۰ نفر
۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
«قصه‌های نترسناک» به چاپ سوم رسید

مجموعه چهار جلدی «قصه‌های نترسناک» با نوشته و نقاشی‌های نازنین آیگانی توسط کتاب‌های زرافه (واحد کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق) به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این مجموعه کتاب‌ها که برنده جایزه لاک‌پشت پرنده نقره‌ای است، شامل چهار کتاب با عنوان‌های «تاریکی»، «ما»، «همه» و «نقاش هیولولوها» است که هر کتاب به یک ترس رایج در کودکان می‌پردازد و در قالب قصه و تصویر کودکان می‌آموزند چگونه با این ترس‌ها مقابله کنند.

در کتاب «تاریکی» به موضوع ترس از تاریکی در کودکان اشاره شده، کتاب «همه» به ترس از حضور در جمع و فضاهای شلوغ پرداخته، کتاب «ما» به ترس از جدایی کودک از والدین هنگام رفتن به مهدکودک یا ماندن در خانه پدربزرگ و مادربزرگ اشاره داشته و کتاب «نقاش هیولولوها» به مقابله با ترس از موجودات خیالی می‌پردازد.

چاپ نخست مجموعه چهار جلدی قصه‌های «نَترسناک» سال ۹۴ وارد بازار نشر شد.

مجموعه قصه‌های نترسناک برای ۳ تا ۷ ساله‌ها مناسب است و توسط روان‌شناسان کودک به عنوان کتاب کمکی برای مقابله با ترس کودکان توصیه می‌شود.

چاپ سوم این مجموعه در تیراژ ۲۰۰۰ نسخه و با قیمت هر جلد ۸۰۰۰ تومان (بدون تغییر قیمت نسبت به چاپ‌های قبل) روانه بازار نشر شده است و پخش و توزیع آن توسط مداد آبی صورت می‌گیرد.

 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =