کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این جا مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- با سلام بنده از ایران خودرو برای ماشینم کارت طلایی خریدم در تاریخ 23 مرداد امسال ماشینم دچار نقص فنی شد امداد خودرو ماشین را به نمایندگی انتقال داد و سپس در تاریخ  4 خرداد ماشینم را تحویل دادند برای پرداخت خواب خودرو هر روز یک بهانه می اورند

 

- با سلام صندوق پس انداز یکم زوجین بانک مسکن ایا قرار نیست به 100 میلیون افزایش یابد و همچنین ایا با توجه به کم شدن سود بانکی نرخ سود تسهیلات و.. نباید کاهش یابد حداقل سود زوجین برای خریدار شدن خانه و.. کم کنید و قصد را نیز پایین بیاورید

- با سلام.دو بار برای استخدامی شرکت نفت خود آقای وزیر و معاونشان اعلام کردند که امسال 2500 نفر جذب خواهند شد که یک بار اعلام کردند تا آخر خرداد و یک بار تا آخر تیر ثبت نام انجام خواهد شد ولی هر دو بار هیچ خبری نشد.خواهشمندیم پیگیری کنید.

- با سلام .لطفا  مشکل شرکت در ازمو ن های استخدامی دهه شصتی ها حل کنید .

- تکلیف نيروهاي قراردادي معين مشخصا بالاي 10 سال سابقه كار در دستگاههاي اجرايي و داشتن كد شناسنامه چيست آيا تبديل وضعيت به پيماني مي شوند و يا كماكان بدون تكليف در برزخ بايد باشيم.

- چرا مراکز معاینه راهوار ماشین های دو گانه شرکتی را مجوز نمی دهند.در صورتی که ماشینهای که دستی گاز سوز شده اند مجوز می گیرنداین اجحاف نیست؟

2

آموزش

- تو رو خدا این بخش نامه منع تحصیل فرهنگیان را لغو کنید. امسال با کلی زحمت دکتری دولتی قبول شدم اجازه تحصیل نمی دهند.

- بنده دارای دکترای تخصصی پزشکی هستم. به هزاران امید برگشتم ایران. در وزارت بهداشت دوره  تکمیلی ۱۳ واحد گذاشتند. هر ترمی ازمن ۱۴ میلیون تومان می خواهند و چون تصمیم گرفتند در ۲ ترم باشد باید ۲۸ میلیون تومان بدهم.

- سلام بنده دانشجوي پزشكي هستم كه اسفند ماه امسال امتحان پيش كارورزي دارم.تاريخ اعلام شده براي اين ازمون ٣ اسفند اعلام شده است.دانشجويان تا نزديكي اين تاريخ هنوز مشغول گذراندن امتحانات و بخش هاي مربوطه هستند لذا تقريبا وقت چنداني به منظور مرور مطالب  سال گذشته نمي ماند

- لطفا از وزارت آموزش و پرورش سوال کنید که چرا معلمان مناطق محروم هزینه ایاب و ذهاب ندارند در صورتی که سایر دستگاه ها دارند و اینکه چرا ما باید برای داشتن یک تخته وایت برد یکسال صبر کنیم و هنوز هم نداده باشند. پس این دانش آموزان چه گناهی کردند. ما که حقوقی نمی گیریم که خودمون تهیه کنیم.

3

شهری

- در مقابل بیمارستان صارم اکباتان دو نفر به عنوان پارکبان از خودروهایی که در مقابل درب غربی بیمارستان پارک می کنند پول می گیرند و در مقابل آن قبضی بی نام و نشان به آنها می دهند . نگهبانی بیمارستان می گوید این افراد از طرف شهرداری مامور هستند. شهرداری می گوید در هیج کجای تهران چیزی به عنوان پارکبان وجود ندارد با پلیس تماس بگیرید.

- مدت زیادی است که صبح ها بعد از اذان صبح برای ورزش به پارک پردیسان واقع در منطقه دو می روم متاسفانه اغلب اوقات بیشتر قسمتهای این پارک در خاموشی مطلق است.

- با سلام مدتی هست که فاضلاب صدا وسیما را منتقل کرده اند به جوی کنار خیابان ولیعصر دقیقا از نبش خیابان جام جم وارد جوب می شود وبوی بسیار بدی دارد که در خور شهری مثل تهران نیست

- ترمینال فرودگاه شیراز در حد ترمینال اتوبوس هم نیست متاسفانه سالهای سال رها شده و هیچ توسعه ای برای بالا بردن ظرفیت این پارکینگ انجام نشده است یک پارکینگ طبقاتی صرفا جهت پارک شبانه روزی احداث شده که به دلیل فاصله زیاد تا خود فرودگاه عملا بدون استفاده و خالی مانده است

 

 

 

 

 

 

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهنگی A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    0 0
    اخیرا تعداد کثیری از معلمان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه ها پذیرفته شده اند اما بخشنامه ای که سال قبل ارسال شده نه تنها اعمال مدرک بلکه در عمل ادامه تحصیل را هم منع کرده چون تمام دانشگاه ها برای ثبت نام نیاز به موافقت نامه دارند و ادارات با استناد به این بخشنامه موافقت نمی دهند. این یعنی اینکه معلمان حتی حق ادامه تحصیل در ساعت غیر اداری هم ندارند.