ميشه وبازگشت به زندگي دشوارتر ...
  • بدون نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    40 9
    من که یک کلمه از حرفهاشو باور نمی کنم!!!دختر 20 ساله گول بخوره و بی دلیل حتی بدون اینکه خانوادش بدونند که بخواهند مخالفت کنند از خونه فرار کنه!!!! خونه دوستش خونه ی فساد بوده و دوستش هم حتما پاک و منزه در اون خونه زندگی می کرده!!!
  • رامین IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    36 12
    بدبخت اینهمه بلا سرش اومده عوض اینکه ازش حمایت کنن به زندگی برش گردونن گرفتن زندانیشم کردن به چه جرمی ؟فریب خوردن؟ مورد تجاوز قرار گرفتن؟زندانی شدن؟
  • س IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    10 1
    بیچاره بعد ازاینکه این همه مورد تجاوز قرار گرفته . بزارین به خانوداه اش پناه ببره بردینش زندان عجب ها
  • بی نام A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    5 7
    دختری که فرارکنه عاقبتش همینه چون کسی نیس ازشون حمایت کنه