در ۴آبان، بازدید زیادی به اخبار مربوط به دیدار هیات دیپلماتیک عراق با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور اختصاص داشت.

در صدر اخبار مهم سیاسی امروز، دیدار رهبر انقلاب با العبادی بود که ایشان در این دیدار فرمودند: هرگز به آمریکایی‌ها اعتماد نکنید.

همچنین روحانی نیز در دیدار با هیات بلندپایه عراقی گفت: با رویکردهای تجزیه‌طلبانه در عراق مبارزه شود. در این سرویس توضیح یکی ازفقهای شورای نگهبان درباره لغو عضویت نماینده زرتشتی این بود که گفت: مگر کنگره آمریکا نماینده مسلمان دارد؟

در سرویس اقتصادی برای مخاطبان مهم بود بدانند چرا مردم، دیگر با "مال" ها حال نمی کنند؟ همچنین قیمت های نجومی آپارتمانهای لوکس در شمال تهران مهم و پربازدید بود. پس از آن هم ماجرای گران خریدن ۸ میلیون یورویی هواپیمای فلایت چک برای مخاطبان جذاب بود.

در سرویس فرهنگی واکنش تند باران کوثری به ممیزی تازه صداوسیما برای پخش تصویرش بازدید زیادی داشت. همچنین خبر پربازدید گفت کیت وینسلت بهترین بازیگر زن جوایز فیلم هالیوود شده است. در یک اظهارنظر پربازدید هم فراستی گفت: جامعه ما از لحاظ فرهنگی لوس است!

یک گزارش پربازدید در سرویس جامعه می گفت سواد رسانه‌ای نداریم، نهنگ آبی قربانی می‌گیرد! همچنین توضیحات متروی تهران در مورد ازدحام جمعیت در خط ۴ در شب گذشته پربازدید بود و در نهایت خبر پربازدید دیگری هم گفت بقایی و وکیلش به دادسرا احضار شدند!

در سرویس بین الملل موضع تازۀ موگرینی دربارۀ اجرای برجام بازدید زیادی داشت. پس از آن، اعلام شد پارلمان اقلیم فردا جانشین بارزانی را مشخص می کند و در نهایت، خبر پربازدید بعدی هم می گفت نیروی دریایی امریکا اعلام کرده: یک قایق ماهیگیری ایرانی را از دست دزدان دریایی نحات دادیم!

در سرویس طنز هم مردم از دیدن کاریکاتور شفر و برانکو «قلیان» به دست حسابی خندیدند.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =