به گزارش خبرآنلاین به نقل از بیمه مرکزی، مهرداد رضایی، مدیرکل نظارت بر صلاحیت های حرفه ای با بیان اینکه از ابتدای سال جاری، نحوه پذیرش نمایندگی و کارگزاری رسمی بیمه به منظور تسهیل هر چه بیشتر در فرایند جذب نماینده و کارگزار رسمی بیمه تغییر کرد، گفت: هدف از اجرای این تغییرات را تسهیل هر چه بیشتر در فرایند جذب نماینده و کارگزار رسمی بیمه دانست و گفت: در نظام جدید، پژوهشکده بیمه سالانه حداقل ۱۰ آزمون سنجش دانش و اطلاعات بیمه ای (آداب) برگزار می کند.
وی افزود: گواهی نامه قبولی آزمون آداب دو سال اعتبار دارد و متقاضی فعالیت نمایندگی و کار گزاری می تواند در این مدت به شرط داشتن سایر شرایط مندرج در مقررات نسبت به اخذ پروانه نمایندگی یا کارگزاری رسمی بیمه حسب مورد از شرکت بیمه مورد نظر و بیمه مرکزی اقدام نمایند.
3535
نظر شما