فردی که با ارسال پیام های غیراخلاقی و توهین آمیز به پروفایل یکی از شهروندان در فضای مجازی برای وی مزاحمت ایجاد می کرد توسط کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین بنا بر اعلام پلیس اصفهان در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس در يكي از شبكه هاي اجتماعي مجازي با ارسال پيام هاي غيراخلاقي براي او مزاحمت ايجاد مي كند بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت. با انجام اقدامات علمي و تخصصي در فضاي مجازي توسط كارشناسان پليس فتا متهم كه مردي 43 ساله بود؛ شناسايي و دستگير شد.

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان ابراز داشت: اين شخص كه مدت ها با ارسال پيام هاي توهين آميز به شاكي آسايش را از او سلب نموده بود در بازجويي هاي انجام گرفته صراحتاً به بزه انتسابي اعتراف و همراه با پرونده به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

سرهنگ مرتضوي در پايان به تمامي افرادي كه به هر نحو اقدام به مزاحمت وهتك حيثيت در محيط مجازي مي كنند هشدار داد و اعلام كرد: بر اساس قانون جرائم رايانه اي هر كس بوسيله سامانه هاي رايانه اي و فضاي مجازي موجبات هتك حيثيت شهروندان را فراهم آورد؛ افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محكوم مي شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =