سیستم تعلیق بادی و هوشمند در تسلا مدل ۳ جدید/ تنظیم ارتفاع خودرو بر اساس شرایط جاده

ایلان ماسک اعلام کرد تسلا مدل 3 سال آینده با سیستم تعلیق بادی ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،ماسک در پاسخ به یک سؤال در توییتر خود نوشته است که سیستم تعلیق بادی در نسخه دو پیشرانه‌ی مدل 3 جدید وجود خواهد داشت. تسلا سال پیش گفته بود که این خودرو با سیستم تعلیق جدیدی در دسترس خواهد بود و سخنان ماسک نیز این ادعاها را اثبات می‌کند.

Motor Authority گزارش داده که تسلا مدل 3 با دو پیشرانه در ابزار پیکربندی شرکت لیست شده و خودرو در بهار سال 2018 وارد بازار خواهد شد. بر پایه بیانیه قبلی ماسک درباره نسخه پرفورمنس دو پیشرانه‌ای مدل 3، به نظر می‌رسد این نسخه از محصول جدید تسلا دنباله‌روی برادر بزرگ‌تر یعنی مدل S خواهد بود.

سیستم تعلیق جدید که سیستم تعلیق بادی هوشمند نام گرفته می‌تواند شرایط را یاد گرفته و خود را با جاده‌ها وفق داده و به‌صورت خودکار ارتفاع خودرو را در مواقع لزوم کاهش داده یا افزایش ‌دهد. این ویژگی که هم‌اکنون به‌صورت استاندارد در مدل‌های S و X عرضه می‌شود برای مالکانی که در جاده‌هایی با کیفیت پایین رانندگی می‌کنند مفید خواهد بود.

هنوز مشخص نشده که تسلا مدل 3 با دو پیشرانه چه بهایی خواهد داشت اما اگر بهای حدود 70 هزار دلاری را بشنویم خیلی تعجب نخواهیم کرد.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =