«خبرجنوب» نوشت: مدیرکل راه آهن فارس گفت: یکی از پر خطرترین مسیرهای تردد قطار در فارس، مسیر صدرا به ایستگاه شیراز است.

راه آهن شيراز ايمن سازي مي شود. در فارس ۵۰۰ کیلومتر مسیر راه آهن وجود دارد که یکی از پرخطرترین مسیرهای تردد قطار در فارس مسیر صدرا به ایستگاه شیراز است به طوری که ساکنان شهرک بهاران صدرا برای ورود و خروج به شهرک باید از روی ریل قطار عبور کنند و در هنگام حرکت قطار با مشکل روبه رو میشوند. غلامحسین ولدی، مدیرکل راه آهن فارس بيان كرد: تردد خودرو روی ریل بسیار خطرناک است و باعث بروز حوادث جبران ناپذیری می شود.
وی گفت: تلاش می کنیم مسیر زیرگذر را در ورودی شهرک بهاران صدرا ایجاد کنیم و برای این کار یک مسیر رفت و یک مسیر برگشت در ورودی شهرک بهاران در نظر گرفته شده است که اعضای شورای اسلامی شهر صدرا با این پیشنهاد موافقت کرده است و آمادگی خود را برای رفع سریع این مشکل اعلام کرده اند.
ولدی افزود: روزانه دو قطار از شیراز به تهران حرکت میکند و قطار مسیر شیراز- مشهد هم به صورت یک روز در میان مسافران را در این مسیر جابه جا میکند و این نشان از افزایش استقبال شهروندان برای انجام سفر با قطار نسبت به گذشته است. وی گفت: اداره کل راه آهن فارس تلاش میکند تمام مسیرهای راه آهن استان را ایمن سازی کند تا از هرگونه حادثه احتمالی پیشگیری شود.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =