کسب رتبه برتر شرکت آب و فاضلاب لرستان در جشنواره شهید رجایی در سال95

شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان از دستیابی شرکت آب وفاضلاب لرستان به رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در استان خبر داد.

حمید کرم وند در این خصوص گفت: با تلاشهای بی وقفه و بی دریغ همکارانم در مجموعه این دستگاه در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان لرستان (جشنواره شهید رجایی) در سال ۱۳۹۵ جز5دستگاه برتر از میان 55 دستگاه درشاخص های عمومی و اختصاصی استان قرارگرفت .


وی اضافه کرد: بی شک دریافت این رتبه سنگینی بار این مسئولیت را برای اینجانب و همچنین همکارانم دوچندان خواهد کرد  تلاش خواهیم کرد که باحفظ وضع موجودنقاط قوت خودرا تقویت تابتوانیم درسال جاری این رتبه را افزایش دهیم .


وی افزود: دریافت این رتبه را به کلیه کارکنان شرکت آب وفاضلاب استان تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه شاهد موفقیت های بیشتری در مجموعه باشیم .


شهریار شکیبایی سرپرست معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت  نیز در خصوص برنامه های این شرکت برای سال جاری گفت: خوشبختانه با توجه به حمایت مدیریت شرکت و بررسی نقاط ضعف وقوت در سال گذشته سعی خواهیم کرد که درسال جاری وضیعت رتبه خود را افزایش دهیم .

وی ادامه داد: شرکت آب وفاضلاب بدنبال افزایش رضایت مندی مشترکین خودبا ارائه خدمات شایسته و مطلوب است و در این راستا گامهای مناسبی برداشته شده که نتایج آن را در این دوسال مشاهده نموده ایم که مصداق آن همین ارتقاءرتبه برتر در جشنواره شهید رجایی می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =