سامانه شماره ۲۵۰۰ به عنوان سامانه پاسخگویی به بازنشستگان کشوری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مديرکل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه سيستم‌ها از راه‌اندازي شماره تماس ۲۵۰۰براي پاسخگويي به بازنشستگان کشوري در مرکز ارتباط با مشترکان اين صندوق از ابتداي مهر ۹۶ خبر داد.
بهروز انتظاري با بيان اينکه پيش از اين نيز شماره تماس ۸۵۲۳ در مرکز پاسخگويي تلفني صندوق بازنشستگي کشوري راه اندازي شده بود، گفت: با توجه به حجم بالاي نظرات، پيشنهادات و انتقادات بازنشستگان پيرامون مسائل مختلف بازنشستگي و نياز به پاسخگويي سريع، دقيق و جامع و همچنين به منظور جلوگيري از تردد و حضور اين افراد براي طرح سوالات خود در محل ساختمان صندوق بازنشستگي کشوري، شماره ۲۵۰۰ نيز از ابتداي مهرماه راه اندازي شده است تا در روزهاي غير تعطيل آماده پاسخگويي به بازنشستگان ارجمند کشوري باشد.
او ادامه داد: بازنشستگان کشوري براي دريافت پاسخ سوالات خود، از ۸ صبح تا ۱۷ عصر، در تهران بدون کد و در شهرستان ها با شماره گيري کد ۰۲۱ مي توانند با سامانه پاسخگويي از طريق شماره تماس هاي ۲۵۰۰ و ۸۵۲۳ ارتباط برقرار کنند.
انتظاري با بيان اينکه مرکز ارتباط تلفن گويا در سال ۱۳۹۵ به ۱۵۹ هزار تماس تلفني در ارتباط با پي گيري نامه، حکم، فيش حقوقي بازنشستگان پاسخ داده شده است، گفت: اين امر موجب ايجاد رابطه دو سويه مطلوب و صرفه جويي هاي مالي و زماني براي بازنشستگان و کاهش تردد آنان به صندوق بازنشستگي کشوري به خصوص در استان ها شده و پاسخگويي بهتر کارشناسان صندوق به جامعه مخاطب را سبب شده است.
انتظاري گفت: در مرکز پاسخگويي، رسيدگي به موضوعاتي از قبيل کارت منزلت، وام، دريافت حکم و فيش حقوقي، حق تاهل و حق اولاد، ذخيره اندوخته فرهنگيان، رتبه بندي فرهنگيان، پاداش آخر خدمت، کمک هزينه ازدواج، هزينه عينک و سمعک، ضمانت نامه، وکالت نامه، احراز هويت، افزايش حقوق، بيمه آتيه سازان، افزايش حقوق، پرداخت حق بيمه، کسور بازنشستگي و انواع مرخصي ها براي شاغلين انجام مي شود.
او با بيان اينکه روزانه هفت اپراتور در اين مرکز آماده پاسخگويي به بازنشستگان از طريق پيامک، پيگيري نامه ها از طريق دبيرخانه، فاکس، تلفن و ايميل هستند، گفت: در سه ماه نخست امسال ۱۹ هزار و ۴۱۶ تماس، در سه ماهه دوم ۱۶ هزار و ۶۴۰ تماس از طريق شماره ۸۵۲۳ با مرکز پاسخگو برقرار شد. با راه اندازي شماره تماس ۲۵۰۰ در طول يکماهه پاييز امسال ۱۳ هزار و ۵۱ مورد تماس با مرکز پاسخگويي ثبت شده است.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =