رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باندی که با شگردی خاص از شش شرکت تولیدی بیش از 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ ستار خسروي بيان داشت: در پي كسب خبري مبني بر رفتار مشكوك افرادي در يك دفتر اداري ، تحقيقات تخصصي كارآگاهان در اين رابطه آغاز شد.

وي در ادامه افزود: تحقيقات پليس نشان داد كه اعضاي يك باند مستقر در اين دفتر، با جعل نامه ها، قرارداد ها و سربرگ هاي يک سازمان دولتي و بعد از شناسايي شرکت هاي توليدکننده اقلام صنعتي، در پوشش خريدار كالا به آن ها مراجعه و با استفاده از اسناد جعلي، اقدام به اخذ پورسانت‌هاي كلان از آنها مي كردند.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان تصريح كرد: با هماهنگي قضائي سريعاً از محل بازرسي صورت گرفت و ضمن دستگيري چهار نفر، تعدادي اسناد و مدارک، قراردادها، سر برگ و نامه‌هاي جعلي سازمان های دولتي و قراردادهاي متقلبانه اين باند با شرکت ها کشف شد.

سرهنگ خسروي با اشاره به ارزش ميلياردي کلاهبرداري اين افراد خاطرنشان كرد: متهم اصلي پرونده در تحقيقات صورت گرفته به کلاهبرداري 10 ميليارد ريالي به اين شيوه از 6 شرکت توليدي اقرار كرد.

رئيس پليس آگاهي استان با بيان اينكه از متهم يک دستگاه خودروي لکسوز، موتورسيکلت سنگين، دو راس اسب ، دوباغ و ساير اموال با دستور مقام قضائي توقيف شد،گفت: تحقيقات در خصوص كشف ابعاد بيشتري از اين پرونده توسط كارآگاهان پليس آگاهي استان کماکان ادامه دارد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =