شهردار ارومیه:  بیش از ۲۰۰ هزارنفر از پنجمین جشنواره انگور بازدید کردند

شهردار ارومیه در برنامه رادیوئی شهریمیز از بازدید بیش از ۲۰۰ هزارنفری از پنجمین جشنواره انگور خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در برنامه زنده رادیوئی شهریمیز از پایان پنجمین جشنواره انگور ارومیه در دهکده گردشگری چی‌چست خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در طول برگزاری جشنواره از آن بازدید کردند که  ۴۰ درصد بازدیدکنندگان خارج از ارومیه و از استان ها و شهرهای دیگر بودند.
وی با اشاره به رشد زندگی شهری وماشینی و نبود فرصت کافی و موقعیت مناسب برای اوقات فراغت شهروندان خاطر نشان کرد: ایجاد دهکده گردشگری چی چست و برگزاری جشنواره هایی مثل انگور در آن باعث شور و نشاط و نشاط شادی میان شهروندان ارومیه شده است.

شهردار ارومیه با بیان اینکه دهکده گردشگری چی چست در ۱۷ کیلومتری ارومیه قرار داد، یادآور شد: طرح این دهکده از دیزی لند پاریس که با فاصله ۳۵ کیلومتری از آن قرار دارد، گرفته شده است.

حضرت پور با بیان اینکه جشنواره انگور در ایجاد نشاط اجتماعی و احیای فرهنگ بومی آذربایجان ونیز صادرات انگور موثر بوده است، ادامه داد: صادرات انگور امسال به ۴۰ هزار تن رسیده است، این در حالی که در ۵ سال گذشته این میزان ۵هزار تن بود.

شهردار ارومیه به برنامه ریزی شورای شهر و شهر برای تبدیل شهر ارومیه به قطب گردشگری در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد و تصریح کرد: این امر در سایه عملی همگرایی وتعامل سازمان ها و نهاد های مختلف به تحقق خواهد رسید.

حضرت پور با اشاره به اینکه حدود سه ماه است حقوق کارمندان شهرداری پرداخت نشده است، خاطرنشان کرد: اداره شهر و شهرداری با وصول درآمد ها از سوی شهروندان محقق می شود و شهروندان اهتمام جدی به این امر داشته باشند.

شهردار ارومیه از اتمام فرصت به شهروندان ارومیه برای پرداخت مطالبات شهرداری خبر داد و تصریح کرد: در صوت عدم پرداخت مطالبات شهرداری از قبیل چک و غیره اقدام عملی برای وصول این مطالبات از اول مهر ماه از سوی شهرداری آغاز خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =