انتصابات تازه در حوزه های نظارتی شهرداری کرج

از سوی شهردار کرج، سرپرست های ادارات کل حراست و بازرسی شهرداری این کلانشهر منصوب شدند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، دکتر اصغر نصیری شهردار این کلانشهر صبح امروز در نشست شورای برنامه ریزی، سرپرست ادارات کل بازرسی و حراست را منصوب کرد.
شهردار کرج با اشاره به حساسیت کار عرصه های نظارتی با استناد به انتظارات مردم از نهادها و دستگاه ها، عنوان کرد: حرکت ادارات کل حراست و بازرسی در چارچوب قوانین و اعتلای باورهای ایمانی، آرامش، امنیت و جلوگیری از تخلفات در محیط کاری از جمله اولویت هایی است که در این دو حوزه باید به آن توجه ویژه ای شود.
دکتر نصیری با بیان اینکه این جابه جایی ها در راستای ارتقای هر چه بیشتر فعالیت ها در شهرداری کرج انجام می شود ادامه داد: بر این اساس طی بررسی های کارشناسانه از این پس سرپرستی اداره کل حراست شهرداری این کلانشهر بر عهده وحید حشمتیان است و رسول خسروزاده نیز در سمت سرپرست اداره کل بازرسی منصوب می شود.
این مسئول ارشد شهری در پایان برای مهران عسگری و چنگیز شیری مدیران سابق اداره های کل حراست و بازرسی شهرداری کرج آرزوی توفیق روز افزون کرد و خواستار آن شد تا سرپرست های جدید این دو حوزه بر اساس آئین نامه و شرح وظایف، برای برقراری هر چه بیشتر محیط امن و پیشگیری از هر گونه موارد سوء احتمالی در مجموعه گام های موثری را بردارند.
گفتنی است وحید حشمتیان به عنوان بخشدار مرکزی کرج و رسول خسروزاده در سمت جانشین مدیرکل بازرسی ستاد مرکز ایفای نقش می کردند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =