آمازون خانواده سخت افزاری خود را که به فناوری دستیار صوتی الکسا مجهزند؛ به روز رسانی کرد. در همین حال ساعت هشدار اکو اسپات نیز به این خانواده افزوده شد.

 

به گزارش خبرآنلاین، اکو اسپات / Echo Spot یک ساعت و زنگ هشدار هوشمند است که با آن می توان مکالمه ویدئویی انجام داده و از طریق بلوتوث یا کابل آن را به اسپیکر وصل کرد. اکو اسپات با صفحه نمایش 2.5 اینچی چیزی مابین اکو دات / Echo Dot و اکو شو / Echo Show است. از دوربین آن می توان به عنوان مانیتورینگ خانه یا بچه نیز استفاده کرد. از روز 19 دسامبر به قیمت 130 دلار قابل خرید خواهد بود.

اکو اسپات / عکس زیر

 

اکو پلاس / Echo Plus محصول جدید و تازه شده اکوی قدیمی است که در همان سایز تعریف شده اما اینک به عنوان هاب هوشمند در خانه می توان از آن استفاده کرد. اکو پلاس به نسل دوم تشخیص صوت مجهز شده و صوت نیز در آن شفاف تر و کارآمدتر از نسل قبل شده است. همچنین برای افزایش طول فرکانس وایرلس در آن از فناوری Zigbee استفاده شده است. قیمت اکو پلاس 149 دلار تعریف شده و با یکصد ابزار هوشمند خانگی مختلف در بازار سازگاری دارد که از طریق دستور صوتی می توان آنها را کنترل و مدیریت کرد.(امروز سفارش داده و 31 اکتبر دریافت کنید.)

اکو پلاس نسل جدید / عکس زیر

 

همچنین در قابلیت جدید افزوده شده به فناوری دستیار صوتی الکسا، می‌توان با یک دستور (مثلا بگویید صبح به خیر الکسا) چندین کار را هم زمان درخواست کرد تا انجام شود.(روشن کردن لامپ خانه، باز کردن پنجره هوشمند اتاق، گفتن درجه آب و هوا یا جوش آوردن آب آبگرمکن برای رفتن به حمام؛ همه این کارها را می‌توان تنها با یک جمله درخواست کرد.)

محصول بعدی که آمازون رونمایی کرد، آمازون اکوی نسل جدید بود که کوچک‌تر از نسل قبلی شده و به قیمت 99 دلار به فروش می رسد. شکل و شمایل آمازون اکوی جدید شبیه وسایل خانگی شده و با ترکیب پارچه و چوب به عنوان بخشی از دکوراسیون خانه مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

آمازون اکوی نسل جدید/عکس زیر

 

اکو باتونز / Echo Buttons نیز کوچکترین عضو خانواده الکسای آمازون در کنار نسل دوم آمازون دات رونمایی شد که با آن می‌توان گیم بازی کرد، گیم‌هایی که روی سایر محصولات آمازون تعریف شده و مانند دکمه های قرمز و آبی نقش دسته را بازی می‌کنند.

اکو باتونز در کنار اکو داتس / عکس زیر

 

 

خبر دیگر آمازون برای علاقمندان خود نصب کامل دستور صوتی الکسا اسکیل داخل خودروهای بی ام و است که از سال 2018 محصولات جدید خودروساز آلمانی به دستور صوتی الکسا مجهز خواهند شد.

نصب دستور صوتی الکسا در خودروهای بی ام و/ عکس زیر

 

 

و در پایان آمازون نسل جدید گیرنده تلویزیون هوشمند خود موسوم به فایر تی وی / Fire TV را معرفی کرد که در مقایسه با نسل قبلی قابلیت پشتیبانی از 4K HDR را با 2160 پیکسل و 60 فریم بر ثانیه را پیدا کرده و فناوری دالبی اتُمز در آن جای گرفته است. قیمت فایر تی وی جدید 69 دلار است که در مقایسه با اپل تی وی جدید 179 دلاری، محصولی به صرفه‌تر ارزیابی می‌شود.

نسل جدید فایر تی وی / عکس زیر

خانواده الکسای آمازون / عکس زیر

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =