فرمانده سپاه ولی عصرخوزستان:دفاع مقدس ریشه انقلاب اسلامی را محکم کرد

ایرنا نوشت:فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: دفاع مقدس بیمه کننده انقلاب اسلامی است که ریشه این انقلاب را محکم کرد.

 سردار حسن شاهوار پور شامگاه چهارشنبه در همایش گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان در سینما نفت این شهر افزود: اگر امروز شهید حججی با آرامش به قربانگاه می ‌رود با تاسی از شهیدان هشت سال دفاع مقدس است که این درس را نسل به نسل منتقل کردند.

فرمانده سپاه ولی عصر (ع) استان خوزستان با بیان اینکه ایران اسلامی در دفاع مقدس شکل گرفت و در دفاع مقدس رزمندگان اسلام به معراج رفتند، گفت: هرچه داریم از دفاع مقدس و شهداست و امنیت امروز جامعه را مرهون همین شهدا می دانیم.

سردار شاهوارپور افزود: صحنه دفاع مقدس آینه تمام نمای عاشورا بود، در آن دوران با استفاده از ظرفیت مردم و شور حسینی آنها معادلات کلاسیک جنگ را تغییر دادیم و صحنه دفاع مقدس تبدیل به عرصه عاشورا شد.

وی تصریح کرد:این موضوع پیروزی های رزمندگان ایران اسلامی را در برابر ارتش تا دندان مسلح بعث عراق و حامیان غربی و شرقی اش رقم زد.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: مقاومت مردم در دفاع مقدس سبب شد تکلیف جنگ تحمیلی در صحنه جنگ روشن شود،زیرا به مجامع بین المللی که علیه ما بودند امیدی نبود.

وی از شهدای مدافع حرم به عنوان ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس یاد کرد و افزود:امروز ارزش شهدای مدافع حرم کمتر از شهدای دفاع مقدس و انقلاب نیست چرا که این شهدا در مرزهای بین ‌المللی برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند.

سردار شاهوار پور اظهار داشت: ما برای اعتلای دین و ماندگاری انقلاب در کنار مردم قرار داریم و آماده‌ایم در هر عرصه‌ای در کنار مردم باشیم و سربازی کنیم.

وی گفت:تفکر مقاومت در بین کشورهای دنیا از دفاع مقدس ما شکل گرفت و به الگویی جاودانه برای مردم کشورهایی مانند لبنان، عراق و فلسطین، تبدیل شد، این همان تفکری است که توانست داعش را نابود کند.

سردار شاهوارپور افزود: دشمن همواره به فکر ضربه زدن به تفکر مقاومت است و اکنون که داعش در آستانه نابودی مطلق است مسئله استقلال کردستان عراق را مطرح کرده اند تا از این طریق امنیت و آرامش ملت ها را خدشه دار کنند که به برکت وجود ولایت فقیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری همچون گذشته تیرشان به سنگ خواهد خورد. 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =