به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، "مسلمی"، مسئول سامانه 1888 شهرداری منطقه 14 تهران ضمن اشاره به اینکه ازابتدای سال جاری 902 پیام مردمی ثبت شده درسامانه 1888 منطقه به ثبت رسیده است ،گفت: بیشتر تماسهای ثبت شده در سامانه مربوط به حوزه خدمات شهری و شهرسازی و معماری است.
مسئول سامانه 1888 این منطقه گفت: بیش از 79 درصد این پیامها مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و مابقی پیامها نیز به دلیل زمانبر بودن درروند رسیدگی قرار دارد. البته با کمک شهروندان از طریق این سامانه میتوانیم ضعفها و مشکلات موجود درحوزه مدیریت شهری منطقه را برطرف کنیم و البته از پیشنهادهای خوب شهروندان هم بهرهمند میشویم.
او همچنین گفت: 45 درصد پیامها درحوزه خدمات شهری، 18 درصد در حوزه شهرسازی و معماری، 10 درصد در حوزه فنی و عمران، 9 درصد در حوزه اجتماعی و فرهنگی و حمل و نقل و ترافیک و بقیه جزو پیامهای متفرقه بوده است. همچنین درسال گذشته 1593 پیام در سامانه ثبت که 96 درصد آن رسیدگی شده است.
مسئول سامانه 1888 در ادامه گزارش با اشاره به اینکه بیشترین فراوانی ثبت پیام مربوط به معاونت خدمات شهری و محیط زیست است، گفت: مواردی اعم از سد معبردستفروشان، نصب مخزن زباله خیس، مزاحمت های صنفی صنایع و مشاغل از بیشترین موضوعات مطروحه توسط شهروندان دراین سامانه بود.
مسلمی درخصوص راههای ارتباطی شهروندان با سامانه 1888 گفت: شهروندان می توانند از طریق پست الکترونیک 1888@tehran.ir ، ارسال پیام کوتاه به شماره 30001888، تماس تلفنی با 1888 و ارسال نامه به صندوق پستی 1887 نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را ثبت کنند.
او درپایان خاطر گفت: در پاسخگویی شفاف و سریع جهت بررسی پیام های شهروندان باید تلاش مضاعف داشته باشیم که هر چه سریع تر مشکلات را رفع کرده تا رضایت کامل شهروندان گرامی را جلب کنیم.
46231
روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ پایتخت اعلام کرد در شش ماهه اول امسال، بیشترین شکایاتی که به سامانه ثبت شکایات رسیده، درباره مزاحمت صنفی و سدمعبر دستفروشان است.
کد خبر 713809
نظر شما