نشت گاز پیک نیک خانه ای در اهواز را به آتش کشید

مهر نوشت: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک منزل مسکونی در منطقه فاز یک پادادشهر اهواز بر اثر نشت گاز پیک نیک دچار حریق شد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: روز گذشته شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر رخداد آتش سوزی در منطقه فاز یک پاداد شهر را اطلاع رسانی کردند.

وی افزود: آتش نشانان سه دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و با استفاده از تجهیزات اطفای حریق آتش سوزی را خاموش و کپسول گاز را سریعا از خانه خارج کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه آتش نشانان از سرایت آن به سایر نقاط منزل جلوگیری کردند، تصریح کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نشت و حریق گاز پیک نیک اعلام شده است.

نجات بیمار از آسانسور توسط آتس نشانان

حق شناس در ارتباط با حادثه دیگر گفت: روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر از محبوس شدن فردی مذکر در آسانسور واقع در منطقه پادادشهر اطلاع رسانی شد.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش نشانان را با امکانات و تجهیزات موردنیاز از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز یادآور شد: آتش نشانان سه دقیقه بعد در محل حادثه حاضر و با ایمن سازی محل و استفاده از تجهیزات مصدوم که فردی مذکر حدودا ۴۵ ساله بود را با رعایت نکات ایمنی آزاد و به دلیل تنگی نفس برای اعزام به مرکز درمانی به آمبولانس اورژانس منتقل کردند.

حق شناس در پایان گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان قطعی ناگهانی برق آسانسور تشخیص داده شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =