خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم.

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    0 0
    لطفا در موردتاییدیه دانشگاه خارجی باکو و نخجوان که تا بحال در وزارت بهداشت اقدامی صورت نگرفته پیگیر شوید چر ا که خیلی از جوانان عمرشان را در راه تحصیل و اموزش طبابت در کشور خارجی می گذرانند.جای تعجب دارد که چطور امکان دارد مدرک پزشکی و دندان پزشکی باکو و نخجوان در کل کشورهای اروپایی و امریکائی اسیایی مورد تایید هست بجز در کشور ایران ؟ایا این سیاست هست ؟این چه سیاست هست که بکار گرفته شده؟مگه ایران از لحاظ پزشکی از امریکا اروپا و اسیا سرتر هست که مدرک مورد تایید انها را تایید نمیکنه ؟شرایط سختی وارزش مدرک که در دانشگاه خارجی وجود دارد به هیچ عنوان در ایران وجود ندارد لطفا پیگیر این قضیه باشید.سالانه کمو بیش از ایران 200 نفر وارد دانشگاه باکو میشه چرا کسی رسیدگی نمیکنه؟
  • بی نام RO ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    0 0
    در شهر كرمانشاه مسولين وظيفه شون در قبال كنترل و نظارت بر قيمت ها رو فراموش كردن بازار رو به حال خود رها كردن خواهش ميكنيم نظارت جدي داشته باشن بخصوص بازار زرگرها و خيابان مصدق چون باعث نارضايتي شديد شده با تشكر
  • بی نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    0 0
    من یک مغازه بستنی فروشی دارم دارایی و مالیات یقه منو گرفته و ازمن مالیات میخواد و هرسال مالیات هنگفتی را برایم صادر میکنه.گناه من چیه ؟به همه جا مراجعه کردم .مالیات استان میگه نباید مالیات گرفته بشه اما شهرستان بزور مالیات میگیره .یکبار نخواستم مالیات بدم که بزور توسل شدند و تهدید کردند که مغازه ات رو پلمپ میکنیمالبته این مالیات ،مالیات بستنی من هست.من نمایندگی ندارم که .تازه بستنی فروشیهایی که نمایندگی دارند باز مالیات نمیدند.من باید به کجا بگم؟اینه مملکت اسلامی؟
  • بی نام A1 ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    0 0
    سلام، خواهشمندم این وامهای دانشجوهای دکتری روزانه دولتی را پیگیری کنید. صندوق رفاه واگذارمون کرده به بانک، بانک هم که سودش سر به فلک گذاشته، این که 4 درصده الکیه. ماها هیچ چیز نداریم الا علم، صنعت ما از علم ما عقب است و اندوخته های ما در ایران بی مصرف است. پول ازاد کردن مدرک هم که نداریم بریم. در تنگنای شدیدی هستیم. تازه سربازی هم که نور علی نور، مطمئن هستیم که به خاطر جذب بیش از حد هیأت علمی جایی برای تدریس وجود ندارد. همه این دانشجویان دکتری خسته و ناامیدند. کمکمان کنید در همه جای دنیا دانشجو دکتری بودن شغل حساب میشه والله که دانشجوهای دکتری از ناامیدی در حال جان دادن هستند.