ترامپ پس از ماهها جنجال آفرینی تبلیغاتی درباره برجام و آنچه او اقدامات ثبات زدایانه ایران در منطقه می‌نامد، راهبرد جدید دولتش را در این باره از تریبون کاخ سفید اعلام کرد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ترامپ عصر روز جمعه در سخنانی ضمن تکرار ادعاهای گذشته خود نسبت به ایران اعلام کرد:  اقدامات خصمانه ایران تا امروز ادامه دارد و از حامیان اصلی تروریسم در دنیاست. وی با "دیکتاتور" خواندن "رژیم ایران" مدعی شد که این رفتار ایران هنوز ادامه دارد و ایران حامی اصلی تروریست در دنیاست و به طالبان، القاعده، حماس و حزب‌الله کمک می‌کند. امروز استراتژی جدید خودمان را در مورد ایران اعلام می‌کنم تا در مورد رفتارهای خصمانه ایران بایستیم تا ایران هرگز نتواند به سلاح هسته‌ای دست یابد.

رئیس جمهور آمریکا وعده داد که او و دولتش تمام تلاش خود را خواهند کرد تا مانع دستیابی ایران به سلاح هسته ای شوند و قول داد که تحریم های جدیدی را علیه سپاه پاسداران وضع خواهد کرد.(اینجا)


موضع‌گیری ترامپ در قبال برجام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ پیش‌بینی می‌کنید اقداماتی که ترامپ از آن سخن می‌گوید، چیست؟

شما مخاطبان محترم می‌توانید نظرات خود را در قالب کامنت در انتهای این مطلب ارائه کنید.

52310

کد خبر 716723

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 239
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    تقریبا هرچی رو که منافقین و احمق های تندرویی مثل جان بولتون براش نوشته بودند بلغور کرد. اوج کینه ورزی نسبت به ایران بود و البته می خواست پولهایی رو که از عربستان گرفته حلال کنه
    • بی نام A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      یاوه گویی های این احمق وحدت بین مردم را بیشتر میکند اینجا ایران است شیر شتر وملخ مارمولک تغذیه مردمش نبوده حالا هرچند از سالیان دور خائن وجود داشته ودارد
    • دهدشت A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      بنظر من نرمش بیش از اندازه باعث شد که این گاو اینجوری صحبت کنه شما ببینید رفتار کره شمالی چطور هستش و چطور امریکارو به عقب نشینی وا داشت
    • بی نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      با سخنان ترامپ موافقم، نظر مردم را خواستی من هم نظرم را گفتم البته می دانم از روی ترس نظرم را نشان نمی دهی
    • مهدي RO ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      اينم از شانس مردم عزيز ايرانه، خسته شديم :
    • سینا IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      ترامپ هنوز در دوران فيلم هاي وسترن به سر مي‌برد ... با دیدن ترامپ یاد گاو و گاوبازهای اسپانیایی می افتم گاهی گاوباز گاهی هم گاو... از عهده هر دو نقش بر می اد...
    • پوریا A1 ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      ما مگه 8 سال اشتباهی یک نفر رو انتخاب نکرده بودیم؟؟حالا یکبار هم مردم امریکا اینکار رو کردن...
    • بی نام A1 ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      ماازیه طرف ادبیات ترامپ روتوهین آمیزمیدونیم بعدخودمون انواع فحاشیها رولز تریبونهای مختلف سالهاست داریم
    • امیر تبریز اوغلی IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      بعد از 4 سال به سخنان محمود رسیدین... منتها بعد از به باد دادن دستاوردهاااااااااااااااااااااااااااااااااا
    • بی نام A1 ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      ارزیابی من این است که آنجا که دشمنی خودش با ریشه مردم ایران را نشان داد و خلیج را ع.ر... نامید خراب کرد و چهره واقعی تفکرات آمریکایی ها را نشان داد حتی احمق هایی مثل من هم با این حرفهای ترامپ از خواب خوش بیدار شدند و متوجه شدند ترامپ ناجی نیست.
    • بی نام A1 ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      72 5
      فحاشیها وانگ زدنهای ماحتی به خودمون که نظرمون متفاوته خیلی بدتراز ترامپه.فتنه کاسه لیس وهمه‌ی توهینهائی که مردم شبانه روزمیشنون.شمابه کامنتای اصولگرایان نگاه کن هیچ منطق واستدلالی غیراز انگ زدن ندارن.همیشه به جای پاسخ دادن طرفوتخریب میکنن تاواردمحتوای حرفش نشن که االته دیگه جواب نمیده. ادمین ممنون
    • sasha A1 ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      71 10
      تبریز اوغلی چقد حقوق میگیری؟ واسه چه نهادی کار میکنی؟دوران احمدی نژاد چیکار میکردی؟والا ما که داریم زیر فشار له میشیم چه مادی چه روحی.هرکی رئیس جمهور آمریکا بوده اوضاع ما چنگی به دل نمیزده این ترامپم فقط حرف میزنه دوران بوش یادتون رفته؟فقط و فقط با این حرفا راه رو برای دلواپسان باز تر میکنه که رفتارشون بر مردمه مظلومه ایران و توجیه کنند.خداوند به هممون صبر بده و کمکمون کنه.
    • بی نام A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      حالا ندیدی اگه برجام باشه آقایان چه گلی به سر ملت میزنن. اوضاع بدتر شده بهتر نشده. وقتی از اوج بیکاری جوان ها پدر و مادرشون دارن سکته میزنن که جوان های دسته گلشون داره پژمرده میشه آخه دیگه برجام به چه دردی میخوره بعدش هم اینقدر لطفا شلوغ کاری نکنید برجام توافقی چند جانبه هست که باقی میمونه ولی من هنوز تغییری را احساس نکردم . اینو یکی توضیح بده درآمد مملکت حاصل از برجام چی شد؟؟؟
    • ali US ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      من كه از الان لباس رزم پوشيدم.به نظرم چاره اي نمانده
    • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      ترامپ هيچ غلطي نمي تواند بكند همه حرف هاي او شعار بيش نيست.
    • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      آقایان خبرآنلاین چرا اجازه میدهید مثبت ومنفیها توسط کسانیکه ضد منافع ملی فکر میکنند و معلوم نیست که آیا به آن ور مرزها وصل هستند دستکاری شود.
    • امیر تبریز اوغلی IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      sasha جان.... شما که میدیدی اینا همشون یکی هستن و بوش و ابومام و ترامپ پس چرا دارو ندار رو بخشیدین بهش و بتن ریختین توش؟؟؟ هنوزم از خواب غفلت بیدار نشدین
    • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      173 5
      جناب بينام 10:24:32 مابه آن ور اب وصل نيستيم بيخ گوش شما در تهران هستيم واتفاقا به منافع ملي صرفا فکرميکنيم.
    • بی نام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      4 144
      ترامپ این خودش نشانه افول قدرت آمریکاست عجب دیوانه هستش چه قدر از دست ما ایرانیا داشت می سوخت بسوز بدبخت خدایا خائن ها و دزدی ها را از ما دور کن تا ما بریم جلو....
  • بی نام A1 ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    سلام بهترین پاسخ همان صحبتهای آقای رییس جمهور است. البته اینکه استراتژی جدید امریکا برای ایران را نباید از نظر دور داشت باید تمامی منافع امریکا چه در منطقه وچه در خاک امریکا در تیررس ایران باشد. باید دراین دامی که امریکا ایجاد میکند گرفتارش کنیم.
    • بی نام A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      بی خیال فرقی نداره فولاد اب دیده شدیم از .....
  • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    امریکا آلت دست اسراییل شده وتمام سیاستهای اسراییل را اجرا میکند.
    • بی نام A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      به یاد کلام خدا در قرآن درباره ی مستکبرین افتادم. واقعا به امریکا نمیشه اعتماد کرد. ترامپ از اوباما بهتره چرا که اون اوباما ظاهر سازی می کرد و عده ای رو گول می زد ولی در پشت صحنه داعش رو درست می کرد و دونه دونه ما رو با وجود برجام تحریم می کرد اما این ترامپ تا حدودی رو بازی می کنه و یک مقدار قابل توجهی ظاهر سازی نمی کنه
  • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    حرفهای احمقانه از یک آدم احمق
    • بی نام A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      170 8
      اونهااصلن احمق نیستن اینهام شعارای الکیه ایران برای آمریکاخوبه وبایدهمینطورباشه که تاجائی که میتونه سلاحهاشوبه عربهابفروشه. برجام روبه هم نزد ولی شعاردادتادوستاشوراضی کنه
  • بدون نام ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    شما اگر نظرات مردم واست مهمه عبارت خصمانه رو توي تيتر خبر چرا زدي بعدشم طرف بفكر مردم و اقتصاد كشور خودش هست با اين شلوغي كه در اين منطقه درست كرده حسابي سلاح فروخت شما هم اگر ميتونيد كاري كنيد كه بتونيد در جاي ديگه حسابي انواع اجناس بفروشيد نه اينكه خيريه باز كرديد براي كشورهايي كه سر به تنشون نمي ارزه
    • بی نام A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      گل گفتی
    • بی نام A1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      باید داعشی ها سر عزیزانت رو از تنشون جدا می کردن تا بفهمید که باید در منطقه وارد شویم. تازه اون مردم منطقه هم انسان هستن . نه؟
    • بدون نام ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      ايول خيريه رو خوب گفتي اون هم از بيت المال
    • سلمان A1 ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      نظر من برعکس نظر شماست چطور امریکا میاد بغل گوش ما تو افغانستان و عراقو پاکستان و ... پایگاه میزنه به فکر منافع ملیشه در حالی که تو این کشورها خرج میکنه برای اینکه امنیت داخل مرزشو حفظ کنه ما هم نه تنها در سوریه و عراق و... باید خرج کنیم بلکه بغل گوش امریکا یعنی ونزوئلا و .... هم مجبوریم خرج کنیم برای امنیت کشور خودمون جنگ بین ما و غرب از هزاران سال قبل بوده باید قبول کنی دشمن داریم و این دشمن الان ابرقدرت جهانه که نیازی نمیبینه صلح کنه باید با سیاست تو بقیه کشورها مخصوصا نزدیک مرزهای خودش مشغول بشه تا شما فرصت داشته باشی قوی بشی. شانس ما اینه گه موشک داریم و موشک ها به اسرائیل میرسن وگرنه لحظه ای در تبدیل ایران به سوریه شک نمیکرد روشن فکری بسه باید واقعیات اطرافو ببینیم.
    • بی نام A1 ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      تا کم میارید میگید سر عزیزانتو ببرن، فلان و بهمان، اولا ایشالا داعش اول سر تو و خانوادتو ببره، ثانیا مردم خودمون آدم نیستن که گرفتار سیاسیونی شدن که رفاه و آسایش "ایرانی ها" هیچ اهمیتی واسشون نداره
    • بی نام IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      68 1
      جناب سلمان اگه آمريكا مياد پايگاه ميزنه دخالت ميكنه جنگ راه ميندازه جنايت ميكنه در سوداي خاورميانه بزرگه چپش پره . حتي اگه بحران اقتصادي گريبانش رو گرفته باشه . من هم دوست دارم به عنوان يك كشور با اصالت در منطقه نفوذ داشته باشيم ولي بدون عقبه و سرمايه اجتماعي و مالي بي معناست با اين اقتصاد و ديدي كه حكومت به اقتصاد داره اين بلند پروازي بي معني ميشه .حضور و جنگيدن يعني هزينه يعني خرج وقتي همين چندرغاز رو اونجا ميريزيم يعني از يك جاي ديگه زديم . وضعيت كارخانجات و كارگرانش رو همه ميدونن . گندمكاران بعد يكسال جون كندن هنوز به پولشون نرسيدن . گندم و ارزشش رو ميدونين چيه ديگه . همين رو بگم ما در زمان جنگ تحميلي ٨ ساله هم اين شرايط گند اقتصادي و اجتماعي رو نداشتيم . خدايا باز فردا قصه دلار
    • بی نام IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      5 43
      دیگه چی باید میگفت که خصمانه نباشه. اشتباه مثبت دادم.
    • بی نام A1 ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      90 1
      متاسفانه اوضاع داخلی تا حدی خراب است و مردم تا حدی خسته شدند که به سخنان واضح ضد اصل و ریشه ایرانی ترامپ توجه نمیکنند و احتمالا فقط نظرشون به قسمتهایی از حرفهای ترامپ جلب شده که راجع به ثروت کشور است.منم به این مردم حق میدم تا کی بیکاری و بی پول بگردن؟ تا کی دستشون جلوی این و اون دراز باشه و زیر خط فقر باشن؟
    • بی نام A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      4 65
      آفرین به سلمان عزیز، به این میگن یک تحلیل منطقی ولی اگر من جای شما بودم نظر به این پختگی رو اینجا حروم نمیکردم، مخاطبان خاص این سایت منطقی جز عناد و لجبازی با نظام ندارند تحت هر شرایطی. فی آذانهم وقرا...
    • قاسم IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      این سایت چقدر خواننده خائن و منافق داره
    • بی نام RO ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      43 2
      اقاي سلمان مشكل ما اينه كه بعد از كلي خرج كردن اون كشور و ملت رو دشمن خود مي كنيم نمونه هاش هم كم نيس مساله بعدي اينكه امريكا و روسيه وارد شدند براي برداشت دلار يمن رو ببينيدما هم وارد شديم بدون عايدي و وسيله اي شديم براي حفظ منابع دوسسستان مثال اخرش كردستان عراق
  • بی نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    343 7
    راجع به برجام حرف های گذشته تکرار کرد ولی راجع به سپاه پاسدارن حرف های جدیدی گفتن
    • بی نام A1 ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      اگر دولت ایران یک دهم ولخرجی‌ها و باجدهیهای خود رو صرف ملت خودش میکرد هیچ قدرتی به ایران چپ نگاه نمی‌کرد
  • بی نام A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    نظری نداریم ولی ما حال توپ وتفنگ نداریما همون تو سوریه و یمن هر کاری میکنید بکنید.
    • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      11 47
      ـا دیروز می گفتین چرا تو سرویه؟ چرا واسه سوریه؟ سوریه چه خبره؟ امروز اینطوری؟؟؟
    • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      9 47
      بی نام 22:49:00 و مثبت دهنده های او ،،:یک سری از شماها که به مدافعان و مرزبانان توهین میکنید تا اسم جنگ بیاد دنبال سوراخ موش هستید. خدا رو شکر واسه همه ثابت شده است که شماها فقط حرف میزنید دریغ از یه جرعه عمل
    • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      0 1
      شما که همه چی برات معلومه حتما اینم برات معلومه که اگه پای داعش، پای معارضین سوری پای عربستان حتی پای آمریکا اینجا باز بشه تر و خشک رو باهم می سوزونن آرررره اینطوره
  • بی نام A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    هیچ ملت بدبخت چوب دو سر طلا شدن از یک طرف هیچ وقت به امریکایی ها نمیشه اطمینان کرد از یک طرف دیگه وضعیت داخلی کشور خوب نیست رانت خواری و حیف و میل بیت المال خیلی زیاد شده عاقلانه تصمیم بگیریم بد بهتر از بدتره باید پشت همین حکومت ایستاد تا به سرنوشت عراق و سوریه افغانستان و............ دچار نشیم باید به فکر اصلاحات داخلی باشیم تا بتونیم قدرت حداکثری که مردم هستن و حفظ کنیم
    • بی نام A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      136 6
      امنیت ایران تاحدزیادی درون زاده. جتس مردم ایران بامردم موصل که بهاستقبال داعش رفتند ویامردم دیگه‌ای که خودشون‌منفجر میکنن فرق داره.
    • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      20 3
      ترامپ سياستمداره و واقعا به خوبي سياستشو پياده كرد اون به فكر منافع كشور خودشه بايد عربارو راضي نگه داره تا بتونه پول به جيب كشورش بزنه يا اسراييل پولدارو واسه خودش نگه داره ولي سياستمداراي ما چي؟؟پولارو تو كدوم كشورا از بيت المال هزينه ميكنن؟؟از همه اينا بدتر متاسفانه بي فرهنگي بعضي از٨٠ميليون ايرانيارو در صحفه اينستاگرام ترامپ ديديم كه چه الفاظ ركيك و زشتي به كار بردن واقعا دنيا در مورد ما چي فكر ميكنه؟اونايي كه به فكر خليج عربي يافارسي هستن اول بايد از زبان فارسي نگهداري ميكردن كه٨٠درصدش لغات عربيه من به شخصه از ديدن كامنتاي پستاي ترامپ متاسف شدم خبر جان نظر خواستي حالا بچاپ
  • بی نام A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    اثبات غیر قابل اعتماد بودن آمریکا و لزوم تکیه بر استعدادهای داخلی برای پیشرفت و ترقی
    • بی نام A1 ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      39 1
      استعداد و ظرفیت داخلی رو قبول دارم. ولی فکر کنم سر اینکه معیار استعداد چیه؟ و کی با استعداده با هم اختلاف داریم
    • بی نام A1 ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      36 3
      آره مثل زمانی که میگفتیم تحریمها نعمته وماروبه خودکفايی میرسونه بعد کلی انرژی گذاشتیم تاازین نعمت خودنونوتحریم کنیم. به دولتم گفتیم باید زودتر همه‌ی نعمتهارو برطرف کنی. کاش باشعارمیشد به پیشرفت رسید.ترامپ شعاردادوخوراک شعاردهنده‌های داخلی روجورکرد
  • فرجام A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    من تا قبل از سخنرانی ترامپ بیشتر انها را مهم می دانستم ولی پس از ان متوجه شدم تنها دو هدف کلی و میان مدت دارد. 1 برداشتن فشار تبلیغاتی از روی خودش و موضوع کره شمالی 2 دوشیدن بیشتر اعراب با بکار بردن کلمات مجعول. در ضمن به اهمیت کار ظریف مظلوم و روحانی بشتر اگاه شدم. خدا را شکر درسته نرمش قهرمانانه کردیم ولی امتازهای خوب و قابل قبولی هم گرفتیم. به نظرم از پذیرش 598 خیلی ابرومندانه تر بوده است.
    • بی نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      پاشو بیدار شو رسیدیم
  • محسن A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    ترامپ مچکریم که بی آبرویی و عهد شکنی آمریکا رو داری علنی تر میکنی تا همه بفهمن
    • محمد رضا A1 ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      11 19
      بابا اين مردك يك شو من هستش تا يك رييس جمهور دنبال هيجان ميگرده فكر ميكنه ايران رينگ كشتى كج هستش
  • تقی A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    ارزیابی من اینستکه نرخ ارزها بالا خواهد رفت
    • علی A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      82 56
      مثل اینکه خیلی دلار داری و دنبال بازار گرمی هستی. نه عزیزم. فردا دلار سقوط میکنه. ترامپ کاملا عقب کشید.....
    • بی نام A1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      66 4
      امیدوارم این چنین نشود ، آن وقت ترامپ به هدفش که نابودی اقتصاد ایران است ، می‌رسد.
  • نگار US ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    اسراییل و عربستان و خر میکنه
  • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    92 6
    برام جالبه که تحلیگران صدا سیما مثل اقای ایزدی اعتقاد داشتن که برجام منفعت زیادی برای امریکا داشت و ضرر زیادی به کشور زده راستش من اخرش نفهمیدم ایا واقعا تمام این کارهای ترامپ فقط برای مقابله با سیاست های امریکایت؟ ولو اینکه کشور های دیگه هم عقیده با این سیاست امریکا نیستن
    • بی نام A1 ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      28 4
      باباتودیگه کی هستی که هنوز میشینی پای کارشناسیای عجیب وغریب و تکراریه اینا.همیشه هم همشون باهم موافقن وهیچ کس نظری کتفاوت با اون چیزی که صداسیمادوس داره ندارن.البته اگه داشتن دعوت نمیشدت
  • جواد A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    دلار 6000 تومان به زودی
    • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      99 63
      برو عمو. جوگیر نشو. همه فقط خندیدند.
    • امیر تبریز اوغلی IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      28 57
      البته تقصیر دولت ماقبلی س نه دولت قبلی
    • الکس A1 ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      14 10
      تو بلند مدت 10 هزار تومان هم میشه
    • بی نام IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      20 12
      جای تاسفه عوض اینکه ما مردم ایران درمقابل صحبت های این روانی دیوانه متحد باشیم تو به فکر دلار 6000 تومنی ومنفعت خودت هستی؟چرا بعضی ازمردم ما فقط به فکر جیب خودشون هستن...آقای زرنگ برو دلار بخر چقدر می خوای سود کنی؟یه میلیارد ...نه 10میلیارد...تو یه بازنده ای بااین طرز فکرت.آقایی که فکر می کنی زرنگی.
  • سید A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    عدو شود سبب حیر اگر خدا خواهد ترامپ با صحبتهای خود به دنیا گفت حق با ایران است
  • سرانجیک GB ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    فقط شانس آوردیم ترامپ و احمدی نژاد بهم نخوردند. اگر اینطور بود همین امشب یا ما حمله میکردیم با آمریکا
    • بی نام US ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      سخنرانی روحانی عین حرفهای احمدی نژاد بود پس از این نظر فرقی نداشت
    • امیر تبریز اوغلی IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      61 33
      نیازی به حمله ندارهع... طوری زمینگیرت کردن کههههههههههههههههههههه
  • بی نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    بعد از سخنرانی ترامپ به خودم بالیدم که به روحانی رای دادم و فهمیدم ظریف و هیئت مذاکره کننده چقدر زحمت کشیدن که با همچین آدمای پست فطرت و دیکتاتوری تونستن مذاکره کنن و اونا رو از دست خودشون عصبانی کنن....دمتون گرم ...عزتتون زیاد
    • بی نام RO ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      78 16
      دانا اونوقت دمکراتا بودن نه جمهوری خواها، بیچاره روحانی چه حامی های داره
    • بی نام A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      29 75
      ترامپ از دست سپاه عصبانی بود نه ظریف و روحانی
  • بدون نام ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    فقط بايد خودخواهان كشور اصلاحات رو بپذيرند و به هر كس و ناكس بهانه ندهند
  • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    60 20
    ترامپ فقط برای دوره بعدی ریاست جمهوری برنامه ریزی می کنه و می خواد به کسانی که بهش رای دادن بگه که من به وعده هایی که در زمان انتخابات دادم پایبندم. حالا به نفع منافع ملی امریکا باشه یا نباشه براش مهم نیست چون مخاطب خودش رو ساده لوح می بینه.
    • بی نام A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      0 0
      بازی جدید برای نا امن کردن منطقه
  • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    69 12
    من اینو فهمیدم: ترامپ برجام را دوست ندارد قبول هم ندارد. هر از گاهی تحریم جدیدی هم وضع می کند ولی در آن می ماند و ما هم با پایبندی کامل درآن میمانیم. :|
    • بی نام A1 ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      19 0
      مجبوریییم
  • محمد جواد A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    72 17
    اقا خودومون به دست خودمون هم اقتصاد مملکت رو به هم میریزیم.چند سال بود بانکها درست یا غلط به مردم سود سپرده میدادند اینا درست در این زمان حساس ک امریکا میخواست درباره ی برجام نظر بده سودها رو کم کردند و باعث شدن مردم رو به بازار کاذب دلار بیارن و حرفهای امشب ترامپ هم قطعا قیمت ارز رو وحشتناک بالا میبره.بابا یه کم اندیشه و عاقبت اندیشی هم خوبه به خدا
  • سید امید GB ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    امسب بیشتر از گذشته به این واقعیت رسیدم که : هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید زنده باد ایران زنده باد خلیج همیشه فارس
  • بی نام A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    64 84
    من میگم بجای مرگ بر امریکا در راه پیمایی بگیم" مرگ بر ترامپ" . "مرگ بر حکومت امریکا"
  • امید A1 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    79 41
    به نظرم نشان داد ایران با سیاست درست توانسته اروپا روسیه و چین رو از امریکا جدا کنه وعملا آمریکا به تنهایی کاری از پیش نمیبره و ایران هیچگاه در چنین موضع برتری نبوده. فقط اسراییل و عربستان از امریکا حمایت کردند... درود بر ظریف و روحانی...
    • بی نام IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      13 1
      سیاست نه دادن امتیاز و پول
  • بی نام EU ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    85 32
    اگر فواید برجام را نمی بینید، عینک بزنید
  • بی نام US ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    85 6
    بی بی سی شبیه شبکه خبر خودمون شده.داستات چیه؟
    • بی نام A1 ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      44 1
      چون هم اروپا با قرارداهای نفتی از ایران منتفع است وهم آمریکا با ترساندن عربها وفروش سلاح از ما منتفع است حرفهای ترامپ وموضع اروپا وروسیه هم برهمین مبناست
  • بی نام RO ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    صحبت های امشب ترامپ حقانیت این کلام که نباید به مذاکرات با آمریکا خوش بین بود و به آنها اعتماد داشت را اثبات کرد
    • بی نام A1 ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      76 8
      مذاکرات با امریکا نه بر اساس اعتماد بود و نه خوش بینی. اگر زمان مذاکرات دقت می کردی این سخن را بارها رهبران کشور ما و حتی امریکا گفتند.
  • علی IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    چرا از نمایندگان کنگره دعوت نمیشه به ایران بیان . باور کنید نظر اونها عوض میشه مثل خانم موگرینی که چند بار به ایران آمده .و حالا ازما دفاع میکنه .همه این دستور ها از کنگره صادر میشه همیشه شجاعت در زور بازو نیست
  • ایمان A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    46 23
    رئیس جمهورشدن ترامپ برای آمریکا تبدیل به یک بحران داخلی شده وترامپ برای فرونشاندن بحران در آمریکا محتاج براه انداختن یک جنگ جدیداست.ما باید با رفتار عاقلانه قربانی بازی که از امشب شروع شد نشویم . مطمئن باشید ترامپ اگر نتواند درخلیج فارس آتش جنگی را روشن کند با کره شمالی وارد جنگ خواهد شد.فعلا اما برجام حتی با خروج آمریکا هم لطمه ای نخواهد دید اروپا .چین وروسیه ومصوبه شورای امنیت با آن همراه خواهند بود. مهم سیاست نزدیکی با اروپا وتنش زدایی است که ما باید دنبال کنیم.
    • بی نام A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      34 4
      ترامپ فقط شعارداد وگرنه نه از برجام خارج شد ونه سپاه را در لیست گروههای تروریستی قرارداد.این شعارها هم برای خوشامد اسرائیل و عربستان بود.ایران برای آمریکا منفعت دارد وآن منفعت فرگش سلاح به عربهاست که تا دههاسال اقتصاد نظامی آمریکا راتضمین کرده است
  • ناشناس IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    65 4
    من صحبتهای ترامپ را مستقیم گوش دادم و بعضی از حرفهاش چرت و پرت بود ولی در قسمتی از حرفهاش گفت یک راهبرد باید 100 ساله تعیین بشه و نه 10 یا 15 ساله بنابراین مشکل اصلی در ریشه هست و نظام ایران باید مشخص کنه که می خواد با منافع امریکا در منطقه و حذف اسرائیل از صحنه روزگار چکار کنه ؟ این دو مسئله خیلی خیلی مهم هست . اما در این مرحله ایران باید طوری رفتار کنه که در مسئله هسته ای اجماع جهانی رو داشته باشه و ترامپ در موضع ضعف قرار بگیره . درکل در این مرحله ایران باید طوری رفتار کنه که ترامپ نگه که "دیدی گفتم نظام ایران اینطوری هست" . بنابراین نظام ایران باید یه فکر جدی در مورد تعامل با امریکای بعد از ترامپ کنه و اگر این کار رو نکنه به مشکل جدی می خوره ...
    • سلیم A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      1 14
      بله حتما، 100 ساله تا صدسال دیگر ما کجا، اسرائیل کجا، ترامپ کجا؟؟ اگر بخوام غیب بگم، اصلا بعید می دونم ترامپ تا صد سال دیگه زنده باشه که بگه "دیدی گفتم" پاشو عمو ... ترامپ تا 34 ساله دیگه میره اگر برای بار دوم انتخاب بشه که آمریکا هم باهاش می ره، خلاص الان همه حرف در اینه که همین یکی دوسال اولش برای ما سخته و خطرناکه... بعدش که چنان بلبشویی تو آمریکا می شه که کسی فرصت نمی کنه دنبال تعامل با ایران باشه یا تقابل با ایران....
    • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      0 0
      سلیم جون اینجوری بهت گفتن؟ باشه باشه
  • رضا IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    68 12
    ما باید مثل کشور های عر ب که در کنگره امریکا نفوذ دارند و بر علیه ما قانون وضع می کنند نفوذ داشته باشیم .
    • بی نام IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      5 6
      منظور نفوذ و لابي كه ميدونين چيه هزينه كردن و پول دادنه . يعني خيلي رسمي فلان سناتور به اسم كمپين انتخاباتي و يا هر چيز ديگه كمك مالي از أفراد با نفوذ و لابي ها شما فكرش رو بكن از آيپك مربوط به يهودي ها و لابي عربستان تا گروهك منافقين . كشور ما پول مفت و أضافه نداره . ما ميتونستيم از ظرفيت إيراني هاي اكثرا موفق اونجا استفاده كنيم كه قربونش برم بخشي از آنها از چهل سال قبل مخالف هستن و بقيه رو هم بعدها به مرور فراري داديم .
  • حامد IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    مردیکه بی اصل و نصب شارلاتان برای خوش رقصی پیش این نژاد سامی از عبری و عرب اسراییل و عربستان گرفته؛ نام پاک خلیج فارس رو گفت خلیج عربی.یکی نیست بهش بگه حرامی به درازای طول تاریخ و از زمانی که بشر خودش رو شناخته اینجا خلیج فارسه
    • بی نام US ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      61 21
      نژاد پرستی با دوز بالا.احساس میکنم اصلا شما رو هدف گرفته بود با این حرفش.
    • بی نام A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      54 7
      وبه درازای طول تاریخ ایران را به ادبوفرهنگو شعرو هنرشناختن نه فحاشی. کسی که حرفی برای گفتن دارد نیازبه فحاشی ندارد
  • بی نام US ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    زنده باد روحانی و ظریف و برجام و سپاه و ارتش
  • بی نام A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    20 92
    مخالفت اين موجود منحرف و پليد بيانگر درستي راهي است كه ميرويم
    • بی نام A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      120 3
      اگه راهمون درست بود به این وضعیت فاسد و پراز دزدیو فقرو رانتوبدبختی نرسیده بودیم.
    • بی نام A1 ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      9 59
      راه درست است اگر كژي و ناراستي ميبينيد حاصل به ظاهر همرهان ناخلف است
    • بی نام A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      25 4
      همه‌ی همراهان که میفرمائید حاصل تسلط یک طیف فکری است که هر کس را خود ونه مردم صلاح میدانند اجازه‌ی همراهی نی دهند وبا مقدس کردن همه چیز اجازه‌ی انتقاد وافشاگری وپی گیری نفسده‌هارانمی‌دهند وبسیاری از نهادها واشخاص را مصون از نقد قرارداده‌اند
    • بی نام A1 ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      19 0
      فعلا که به نظر می رسه تعداد این ناخلف ها بیشتر از خلف ها است متاسفانه فساد چپ و راست نمیشناسه
    • بی نام A1 ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      6 0
      بی‌نام دوم هیچ جای دنیانمیشینن تاهمراهان خلف باشن بلکه آزادی بیا نو مطبوعات احزاب برای اینه که همراهان میدونن هزارتاچشم مواظبشونه تا مچشونوبگیره.الان مخالفتهابافضای مجازی اکثرش برای اینه مه خیلی گندکاریهارونمیشه پوشوند.حاکمیت ما نمیتونه دستاوردارو ازخودش ببینه واینهمه حرج ومرجو گردن نگیره ومسؤلیتشوگردن دشمن بندازه
  • بی نام RO ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    161 2
    ای بابا بر جام یا بی برجام رانت و دزدی و رشوه وقتی داریم که نیازی به تحریم نداریم پول و خوشی و وام های میلیاردی مال نور چشمی ها و س.... مردم همیشه تحریم بودن
    • نیما A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      62 13
      هدف آمربکا هم دقیقا همینه دودستگی و چند دستگی در بین مردم. به لطف مسئولین و سران نظام با سرعت خیلی خوبی هم داریم به این سمت میریم. ما خودمون آدم های خودمون رو ممنوع المهمانی و مصاحبه و تصویر و .... می کنیم وای به حال دنیا. دیر یا زود همین چند دستگی و قهر ملی نفس همه مان را میگیرد.
    • بی نام A1 ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      16 0
      عزیزم ژن کیفیت نداره بی جهت بقیه رو مقصر نکن لطفا
  • مجید RO ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    10 67
    دلال احمقی که ابله تر از خودش همان عربستان بی هویت رو میخاد بدوشه این یاوگوئی ها رو بلغور میکند.خلیج فارس و شرایط مرگبار آن برای سربازان بزدل رو که فراموش نکردی آقای کاسب ترامپ.
  • ایرانی A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    14 77
    یک صد گل سرخ یک گل نصرانی ما را زسر بریده می ترسانی ما گر ز سر بدیده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم واقعیت اینه که با توجه به اوضاع ایران و منطقه درگیری ایران با یک کشور دیگه غیر قابل اجتنابه و اگر امروز اتفاق نیفته فردا خواهد شد ولی به هردلیلی که به کشور ما حمله بشه برای ما غیر قابل پذیرشه و مردم بی خیال نخواهند بود البته نه همه
    • بی نام DE ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      34 4
      اگر هوای جنگ داری بفرما سوریه
    • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      26 2
      منفي به دليل استفاده ابزاري و نابجا از يك شعر عرفاني
  • بی نام A1 ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    56 10
    چیزی که مشخص هست روی درگیری و جنگ داخلی در ایران حساب باز کردن قصد دارن مردم رو به دو دسته و چند دسته تقسیم کنن اگر مدیریت نکنیم خیلی خطرناک میشه
  • رضا IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    واقعا برای خودم تاسف میخورم این جوری توسط آمریکا بازی میخورم و تا حرف میزنی بهت میگن دلواپس. حالا دلواپس بودن بهتره یا ساده لوح بودن؟
    • بی نام A1 ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      64 9
      جناب دلواپس بروفکرکن اگه برجام‌نبود وتحریماپابرجا بود الان بااین ترامپ میخواسین چیکارکنین
    • بی نام IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      13 1
      چشماتو باز كن اگه همين إجراي نيم بند برجام و تزريق به سختي منابع مالي نبود حالا كجا بوديم . يعني ميخوام بگم حتي در مورد حضور ما در سوريه و عراق هم نقش داشته . شعار ندي كه جنگ خرج داره
  • ناشناس IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    فقط میگم مرگ بر امریکا عربستان و اسراییل. اونا احمق تر از این هستن که زیر بار حرفای زورشون بریم. باید در مقابل زیاده خواهی وفشار امریکاییا مقاومت کنیم. بهترین تو دهنی همینه. درود بر شرف سپاه و ارتش.
    • بی نام A1 ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      22 2
      نه بامرگ برکسی نابودمیطه نه با شعاروعربده کسی ازصفحه‌ی روزگارمحو.
  • امیر A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    16 7
    ترامپ میخواد به مردمش بگه من به همه تعهداتم عمل کردم. این هم مثل قضیه دیوار کشیدن در مرز مکزیکه. فقط نمایشی بود اون قضیه حالا هم میخواد بگه من طبق قولم برجام را تایید نکردم حالا اگه کنگره تایید میکنه به من مربوط نیست. مقصر کنگره است فقط تبلیغاتیه
  • حسن A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    13 61
    خاک بر سرت ترامپ با اون موهای بد رنگت
  • بی نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    10 49
    ترامپ مثل یک گاو خشمگین است.باید با دیپلماسی او را قطع نخاع کرد.با همکاری خوب با روسیه و اتحادیه اروپا و چین و هند و ...در بین اعراب فقط العبادی را داریم و البته ببینیم اردوغان چه موضعی می گیرد
  • بی نام A1 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    5 41
    از قدیم گفته اند که چون قافیه تنگ آید/ شاعر به جفنگ آید. حرفی برای گفتن نداشت و یک سری چرندیات گفت و رفت. اونقدر که رسانه های خارجی تبلیغ کردند فکر می کردیم دو کلمه حرف برای گفتن باید داشته باشه. فقط متاسفم که بعضی رسانه ها اعتبار خودشان را زیر سئوال بردند.
  • بی نام A1 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    8 32
    ادم های افراطی مثل ترامپ جنگ طلب اند ولی خودشان جرات جنگ ندارند و عربها مجبورند نقش انها را بازی کنند مثل صدام
  • حسن A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    6 61
    سلام هم وطنان قهرمان قرآن می فرماید واعتصمو بحبل الله ولا تفرقو حقیقتا" درست است که درکشور وضع اقتصادی خیلی خوب نیست که بخشی از آن مربوط به تحریم ها میباشد ولی دشمن بخاطره اینکه ایران توانسته کشورهای عراق سوریه یمن لبنان گروههای فلسطینی پاکستانافغانستان و...چندکشور دیگر را تابع خود کند ودرموضوعات موشکی و صنایع نظامی پیشرفت کرده وطاقت ترامپ تمام شد البتهدولت عربستان محرک اصلی است
    • بی نام A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      21 2
      بله معنی وحدت هم این نیست که همه مثل شمافکر کنن وشمابرهمه مسلط باشید وبه بیان دیگر همه باشمامتحدباشند همانطورکه ما نظرمان باشما متفاوت است
  • بی نام IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    80 6
    ترامپ حماقت بزرگي كرد كه از واژه جعلي خليج عربي صحبت كرد و اين باعث شد حرفهاي ديگرش هم زير سوْال برود
    • بی نام A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      4 11
      کاش از شما یک مشاوره ای گرفته بود
  • بی نام RO ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    83 3
    سلام به نظر من دشمن بزرگتر و قوی تر ار امریکا و اسراییل را خودمون تو مملکت خودمون داریم که شکل شمایل موجهی هم دارن و به قول اقای توکلی بزرگترین تهدیدی که خیلی هم جدی است فاسدان از خدا بی خبر داخلی است عمر و جوانی و رفاهمون رو گرفتن با این غارتگری شون
    • بی نام A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      4 3
      قرار نیست امریکا بیاد و فساد را برای ما ریشه کن کنه و خودمان باید آستین بالا بزنیم. به قول سید حسن حق گرفتنی ست.
  • بی نام IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    8 43
    دلواپسی بهتره یا ساده لوحی؟
    • بی نام IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      10 3
      ميشه بفرماييد شما دقيقا دلواپس چي هستين . همين ساده لوحي باعث شد يك مقدار راه نفس كشيدن مالي باز بشه و گرنه به قول خودتون بايد با داعش سر مرز ميجنگيديم . اتفاقا اثرات اين ساده لوحي بيشتر آن طرف مرز احساس شده و هنوز خير زيادي به داخل نرسيده . بي مايه فطيره . اين رو حتي مقامات ارشد ميدونن حالا حرف شما و حرف ما همش دعواي زرگري و گذران روزگاره
  • علی حسین A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    8 110
    به ترامپ میفهمانیم خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده و تا ابد خواهد بود 13 آبان چنان مرگ بر آمریکایی سر دهیم تا ترامپ بفهمد هرگز یک ایرانی را تهدید نکند ترامپ حریف فرزند شهید حججی هم نیست چه رسد به سپاه مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آل سعود ملعون
    • مشهد IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      2 3
      استفاده از اون واژه مجعول براي حرص درآوردن ملت ايران بود تا حتي خوش آمد شركاي عربي خود . فقط فراموش كرد وقتي هدفش جلب توجه مردم ايرانه نبايد اينكار رو بكنه . البته كه إشكالات و داخلي مان را خودمون بهتر از هر كس ديگه ميدونيم تا اينكه ترامپ بخواد به ما بگه . از شخصيت ترامپ نه به عنوان رئيس جمهور كه به عنوان يك شخص همين رو ميشه گفت كلا ديد متكبرانه و نژادي نسبت به اكثريت كشورها و جوامع داره .
    • بی نام A1 ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      26 1
      جون من رفتی یواش بزنش ها
  • بی نام A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    19 78
    ترامپ نونی که از بچگی خورده نون زنهای تن فروش بوده انتظار زیادی از این احمق نمیتوان بیشتر از این داشت.بیشتر از ترامپ از عربستان وبحرین مارمولک خور ناراحتم حالا شما هر چقدر میتونید حاجی بفرستید تا اینها ثروتمندتر بشوند
  • محمد DE ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    4 46
    من فکر میکنم ما باید الان از فرصت پیش رومون استفاده کنیم الان که اتحادیه اروپا تا حدی با آمریکا مخالفه وقتشه که باهاشون بیشتر وارد مذاکره بشیم وزیر امور خارجه بابد به اروپا سفر کنه و چهره و هدف اصلی ایران رو برای اونا مشخص کنه قصد آمریکا و ترامپ ابنه که وحدت بین مردم ایران رو از بین ببره ما بابد بهش بفهمونیم که ملت ایران بیدی نیست که با این باد ها بلرزه همون طور ک به رئیس جمهور های قبلی آمریکا فهموندیم
  • علیرضا IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    32 19
    با روحانی تا 6500
    • مشهد IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      4 11
      ديگر هموطنان رو نميدونم ولي من نوعي كه به روحاني رأي دادم فقط كه به برجام و شرايط اقتصادي كه فكر نكردم حتي حساب وقوع خداي نكرده جنگش را هم كردم . شما تصور كن اون يكي ديگه انتخاب شده بود . أصلا مال اين حرفا نبود
  • بی نام DE ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    162 9
    و همچنان چوب کسانی رو میخوریم که ۳۸ سال پیش از دیوار یک سفارت بالا رفتند و ۸۰ میلیون ایرانی رو دشمن آمریکا کردند. حالا هرکی میاد تو کاخ سفید اول باید خودجوش یه سخنرانی علیه ایران بکنه تا بگه ما با «دشمنامون» مدارا نمیکنیم. اینجام که ماشالا هنوز بساط مرگ بر، پابرجاست...
    • بی نام IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      چقدر خوبه آدمهای ضعیفی مثل تو زیاد نیستن
    • بی نام A1 ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      32 1
      بی‌نام اول اتفاقن بسیاری از مردم همین نظر رادارندمه تسخیرسفارتخانه‌ی یک کشور که میشدآنراتعطیل کرد شجاعت نمیخواهدوهزینه‌های هنگفتی به ماتحمیل کرد.اگر احزه‌ی نظرسنجی داده میشد بهترنظرمردم را متوجه میشدید
    • m IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      31 1
      ناشناس 00:39:13 الآن جنابعالی قوی هستی و آدم های قوی هم تو این کشور زیادند. پس چرا وضع کشور با این همه آدم قوی خرابه؟
    • بهزاد A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      31 2
      دلواپس عزيز از تعداد مثبت و منفي ميشه فهميد زياد هستيم يا نيستيم. اكثريت ملت از مرگ برها خسته ايم. چقدر بدبختيم كه تفكر اقليت جاي اكثريت صحبت ميكنه تو اين كشور كاش تريبون دست اقليت ها نبود.
  • الف EU ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    4 31
    به نظر من ترامپ تحت فشار تبلیغاتی قرار گرفته و بخاطر صحبت هایی که قبل از انتخاباتش کرد داره اقداماتی تبلیغاتی انجام میده . و از این حربه استفاده کرد و فشارها را به کنگره منتقل کرد که بگه دیدید من نبودم این کنگره بود که تصمیم گرفت . و من اصلا روح برجام را قبول ندارم . عرصه آمریکا خیلی تنگ شده . و بخاطر انتظاراتی که اسرایل از آمریکا داره اون رو تحت فشار قرار داده . بخاطر همین رفتاری خصمانه داشت ولی بگونه ای بیشتر ضعف های خودش رو به دولتها نشون داد . در حال حاضر هم مشکلات داخلی داره و هم خارجی . با این کارها خودش رو منزوی تر میکنه . کشورهایی مثل کره شمالی هم دیگه به آمریکا اعتماد نمیکنه .
  • بی نام A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    47 3
    وقتی کشوری سایر کشور هارو ذی شعور فرض نکنه از فرصت بدست امده دوره اوبا بجای ابادانی و پیشرفت کشور .در جهت توسعه خط فکری و شیعه سازی کشورهای اطراف در چهار چوب هلال شیعه باشه کوتاه امدن اونا رو ضعف دیگران وقدرت خودش بدونه میشه بوجود امدن داعش توسط سایر بازیگرا و هدر رفت سرمایه الانم که ترامپ میخ اخرو زده تاونشم ملت ایران با گران شدن دلارو تحریمو بوجود امدن فضایی امنیتی سنگینتر پس میده
  • بی نام IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    10 97
    این هم آخر و عاقبت کسانی که سنگ برجام را به سینه می زدند حالا کجایند؟
    • یاس A1 ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      58 7
      دلارارو چند خریدی عمو؟ بابا کاسب برو بساطتو جای دیگه پهن کن
    • بی نام A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      7 2
      من هم یه میلیون تومن داشتم رفتم دو هفته پیش دلار خریدم نخندید دیگه بیشتر نداشتم خوب
  • سعید RO ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    حرفهای بی ربطی نگفته. وقتی به کشورشون می گید مرگ بر آمریکا نباید انتظار دوستی و وفای عهد داشته باشید.
    • بی نام IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      خیلی جالبه که در بدترین حالت هم کسانی هستن که از آمریکا دفاع کنن. یعنی اگه آمریکا با لودر از رو خونه اینا رد بشه بلند میشن تشکر میکنن ازش.
    • بی نام A1 ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      9 24
      خاک تو سرت. کشوری که 300نفر رو توی هوا می زنه و بعد به ناخداش مدال افتخار می ده دلیلی هم برای مرگ نگفتن باقی می ذاره؟ کودتا؟ منافقین؟ صدام؟ اینا رو کی پشتیبانی کرد تا ایرانی ها رو بکشند؟ خاک تو سرت
    • بی نام A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      3 19
      جناب اقاي سعيد خان واقعا كه خيلي،،،،،،،،،،،،
    • محمد IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      4 9
      بله سعید جان متاسفم واست که اینجور میگی . اتفاقا جوری باید بگی مرگ بر ..... که حلقوم نمونه واست . مرگ بر ... خیلی مهمه . حتی اگه یه جوری فریاد بزنی که کلا از درون بترکی و به ده قطعه مساوی تقسیم بشی امتیازش بیشتر هست . پس مرگ بر آمریکا مرگ بر عربستان مرگ بر صربستان مرگ بر زیمباوه مرگ بر جبل الطارق مرگ بر هر چی که هست کلا اقا من نمیدونم
  • بی نام DE ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    71 5
    این دوستانی که برجامو‌ نخونده میگفتن من مخالفم. اینا الانم راه افتادند تو‌اینور اونور داد میزنند که دیدی گفتیم آمریکا قابل اعتماد نیست؟ خب اخوی، شما بگو چرا آمریکا سالهاست فقط مارو دشمن میدونه؟ نگید چون ما مستقلیم که از چین و روسیه مستقل تر نیستیم. ما باید تکلیفمونو با شعار محو اسرائیل روشن کنیم که درغیراین صورت فقط به منافع ملی خودمون و به خرج خودمون لطمه میزنیم.
  • بی نام DE ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    7 36
    هر وقت ترامپ میاد خیلی جدی درباره مسائل مهم صحبت میکنه یاد اون فیلم لو رفته میفتم که تو اوتوبوس داشت صحبت میکرد و از خنده روده بر میشم
  • بی نام A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    45 2
    ما اگه بخواهيم واقعاً منافع كلان و مصالح درازمدت را ببينيم بايد قبول كنيم اين اقتصاد فعلى ما ظرفيت و پتانسيل لازم براى پيشرفت كشورنداره يعنى يه جورايى از منظر اقتصادى با چين زمان مائو شباهت داريم. چينى ها به درستى متوجه شدند كه براى بزرگى و سيادت در دنيا و نيز توازن قوا در برابر ابرقدرت ها و قدرت هاى مسلّط جهانى و توان مقابله واقعى و همه جانبه با انها نياز به اقتصاد بزرگ ، مقتدر و بالنده دارند و كميته مركزى حرب كمونيست چين به درستى تشخيص داد كه مى بايد از سياست هاى شعارى كه غير از ايجاد مشكلات در يارگيرى بين المللى و ترساندن و فرارى دادن سرمايه هاى خارجى هيچ حاصل و دستاوردى نداره كه امروزه همه كشورها ولو توسعه يافته و حتى خود امريكا قويّاً بدان محتاجند لذا با رفتن به سمت اتخاذ تاكتيك هاى
    • بی نام A1 ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      20 1
      والااینقدرکه ما سروصدای الکی داریم هیچ کدوم کشورای بزرگی که گفتی ندارن
  • بی نام A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    5 32
    عواملی ازداخل و درخارج دست به یکی شده اند دولت روحانی راکه با24 میلیون رای منتخب مردم شده راازپای درآورند ترامپ درسخنرانیش ملت ایران را تروریست خواند چون ملت پای صندوق رای رفته اندعده ای هم درداخل نمی توانند خشم خودرا ازرای نیاوردن پنهان کنند بنابراین باتحریک خارجی وداخلی وتبلیغات علیه روحانی واینکه به شعارهایش خصوصادرباره حصر عمل نکرده وسخت گیریهای بی مورد نسبت به جناح مقابل اینها چیزی نیست که بسادگی بتوان ازآن گذشت آیامخالفان برجام داخلی حالا دست بردار خواهند بود فکر نکنم آنها بااعمال واظهارات خود دیدمردم رانسبت به تیم هسته ای ودولت تعغیر خواهند داد فقط بخاطر اینکه بعدا رای بیاورند آیاچه منافعی این انتخابات و بسته شدن پرونده برحام برای آنهادارد تاریخ مشخص خواهدکرد.
  • بهزاد A1 ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    17 97
    با حرفهای ترامپ باز هم ثابت شد که باید شعار مرگ بر آمریکای فاسد و اسرائیل جنایتکار را بلند فریاد بزنیم.
  • بی نام US ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    8 32
    ایشون شخص بساز و بفروش بوده که با زرنگی تمام از قوانین مالیاتی امریکا برای پرداخت مالیات طفره رفته است با حقه بازی و فکر می کند دنیا مثل پیمانکاری است که با یک عده آدم انجام می داده و به آنها نا سزا می گفته، که به اینصورت به همه توهین می کند شخص نژاد پرستی است اما در مملکت خودمان هم تا کی بایستی ناظر هرج و مرج و حمله اشخاص به یکدیگر باشیم که مثال روشن حمله قوه قضاییه به وزارت اطلاعات است و زیر سوال بردن آن وزارت خانه
  • بی نام A1 ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    65 7
    چين با اتخاذ تاكتيك هاى درست و دست كشيدن از سياست هاى شعارزده با جذب عظيم سرمايه هاى خارجى اقتصادش را به دومين اقتصاد مقتدر دنيا تبديل كرد قطعاً همه اهل نظر كاملاً اذعان دارند كه چين فعلى به مراتب شأن و جايگاه و وزن به مراتب تعيين كننده ترى در همه شئون جهانى داره تا زمان مائو لذا ما هم بايد به روايت سردار رفيقدوست از قول امام كه " قرار نيست با امريكا تا أبد قطع رابطه باشيم " در راستاى توانمند سازى زيربناهاى كشور و شكل دهى به اقتصادى مقتدر كه اساساً نه براى ما و نه ديگران بدون سرمايه خارجى ممكن نيست تصميم تاريخى و دورانساز بگيريم و از موضع كاملاً برابر ضمن ارتباط عادى با امريكا نسبت به خصومت و دشمنى با امريكا دست كم تا توانمند شدن اقتصادى برخورد تاكتيكى و نرمش هوشمندانه داشته باشيم وگرنه
    • نصف‌جهان A1 ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
      18 0
      شعارراحتتره تااین کارای سختی که شمامیگین. شعارمیدیم بعدشم دورهم توصداسیما میگیم همه ‌ی غرب بدبختن ما خوبیم بعدشم احساس خوشبختی میکنیم. خوبه که.
  • بی نام A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    8 2
    ی اصطلاح داریم تو شیمی که میگه نظم درون بی نظمی یعنی هرچقدر بی نظمی اطرافت رو بالاتر ببری ثبات و سکونت بیشتر میشه....حالا این همون کاریه که آمریکایا سالیان سال دارن انجام میدن تو کشور های مختلف جنگ و اختلال ایجاد میکنن تا نظم و آرامش خودشون رو حفظ کنن تنها تفاوتی که الان کرده اینه که این آقا رو بازی میکنه چیزی رو پنهان نمیکنه بلند عربده میزنه که دنیا بدونین ما میخایم چیکار کنیم ولی متاسفانه طبق معمول و روال گذشته دستامون رو گذاشتیم رو گوشمون ساز روشنفکری میزنیم و بازم میگیم به به......
  • بی نام A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    12 2
    سلام ودرود اهورامزدا بر مردم سرزمین پارس.متاسفانه مردم ایران بدلیل نبود مدیریت صحیح در مملکت و اختلاس های پیاپی و در کل اوضاع بد مدیریتی افتصادی که مواجه هستند اصلا به صحبت های این روان پریش اهمیت نمیدن چون دردشون زیاده و درمان گر دزد.ترامپ حالش خوب نیست بنده خدا خوب میشه
  • بی نام IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    0 18
    حروم زاده هستش ديگه اگه اين طوري سخن نمي گفت جاي تعجب داشت معلومه انجاشون خيلي سوخته
  • بی نام A1 ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    3 15
    برگشتیم به زمانی که بوش میومد واق واق میکرد. ولی خوبیش اینه که همه مردم و مسئولا با هم یکی شدن و وحدت داخلی شکل گرفته. همه دیگه الان دلواپس میشن. حتی خود رئیس جمهور.
  • حسین DE ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    22 2
    با شعار نمیشه، با شعار مقابله کرد. با ایدئولوژی نمیشه به جنگ ایدئولوژی رفت. با آمریکا نمی شه به روش خودش مبارزه کرد. ما باید در اولین قدم اعتماد از دست رفته ی مردم را باز گردونیم. فضای کسب و کار و تجارت را باز کنیم. اقتصاد دولتی را به اقتصاد خصوصی تبدیل کنیم. تک محصولی را از بین ببریم. به آزادی های مشروع مردم احترام بگذاریم. دین را یک مسائله ی شخصی بدانیم و نه ابزاری برای اعمال زور. از منتقدین دشمن نسازیم و محصورین به نا حق در بند را آزاد کنیم. مردم که با هم همدل شدن و همیار، وقتی که هر کس به فکر منافع خودش نبود و با انبار کردن دلار در خانه اش نفت روی آتش ترامپ نریخت. بعد می توان امید داشت که در مبارزه با ترامپ و آمریکا پیروز شد. ولی متاسفانه همه چیز ما شعار است و شعار....
    • بهزاد A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      1 0
      دمت گرم حرف حق رو زدی.
  • بی نام A1 ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    4 14
    الان باید به جای پوشیدن تی شرت با پرچم آمریکا و رقصیدن تو خیابونا باید پیراهن مشکی بپوشیم و بشینیم بالاسر قبر برجام گریه کنیم.
  • بی نام IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    2 12
    ترامپ بهتره به فکر پودر مناسب برا ارايش صورتش بگرده زياد وارد سياست نشه اصلا بلد نيست و حرفاش برا ما اصلا مهم نيست حرف نميزنه که توهم ميزنه بيچاره مثل يه کامپيوتر فقط برنامه هاي ا س ر ا ي ل را اجرا ميکنه
  • بی نام A1 ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    2 2
    به نظر پایان برجام رقم خورد ایران واضحا باید راه حل دیگه ای برای وضعیت و شرایط اقتصادش پیدا کنه اگر امریکا بر سر عدم تایید برجام باقی بمونه مطمئنا غول های اروپایی که صادرات های میلیاردی و منافع مشترک بسیاری با امریکا دارن پشت ایران نمی ایستن نمونه اش هم فرانسه که مواضع دو پهلو گرفته و در آینده هم اضلا معلوم نیست انگلیس و المان و حتی روسیه و چین هم بر سر موضع فعلیشون باشن و با این سیاسته امریکا قطعا اون ها هم تغییر موضع میدن واقعا باید دولت یک بار برای همیشه جرات کنه و ساختار های اقتصادی رو دگرگون کنه این حجم از وابستگی به نفت و دلار و ساختار غلط اقتصادیه که باعث میشه که با صحبت یک دیوانه وضعیت اقتصاد یک کشور دچار مشکل بشه به نظرم راه حل موجود اصلاح سیستم غلط و نادرست اقتصادی کشور
  • بی نام A1 ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    2 6
    به نظر من سیاست مدارهای داخلی خیلی کار بدی کردن که تمام امورات جامعه از قیمت نان و دلار رو بگیر تا نرخ ازدواج و بیکاری رو به برجام گره زدن حالا اگه در واقعیت هم اینجور باشه ولی از لحاظ روحی تاثیر خیلی بدی داشت یعنی شخصا امید به ایندم صفر بود الان منفی شد یعنی همه ی پرده ها رو کشیدن همجا سیاه شد و کور سویی از امید توی زندگی شخصیم در اینده نمیبینم که بخاد در چهار چوب این اقتصاد داخلی رشد کنه باید بار رو بست و رفت واقعا انگار اینجوری نمیشه هر روز یه بامبولی واسه این مملکت در میاد شخصا خسته شدم دیگه خسته
  • بی نام A1 ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    11 1
    زمانی اوضاع مملکت ما درست میشه که ما تابوها و ترسهای بیموردمون رو بزاریم کنار زمانی که وقتی یه نفر میاد توی کامنتها میگه بلند فریاد بزن مرگ بر امریکا و منم مثلا تو کامنت دیگه بگم بلند فریاد بزن دوستی با امریکا این دوتا کامنت درج بشه ولی متاسفانه اینقد از دوستی و رابطه ی خوب با این کشور ما میترسیم که حتی کامنتشم تو یه وبسایت خبری میترسن نشر بدن
  • بی نام DE ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 7
    کار زیادی نمیتونه بکنه،داره سعی میکنه یکاری بکنه
  • بی نام A1 ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    4 5
    اگر در داخل اَشتی ملی شکل گرفته بود ترامپ از این غلط ها نمی کرد
  • بی نام IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    2 24
    مرگ برآمریکا شعار محبوب ما ادامه می دهیم مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا مرگ برآمریکا
  • علی A1 ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    2 6
    به نظر من ترامپ داره دوشیدن گاوهاش رو بیشتر می کنه . با این کارهاش داره از این راه میلیاردها سلاح به اعراب می فروشه و اون حرفی که به عربستان در زمان تبلیغات زد ، داره عملیاتی می کنه.
  • بی نام A1 ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    18 1
    خسته شدیم دیگه
  • بی نام A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    3 10
    باورم نمیشه در آمریکای پیشرفته و ابر قدرت روان پزشک و روانشناس نباشه تا این بدبخت ترامپ رو ویزیت کنه
  • فرامرز IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 7
    بابا این دیوانه آخه چکاره صنمه که بخواد درمورد دیگران تصمیم بگیره داستان شکست آنها مربوط به گذشته میشه اون هم نه از طرف ایران از طرف یکی دیگر از متحدانش در مورد تصاحب ایران حال تاریخ روشن میکنه سر این داستان از کجا آب میخوره
  • سيامك A1 ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 21
    قيافش عين خوك مي مونه حرومزاده بي پدر و مادر مياد در مورد ايران قدقد ميكنه.
  • ali US ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    2 15
    اميدوارم روزي فلاكت كشور امريكا رو ببينم نميدونم چند صد سال ديگه بايد از دست اين جاني ها بكشيم.مصدق بود سرنگونش كردن از صدام هم طرفداري كردن به هر بهانه اي هم ضربه خودشونو ميزنن.خدا كنه ملتشون تقاصشو پس بده از بس از اينها رنج ديديم
  • سهیل DE ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    5 0
    سوژه جدید یه مدت هم با این موضوع سرگرم باشید .
  • بی نام IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    9 1
    نباشد كه زود دير گردد حداقل در عمل ثابت كنيد كه ترامپ مزخرف مي گويد و انچه او گفت نيستيم
  • بی نام A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    11 1
    نان بعضی ها فقط در دعواست
  • بی نام A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    11 0
    متاسفانه الان تمام هم و غم ما شده برجام هیچ یک از مسولین به فکر ملت بد بخت نیستند ... فقط کارمان شده اختلاف افکنی داخلی و خارجی ... دیگه بسه به فکر ملت باشید گرونی و مشکلات زندگی داره مردم بد بخت و مظلوم ایران رو از بین می برد ... این از عذالت اسلامی نیست بخدا .. همه اروگانها کار خودشون رو ول کردنی دارن از امریکا و برجام حرف می زنند .. بابا گور بابای برجام و ترامپ .. شما به فکر ملت باشید.. از خدا بترسین کم اختلاس و دزدی کنید ..
  • اکبر A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 7
    خدا نکنه گیر احمق بیوفتی، هم خدوش و هم دیگران رو بدبخت میکنه.
  • saeed A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    6 4
    امثال احمدی نژاد هر جای دنیا رییس جمهور میشه تاوانشو ما باید بدیم
  • بی نام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    3 4
    جالبه که ترامپ از یه طرف دم میزنه: ما در کنار مردم ایران هستیم. از طرف دیگه دولتش ورود مردم رو به کشورش ممنوع میکنه و به این "مردم" ویزا نمیده. مسئولین که همه گرین کارت دارن
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    15 4
    دیگه خسته شدیم از این همه فشار و استرس ،کاش جنگ میشد تا دوباره همه چیز رو از نو بسازیم یا رومی روم یا زنگی زنگ
  • ایرانی A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    2 6
    جری شدن ترامپ بخاطر موضع منفعلانه دولت در برابر آمریکاست.این جنجال بیشتر برای فراموش کردن افکار عمومی از تهدیدهای تو خالی ترامپ علیه کره شمالی و بدست آوردن دل شیوخ بزدل منطقه میباشد.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    10 6
    اصولا به هیچ کشوری نمیشه اعتماد کرد و به هیچ سیاست مداری . ترامپ را اشتباهی رییس جمهور کردند مثل احمدی نژاد . ترامپ با مزخرف گویی دارد کشورهای حاشیه خلیج فارس را می دوشد و اقتصاد کشورش را رونق می دهد . با همین گفتن خلیج عربی صد میلیارد دلاری کاسب می شود . احمدی نژاد و اکثر اصول گرایان با گفتن حرفهای نامربوط و کاغذ پاره خواندن قطعنامه ها و حرفهای پوپولیستی عامیانه پسند ارزش ریال را چهارصد درصد کاهش دادند . تجار محترم شدند ویزیتور چین و تولید ملی را به نفع واردات از چین نابود کردند . جواب سیاسیون به ترامپ را بخوانید جز فحش چیزی نیست . البته که فقط هم مصرف داخلی دارد . به جای اعصاب اجازه دهید مغزها تصمیم گیری کنند کشور شده ده با صد کدخدا .
    • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      4 3
      اتفاقا باراک اوباما با تخریب وجهه قدرتمند امریکا مثل احمدی نژاد در ایران عمل کرد
  • طالقانی A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    9 22
    آمریکا عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
  • بی نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    28 7
    اتفاقا خیلی از حرفهای ترامپ درست بوده . پولهایی که با برجام وارد ایران شد سر سفره های مردم ایران نیومد ملتهای عرب دیگه ازش خوب استفاده کردند .
  • فرزاد A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    8 6
    سلام فكرمي كنم متني راحفظ كرده بودوازاون متن واونندازقرائت كرد.بيشتربه يك دستگاه ضبط صوت مي ماندتايك رئيس جمهور.اگردربين سخنانش سوال ميشدبلاشك بقيه رافراموش ميكرد.
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 17
    شدت خشم و عصبانیت ترامپ نشان از پیروزی مردم ایران درمبارزه با امریکا داشت. دیشب خوشحال شدم وقتی عمق خشم و عصبانیت وی را دیدم هرچند می دانم او لاف زنی بیش نیست اما هتاکی هایش منعصومیت و مظلومیت ایرانیان را نشان داد
  • رضا رضایی A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    28 2
    ما که گرین کارت نداریم نگران باشیم اقازاده ها باید نگران باشند.
  • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    23 2
    من معتقدم دیگه زمان این رسیده که بجای خصومت ورزی با امریکا و جهان پیشرو یکبار برای همیشه به این جمله که "عیسی به دین خود؛موسی به دین خود" عمل کنیم و با رها ساختن برخی خطوط قرمز فرضی نسبت به فراهم ساختن همکاری استراتژیک با امریکا اقدام کنیم
  • وحید A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    13 2
    استراتژی ترامپ فقط افزایش ثروت و رفاه آمریکاست. در واقع این همه هیاهو برا اینکه سلاح هاشو به کشورهایی مثل عربستان بفروشه. به سیاست به شکل تجارت نگاه میکنه...
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    11 6
    حالا كه كشور مينياتوري امارات هم اراجيف اين موجود پليد رو تاييد كرده و گفته با اون همكاري ميكنه اگر ايراني هستي سفر غير ضروري به امارات رو تحريم كنيد
  • بی نام A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    24 5
    اين ترامپ احمق كه چيز بدي نگفت گفت برجام رو ميخواد بهم بزنه همون كاري رو كه اصولگراها ميخواستن حالا چي شده صدا و سيماي ميلي طرفدار برجام شده؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    12 1
    چرا ترامپ بجاي اين حرفهاي بي خاصيت نمياد مستقيم با مسولين كشور رو در رو صحبت بكنه يا بر عكس؟اصلا چرا اين همه ايراني كه به بهانه درس و تحصيل كه اكثرشون بچه هاي همين مسوليني هستند كه ديشب تا الان فحش ميدن به امريكا رو بيرون نميكنه؟ چرا امريكا به ايران اجازه ميده تا از طريق كانالهاي ماهوارهاي خودش مرگ بر امريكا رو به كل دنيا مخابره كنه؟دوستان يه نگاه به قرمز و سبز و لايكها بندازيد..........هممون سر كاريم.
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 1
    بالاخره آقای ترامپ یه بنگاهیه و کاسبه و به اصول دیپلماتیک کاملا ناآشناس اینکه بخاد متنی که جلوش گذاشتن و نوشته خلیج فارس رو با لج بازی خلیج عربی بخونه یعنی از ایران و ایرانی نفرت داره البته متاسفانه ما هم در ایران همچین آدمهای نا متعادلی داریم که با یه حرف یا یه عمل اشتباه کشور رو دچار بی ثباتی میکنن. تجربه نشون داده در مقابل ادم نامتعادل باید کاملا منطقی و با فکر عمل کرد چون ادم های نامتعادلی مثل ترامپ غیر قابل پیش بینی هستن. امیدوارم مسولین ما هوشیار باشن و دست از داستان سازی بردارن و متوجه باشن ایران در چه جایگاه حساسی قرار داره. من به شخصه فقط و فقط ناراحت مردم ایرانم مردمی که فقط بازیچه سیاست بازیها بودن
  • بی نام A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    3 7
    ترامپ بازگوکننده سخنان نتانیاهو بود
  • بی نام SE ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    4 17
    اظهارات ترامپ بسيار بي منطق، دور از واقعيت و تنفرانگيز بود.
  • سارا A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    12 11
    دقیقا از موضع اصولگرایان حرف زد همونقدر سخیف و بی ربط.
  • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    30 2
    بیچاره این مردم، عامه مردم را می گویم که همواره بایستی چوب اشتباهات رو بخورند و همواره در تنگنا و فشار بی خود عصبی و روانی باشند با اقتصاد داغون، امید کمرنگ به آینده و غیره. حق این مردم این نیست، بایستی از اشتباهاتمان درس بگیریم و کاری نکنیم که کشور در تنگنا قرار بگیره ، بعد مجبور بشیم که برجام امضاء کنیم و بعد برجام زیر سئوال بره و غیره... این یعنی اینکه با یک سناریوی دقیق و با فشار و تحریم دارند قدم به قدم ما رو بیشتر به عقب می رانند و خلع سلاح می کنند و غیره... 40 سال شعار، 40 سال نفرت پراکنی، من از آمریکا و سیاستهایش متنفرم اما اکثر اینها تقصیرِ خود ماست و سیاستهای اشتباه خود ما، از ماست که برماست. کی میخواهیم خردمند باشیم و خردمندانه و فقط و فقط به نفع مردم خودمون و منافع ملی کار کنیم؟
  • barani A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    31 2
    قیمت بالای دلار ، هیجان کاذب بازار و سودجویی دست های پشت پرده ،برادران قاچاقچی و کاسبان تحریم و در نهایت بیچارگی مردم که محتاج نان شبشون هستند.
  • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    37 1
    حالا ببینید از تریبون رسمی به یه کشور تاختن و شعار دادن چقدر بده و چه احساسی به آدم دست میده. نکنید این کار رو تا کسی این کار رو در حقتون نکنه
  • بی نام IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    4 9
    هرکسی رئیس جمهور امریکا باشه تقریبا" با ادبیات متفاوت همین حرفا ها را خواهد زد . چون اونا سیستم دارن و منافشون در اینه . و ایران از نظر جغرافیا و ژوپولوتیک منطقه حساسی قرار داره که هرگز ما را رها نخواهند کرد ؟ ما باید به فکر تقویت داخلی جوانان ونخبه گان خودمون باشیم تا مثل کره شمالی جواب دندون شنکی به امریکابدیم .خیلی از فرصتهای داخلی و خارجی منطقه ای هست که ما خوب روشون کار نمی کنیم و فرصت سوزی میشه .متاسفانه تمام وزرای ما یکدست و بایک قدرت نیستند وهمینطور مجلس خوب نظارت نمیکنه تا این همه فرصت تو حوزه اقتصاد کشاورزی و روسیه صنعت و کشورهای خلیج فارس و.... خوب استفاده کنیم با برنامه ریزی اگه مغزامون را نگه داریم نه اینکه مهندس تربیت کنیم برن امریکا برای اونا کار کنن؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    25 1
    كساني بايد از حرفهاي ترامپ بترسن كه بچه هاشون تو امريكا مثلا درس ميخونن.برا ما فقير فقرا كه فرقي نميكنه كه كي چي گفته.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    16 4
    تو اگه نظر مردم برات مهمه چرا سانسور میکنی. نه توهین بود نه افترا. به خاطر امثال شماها مملکت همینطوری شده. حقتونه که بیشتر تحریم کنه. من هم که دارم میرم از ایران. چرخش براتون بچرخه.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    2 15
    از برده مزدور صهیونیسم انتظار نداشتیم غیر از دیکته ای که اربابان خونخوارش برایش نوشته بودند چیزی بگوید . آنجا که گفت برجام یک طرفه ترین و شرم اورترین توافق در تاریخ امریکاست خود سند محکمی بر موفقیت مذاکره کنندگان کشورمان در حصول توافق است .انها هر کاری میکنند تا به هزینه و مسئولیت ایران توافق را بهم بزنند و ما دقیقا باید ضد انها عمل کنیم و تلاش کنیم آمریکا بعنوان پیمان شکن غیر قابل اعتماد شناخته و محکوم و منزوی شود.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    26 0
    ای کاش مسولان ارشد نظام در مورد فسادهای کلان وآقا زاده ها هم اینقدر جدی بودند.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    10 3
    وقتی یک عده از یک قوم خاص شعار خلیج ... میدن و کسی هم باهاشون کاری نداره، چه انتظاری از ترامپ هست؟
  • مرتضی A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    3 5
    سلام ، باید قبول کرد شرایط خوبی نداریم ولی همین شرایط بد میتونه بزرگترین فرصت باشه . اغاز رشد ایران و ایرانی ،زمانیه که شیرهای صادرات نفت بسته بشه . داشته های ما کم نیست ، زیر ساخت های مناسب تولید، یک بازار ۸۰ میلیونی ، نیروی کار متخصص و تحصیل کرده جوان . . حالا وقتی پول نفت نباشه ،سم واردات کم کم از پیکر این کالبد نیمه جان خارج میشه و شکوفایی استعدادهای جوانان این مملکت برکات زیادی رو به ارمغان میاره .
  • ایرانی A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    22 2
    ایران اگه میخواد ازین وضعیت خلاص بشه یک راه بیشتر نداره. اصلاحات گسترده در حوزه سیاست داخلی و خارجی. همین. توی داخل یک عده همه جا قدرت دارن و کسی هم نمیتونه بهشون بگه بالای چشت ابروهه. معلومه همچین سیستمی فساد زیاد توش هست. در سیاست خارجی هم با ایدئولوژی و شعار نمیشه جلو رفت. اسرائیل داره ازین وضعیت سو استفاده میکنه، درحالیکه خود اعراب و اسرائیل با هم رابطه برقرار کردن، این وسط ما داریم از فلسطینیهایی دفاع میکنیم که هنوز هم صدام رو میپرستن. این وضعیت یک نمونه از سیاست خارجی ما هست که واقعا مسخرست.
    • سلیم A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      2 13
      من نمی دانم طرفداری از رابطه با اسرائیل اینجا چه جایگاهی در اینجا دارد؟ اولا "اصلاحات گسترده" یک حرف کلی است که هیچ معنی خاصی ندارد. اصلا چطور می شود یکدفعه همه چیز را تغییر داد درحالیکه خودمان جزئی از همان کل هستیم. مثل تعمیر موتور یک ماشین درحال حرکت تغییر باید تدریجی و پیوسته انجام شود که کم و بیش می شود. ولی واقعا "اصلاحات گسترده"، آنهم به آن گستردگی یعنی چی؟ اصلا داریم؟ ثانیا فرض کنید سیاست ایران خدای نخواسته تحت تاثیر حامیان طرفدار اسرائیل قراربگیرد. تا بخواهیم کل سیاستهای منطقه ای ایران را تغییر دهیم و دوباره هم تعادل و توازن قوا حالا فقط در خود منطقه ایجاد کنیم، آنقدر طول می کشد که در این مدت 4 تا ترامپ آمده و رفته است. اصلا تا آن زمان معلوم نیست اسرائیلی در کار باشد.
    • ایرانی A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      11 0
      دوست عزیز کسی از اسرائیل طرفداری نکرده. بحث ایجاد هزینه های بی معنی در دیپلماسی خارجی هست. ضمنا اصلاحات بی معنی نیست، به جز در تفکرات همفکران شما. معلومه که اصلاحات یک شبه اتفاق نمی افته. سالها زمان میخواد، برنامه ریزی میخواد. تلاش میخواد. همه کشورهای در حال توسعه ای که الان وضعیت بهتری دارن در مقطعی اصلاحات رو انجام دادن. ترکیه، مالزی، سنگاپور و ... که اتفاقا خیلی به ما نزدیک هستن. توازن قوایی که میگید به جز با وضعیت داخلی قدرتمند اتفاق نمی افته. وقتی هر روز نرخ ارز رسمی کشور کمتر میشه، حرف زدن از توازن قوای منطقه ای و دیپلماسی خارجی قوی، نقش حواس پرت کردن رو داره. اگر ترامپ امروز اینطور رفتار میکنه به خاطر اینه که در داخل کشورش توان اقتصادی اش رو داره، حتی بدون همراهی اروپا.
    • بی نام RO ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      3 14
      مخالفت با رژیم صهیونیستی یکی از مواضع استراتژیک جمهوری اسلامی ایران است و اصلا یکی از دلایل مخالفت مردم با رژیم گذشته همین مسئله ارتباط با رژیم غاصب بود.
  • رضا A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 18
    آمریکا چقد طرفدار داره تو ایران اینا با ما چیکار کردن که به چشم خیانتشون را می بینیم ولی باز زیر علمشون سینه می زنیم. خدا کنه جنگی پیش نیاد وگرنه بی غیرت هایی اینجا دارن نفس می کشن که مثل مردم موصل جلوی ارتش آمریکا گاو و گوسفند خواهند کشت
  • محسن A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    3 12
    حالا بعضیا برن یه جای گرم و نرم پیدا کنن که مدافع برجام بودن ... آیا ترامپ مخالفان آمریکایی خودشو بی شناسنامه و بیسواد میدونه ؟ ... ح
  • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 11
    واقعا خداوند این دشمنان را برای ما رحمت قرار داده است. اگر امریکا نبود ما چطوری میخواستیم وحدت داخلی ایجاد کنیم. امریکا عراق را برای ما آماده کرد و شیعیان در آنجا به قدرت رسیدند. داعش را درست کرد که حوزه نفوذ ما در سوریه و عراق بیشتر شود. عربستان را تقویت کرد که دمکراسی نیم بند ما به چشم بیایید. الان هم ترامپ با حرفهای احمقانه باعث شد که وحدت ایرانیان بیشتر شود.
  • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    0 1
    سخنان ترامپ تنها نشانه خصومت جمهوريخواهان وجناح حاكم در امريكاست و نه همه ي امريكاييها به همين دليل ضمن برخورد هوشمندانه بايد جواب ما به گونه اي باشد كه بقيه امريكاييها و مردم دنيا نيز مطالب ترامپ را جدي نگيرند .به كار بردن توهين و دشنام در قبال سخنان ايشان موجب ميگردد در اذهان دنيا با انها تفاوتي نداشته باشيم.نبايد تجربه هاي ناموفق سالهاي گذشته راباز هم تكرار كرد.ضمنا تنها مقام رهبري رييس جمهوروامورخارجه بايستي اظهار نظر و صحبت كنند و البته در صورت موافقت رهبري وزير دفاع كه نشان دهنده يكي بودن ارتش و سپاه باشد.
  • بی نام RO ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    14 3
    ترامپ یک هدیه الهی بود برای دلواپسان.بروید حالش را ببرید که مثلا حرفهاتون درست درآمده .البته خوشحالیتون کوتاه مدت چون باد ترامپ میخوابه و اینکه دوربعد هم رای بیاورد محل تردید بسیار هست.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    14 1
    مسئولین محترم،مملکت آنطور که شما فکر میکنید گل و بلبل نیستاگه کشتی سوراخ بشه چه با تفنگ باشی چه بی تفنگ ،همه غرق میشنراه نجات هم فقط یک چیزهباید کاری کنید که اقلا 90 درصد مردم با دل و جان پشتیبان سیستم حاکمه باشند و اگه پای صندوق رای اومدن بخاطر این نباشه که از شر قبلی خلاص شوند.راه کسب حمایت مردم رو هم خودتون بهتر از هرکسی میدونید.آزادی،برابری،برخورد با مفسدان واختلاس گران در هر لباس و مقامی،رفع بیکاری،بازگرداندن اعتبار به پول و پاسپورت ایرانی و....ازجمله این مسایلنداگه اینطور باشه هزار تا ترامپ هم تهدید کنن کاری از پیش نمیبرن وگرنه از تهدید گینه بیسائو هم باید ترسید
  • حمید MY ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    2 2
    ترامپ استعداد زیادی در پراکنده کردن همه از دور بر خودش دارد. حتی نتوانسته است وزیرخارجه، دفاع و رئیس کاخ سفید را با خود همراه کند. کنگره و سنا که پیشکش. اروپاییها هم که هر روز مغشوشتر می شوند. همیشه می گویند تحریم موقعی موثر است که یک سیستم هماهنگ پشتش باشد که دقیقا همانچیزی که ترامپ ندارد. الان ترامپ فقط یکنفر با مجموعه ای تریبونهای پر سر و صدا است؛ حتی نمی توان بعنوان رئیس جمهور رویش حساب کرد. البته در این شرایط می توان پیش بینی کرد که اوضاع برای همه سختتر می شود از جمله ایران، ولی بیشتر از همه برای خود آمریکاییها.
  • احمد A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    3 12
    اگه خدا یه سگی را جلو رات قرار داد که پارس کنه و گاز بگیره باید نترسی و صبور باشی تا بفهمه که باید از سر راهت کنار بره.
  • ایرانی BE ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    9 12
    ما ملتی هستیم که همیشه بدون آگاهی در زمینه های مختلف نظر میدیم. بحث پزشکی باشه همه تجویز می کنیم بحث سیاسی باشه همه نظر میدیم. چند تا از ما واقعا سیاست مداریم و علوم سیاسی خوندیم که اینجوری نظر میدیم؟ به نظر من آقای روحانی سیاست مدار حاذقی است. من اصلا به خوبی و بدی آدمها کاری ندارم فقط در مورد سیاست مدار بودن آدمها صحبت می کنم.در سیاست هم باید عین بازی شطرنج عمل کرد با کری خوانی کسی به جایی نمیرسه باید منتظر حرکت هوشمندانه سیاست مدارانمون باشیم. خدا رو شکر امثال ترامپ الان در ایران ریس دولت نیستند که منتظر یک دیوانه بازی از این طرف باشیم.در مورد هتک حرمت به کشورمون بعید می دونم همه اینهایی که با نظرات مختلف اینجا هستند حاضر باشند هیچ غریبه ای به کشورشون تعرض کنه و این نقطه اشتراک همه است
  • حمید IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    2 134
    فکر نمیکنم حتی بی تفاوت ترین ایرانی البته اگه ایرانی باشه وقتی پای یار کشی ترامپو دارو دسته احمقش مثل سلمان و نتانیاهو بیاد وسط تو تیم رقیب جا بگیره حتی تو این شرایط
  • مهدی IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    1 13
    بنظرم فرصت خوبیست برای مذاکره مجدد البته بشرطی که طرفهای مذاکره برگردند به وضعیت قبل از مذاکرات یعنی تمام مواد هسته ای خارج شده برگرده و فردو ونطنز به حالت قبل و فعال برگردند.اون موقع میشه مذاکره کرد و با این شناخت جدید از آمریکا مذاکره و توافق بهتری انجام خواهد شد البته برای ما
  • سلیم A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    0 1
    آخه چرا اینقدر ترامپ را جدی می گیرید؟ الان دقیقا کدامیک از دهها وعده عجیب غریب انتخاباتی و غیره اش را عملیاتی کرده است؟ البته تلاش که زیاد کرده ولی کدام را واقعا به نتیجه رسانده یا حداقل در مسیری قرارداده که بشه گفت دیگه همین فرمون را که بگیری، بتدریج بالاخره به نتیجه می رسه؟ الان حتی ترامپ با آنهمه سر و صدایی که می کنه موفق نشده به کره شمالی یک اولتیماتوم دقیق و رسمی بده مثلا موردی که کندی در بحران کوبا داد. می دونم برای خیلیها باورش سخته که قبول کنند رئیس جمهور آمریکا الکی حرف می زند و مثلا قصدش فروش سلاح است یا چی قراردادهایی که تابحال حتی هنوز روی کاغذ هم نیامده چه برسه که عملی بشه، ولی واقعا اگر فقط چند ماهه دیگه صبر کنید، خودتان خجالت می کشید که بابا ما چقدر طرف را جدی گرفتیم
  • فرشید محتاط IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    24 2
    فکر نمیکنم این رو تو سایت بزاید بنظرم ارتابط با آمریکا خیلی بهتر از این شوروی نامیمون است ارتباط با آمریکا رونق اقتصادی و با شوروی نکبت و جنگ مرگ بر شوروی
    • بی نام RO ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
      5 11
      شوروی 27 سال است که نیست و شما اختمالا در خواب بودی
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    4 2
    ایشون یک تاجر است پول این حرفها رو از عریستان گرفته تا اینها رو بگه به هر حال کاسبین تحریم دوباره بازارشون داره رونق می گیره با حذف برجام حالا روحانی هم جیزی برای گفتن نداره
  • بی نام RO ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    3 2
    برجام باعث شده که اروپا و آمریکا موضع مخالف هم داشته باشند. و ایران باید طوری رفتار کند که اروپا بر موضعش پایدار بماند
  • بی نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    6 1
    خبر انلاین خودت و این ارادی که نظر دادند که البته بیشترشون خودتون هستید واقعا خیلی عقب ونده هستید.وقتی حرف از تحریم هست شماها دارید داستان بافی میکنیدبه خیال خودتون نظر میدیدکل اقتصاد دنیا دست امریکاست هرکجا که بخواهد دخالت میکند حتی در روسیه که تحریم کردهای ران اقتادش فلج شده و با این فشار قرار هست که مملکت بکل فلج شه.با اینکه مخالف دولت امریکا هستم اما اعتقاد دارم که باید به مردم رسید عین دولت های اروپایی و امریکایی.اینجا ایران هست و جنگ بر سر قدرت ریاست.
  • رضا DE ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    21 0
    ترامپ با این سخنرانی خدمت بسیار بزرگی به نظام حاکم بر ایران کرد. همانگونه که بوش با حذف صدام حسین خدمت بزرگی به ایران کرد. حاکمیت ایران همیشه مدیون جمهوری خواهان هستند.
  • بی نام A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
    0 0
    امریکا و سایر کشور ها سرمایه انسانی ایران را مورد هدف قرار دادن.مهم ترین چیز تو یک کشور نیروهای انسانی اون کشور هستن

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین