ایرنا نوشت: شماری از رسانه های جمعی چین در گزارش های خود به نقل از «یوکیو آمانو» رییس سازمان بین المللی انرژی اتمی، ایران را پایبند به مقررات اعلام کرده اند.

 تارنمای 'چاینا دیلی' خاطر نشان کرده است که از دیدگاه آژانس ایران همواره به مقررات پایبند بوده و در زمینه انجام تعهداتش سهل انگاری نکرده است.
این رسانه چینی که پرشمارگان ترین نشریه انگلیسی زبان چین است می افزاید که آمریکا در تلاش است تا ایران را ناقض برجام و مقررات آژانس نشان دهد.
این روزنامه ادامه می دهد که آژانس بین المللی انرژی اتمی برای چندمین بار است در ماه های گذشته بر پایبندی ایران به برجام و مقررات این سازمان تاکید می ورزد.


تارنمای 'انگلیش نیوز' چین نیز می نویسد که از دیدگاه مسئولان این سازمان ایران نه تنها مقررات را زیر پا نگذاشته و بد عهدی نکرده بلکه مسوولیت هایش را هم بردوش گرفته است.
این رسانه جمعی چین ادامه می دهد که از دیدگاه آژانس اقدامی که بخواهد یکجانبه گرایی و یا طرفداری یکطرفه و توجه ویژه به ایران باشد وجود نداشته است.
رسانه های چین آورده اند ایران پس از برجام توانسته است گام های بلندی برای همکاری با دیگر کشورها بردارد و بسیاری از تحریم ها علیه این کشور در یک سال و نیم گذشته لغو شده است.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =