الیجا وود برای بازی در قسمت اول سریال کمدی «ویلفرد» با شبکه اف‌ایکس قرارداد بست.

به گزارش خبرآنلاین، الیجا وود در این قسمت از سریال که براساس سریالی استرالیایی به همین نام ساخته می‌شود مقابل جیسون گان ایفای نقش می‌کند.

«ویلفرد» اولین سریالی است که وود در آن به بازی می‌پردازد. ستاره سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» در این سریال در نقش رایان و گان که در سریال استرالیایی بازیگر و یکی از خالقان مجموعه بود در نقش ویلفرد ظاهر می‌شوند.

دیوید زاکرمن یکی از نویسندگان سریال‌های موفق کمدی چون «مرد خانواده»، «پدر آمریکایی» و «سلطان تپه» فیلمنامه اقتباسی قسمت اول این سریال را نوشته است و به عنوان تهیه‌کننده عامل نیز انجام وظیفه می‌کند.

زاکرمن درمورد سریال ویلفرد گفت:«این سریال کمدی در مورد مردی با بازی وود، همسایه او و ویلفرد است که ترکیبی از ویژگی‌های سگ لابرادور رتریور(سگی کوچک که شکار کشته شده را می‌یابد) و راسل کرو است.»

کارگردانی قسمت اول را رندل اینهورن کارگردان قسمت‌هایی از سریال‌های «اداره» و «پارک‌ها و تفریحات» برعهده دارد و فیلمبرداری تابستان امسال آغاز می‌شود.

وود را پاییز امسال با فیلم «عاشق‌پیشه‌ها» به کارگردانی گالت نیدرهوفر خواهیم دید. همبازی‌های او در این فیلم کتی هلمز، جاش دوهامل و آنا پاکوئین هستند. الیجا وود همچنین در «خوش قدم 2» ساخته جورج میلر صداپیگشی می‌کند، این فیلم به صورت سه‌بعدی در سال 2012 روی پرده می‌رود.

جدیدترین سریال شبکه اف‌ایکس «لویی» نام دارد که چهارشنبه شب پس از پخش قسمت اول فصل ششم سریال «نجاتم بده» روی آنتن می‌رود.

هالیوود ریپورتر / 29 ژوئن

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 72053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =