۰ نفر
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

در حالی برخی از خودروسازان دست به افزایش قیمت محصولات خود دست زده‌اند که این روزها بازار خودرو با افت شدید تقاضا مواجه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی بازار خودرو در نیمه پاییز حاکی از افت تقاضا و خرید و فروش است؛ به طوری که این موضوع به طور محسوس در نمایشگاه‌های خودرو به وضوح مشاهده می‌شود.

البته به طور معمول در فصل پاییز بازار خودرو به رکود می‌رود، اما نکته‌ای که وجود دارد، این است که با توجه به رکود 4، 5 ساله بازار خودرو، این وضعیت در بازار خودرو تعمیق شده است. این در شرایطی است که افزایش قیمت برخی خودروها توسط خودروها بر رکود بازار اثر دوچندان گذاشته است و خرید و فروش در حداقل قرار گرفته است.

با این وضعیت، گزارش‌های میدانی از قیمت خودروها در بازار حاکی از آن است که تندر90 با قیمت 41میلیون و 200هزار تومان، تیبا 26میلیون تومان، پراید مدل111 با قیمت 23میلیون و 500هزار تومان و پراید مدل131 با قیمت 21 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می‌شود.

همچنین در بازار پژو206تیپ5 حدود 39میلیون تومان، پژو405 حدود 30میلیون و 800هزار تومان و رانا 34 میلیون و 500هزار تومان قیمت دارد. در همین حال، سمند EF7 با قیمت 32میلیون تومان، ساندرو استپ‌وی با قیمت 62 میلیون و 500 هزار تومان و دنا با قیمت 45 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

 

35225

 

 

کد خبر 723456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 29
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    71 0
    خیلی ارزانه گرانترش کنیدشما را به خدا به مردم کاری نداشته باشید،گرانترش کنید تا عید شش ماه بیشتر نمونده ،مگه خانواده هاتون نمی خان برن خارج عشق و حال ؟گرانترش کنید و گرنه عشق و حال و حقوق نجومی پاداش انچنانی خبری نیستاگرانترش کنید به مردم هم رحم نکنیدگرانترش کنید.
  • بی نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    44 1
    بازار خودروهای سوخت فسیلی تا چند سال اینده منقرض خواهد شد و موتور های الکتریکی جای موتورهای سوخت فسیلی را خواهند گرفت. ایران خودرو با افزودن چند ابشن به یک محصول قدیمی پژو یا رنو و نامگذاری ان با عنوان محصولی جدید میخواهد یک تولید کننده به روز باشد اما این محصولات حتی نمیتواند با محصولات دهه ۸۰ تویوتا رقابت کند و فقط به کمک مردم ایران و یارانه دولت سرپاست
  • بی نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    20 0
    این موارد جدا کاری باهاشون ندارم نحوه فروش رو ببینید در دیار کفار جیپ سال 2013 با 40 هزار کارکرد 6هزار دلار یا 24 میلیون تومان ان هم از دم قسط بدون سود و ماهی 114 دلار
  • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    23 0
    اگر یک کارمند که متوسط ماهیانه سه میلیون و پانصد دریافتی داشته باشد و بتواند منهای هزینه های زندگی ماهی دو میلیون پس انداز کند بعد از تقریبا چهل سال میتواند لکسوس سوار شود اگر این کارمند موقع استخدام سی سال داشته باشد فکر کنم دیگر هیچوقت نتواند لکسوس سوار شود
  • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    6 31
    برای چی باید یه کارمند ماشین مدل بالا سوار شه؟
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    23 0
    نیست خودروهای ایرانیتون عین ساعت کار می کنند و هنوز از در کارخونه بیرون نیومده محتاج تعمیر نیستند؟
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    1 34
    اغلب خودروهای وطنی اگر زود خراب می شوند هزینه تعمیرشان هم به مراتب کمتر است و قطعات در دسترس تر هستند
  • بی نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    18 0
    برای واردات خودرو چینی به فکر مردم نیستند به فکر چین هستند
  • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    24 0
    فرق خودروها چینی وایرانی اینه که چینی روز به روز کیفیتش بهتر وزیباتر میشود ولی ایرانی فقط گرانتر وبیکیفیت تر ویا حداقل 5سال اول گارانتی بی عیب است ولی ایرانی ازبدو تحویل گارانتی که 2سال و معنی هم ندارد وحتی با تعمیرکار دیگر برادر میشویم ولوازم یدکیش هم چینی درجه 3است
  • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    21 6
    به نظر من ... بخر چینی نخر. به نظرم خیلی چیپه که چینی سوار بشی
  • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    5 17
    من یک ام وی ام دارم اینفدر که تبلیغ بد بودن ان رامیکنبد بد نیستند
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    30 0
    واقعا متاسفم برای خودم و تمام هموطنان عزیز و مظلومم ، خارج کشور با حقوق 2 ماه میتونی یک ماشین معمولی خریداری کنی که همون ماشین معمولی تو ایران اولا بهترین ماشین ها حساب میشه و دوما اگه 30 سالم کار کنی بعیده پولش رو بتونی جمع کنی اینه فرق ما و اونا
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    0 23
    رسته 30 ميليون اما ايا تا حالا ميدونستي تو كشورهاي غربي در عرض 5 سال دقيقا معادل پولي كه دادي و ماشين صفر خريدي با عوارض و ماليات بدي؟ چرا اينو هيچوقت به مردم نميگين؟
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    15 0
    هزینه ای که میگیرند، واقعا خرج خود صاحب ماشین میشه، هزینه ای که میگیرند، خرد خرد هست نه یکجا، هزینه ای که میگیرن برای ماشین داخلی ، خارجی یکی هست، عادلانه هست، نه انحصاری باشه معلوم هم نباشه که کجا خرج میشه ، بعد هم ماشینی بدن از فرغون بدتر
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    11 0
    با این قیمتهای نجومی چند برابر قیمتهای بین المللی یکی میتونه توضیح بده چرا هنوز خودرو سازها با افزایش تولید و فروش تو ضررن و سود نمیسازن؟
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    7 0
    خودروساز اروپايي چون فهميده كه خريداران ايراني قدر و ارزش خودروي استاندارد روز اروپا را نمي فهمند و آشغالهاي چيني سوار ميشن تصميم عاقلانه اي گرفت .
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    20 0
    بابا نخرین این آشغال چینی ها و کره ای ها رو. کافیه یه سر تا همین کشورهای همسایه شمالی بزنین ببینین بهترین ماشین های آلمانی رو با چه قیمتی سوار میشن. خلایق هر چه لایق
  • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    4 1
    رانندگی با سی اچ آر، خیلی نرم و دلپذیره ، حیف که گرونه .
  • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    5 1
    قرار شده به دلیل کیفیت و آپشن های متنوع تولیدات داخلی به یاری کشور دوست و برادر چین عزیز ، در بحث قیمت پوز کارخانه های بنز و بی ام دبلیو را بزنیم تا ثابت کنیم کالای ما بهتره
  • بی نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    9 0
    عجب این گاری سازها میتازنواقعا حق ما مردم همینه الان نصف ملت میریزن میخرن
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    10 0
    گاری فروشان انحصاری
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    11 0
    سلام درکجا قیمت را دولت یا شورای رفاقت میگوید تا حالا آنچه یاد گرفتیم قیمت تمام شده یا عرضه و تقاضا در بازار ملاک بوده یادتان هست همین خودرو سازها ماشین در انبارها داشت می پوسید با کمک میلیاردی جنس شون را با وام فروختند و از آپشن خودرو نیز زدنند آن موقع توقع داریم وضع خوب بشه ما مردم باید پول بدهی آنها را پرداخت کنیم خدا خودت شاهد باش
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    14 0
    این عطش خودرو خریدن در ایران روز یروز شعله ورتر می شود وتمامی ندارد. احتمالا تا 75 ملیون خودرو نداشته باشیم این عطش پایان نمی یابد
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    9 0
    و همشون هم بی کیفیت هستن.دو هفته پیش یک دستگاه سمند تحویل گرفتم.به طور اتفاقی متوجه شدم فوم تزریقی صندلی ها نصف شده اند.یعنی قسمت پشت صندلی ها فوم تزریق نشده.مگر چقدر قیمت داشت که صندلی را به این صورت تولید می کنید؟
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    8 0
    تنها راه بهبود صنعت خودرو در ایران برداشتن تعرفه گمرکی برای ورود ماشین خودروهای با کیفیت وبا قیمت واقعی به ایران است تا شاید رقابت واقعی بین خودروسازان داخل وخارج بصورت عادلانه ایجاد وخودرو سازان از خواب بیدار شوند.
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    1 5
    این قیمت ها رو از کجا آوردین؟ من 15 روز پیش تیبا صندوق دار خریدم از خود نمایندگی 27 میلیون.
  • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    1 1
    اگر یک کارمند که متوسط ماهیانه سه میلیون و پانصد دریافتی داشته باشد و بتواند منهای هزینه های زندگی ماهی دو میلیون پس انداز کند بعد از تقریبا چهل سال میتواند لکسوس سوار شود اگر این کارمند موقع استخدام سی سال داشته باشد فکر کنم دیگر هیچوقت نتواند لکسوس سوار شود
  • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    12 0
    پول و قدرت در نهایت در کارهای اقتصادی دست خریدار است. اگر خریدار عاقل باشد، دولت بیکفایت هم نمیتواند کار را خیلی خراب کند. اگر مردم عقل نداشته باشند، صد تا دولت هم کاری نمی تواند بکند. بجای غر زدن اگر دو هفته مواد غذایی گران را نخرید، همه دلال ها و .. به دلیل فاسد شدن محصولات ورشکست میشوند.، برای کالاهای دیگر هم میشود چند ماهی صبر کرد. تنها چیزی که از دست مردم خارج است کالاهای درمانی است
  • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
    5 0
    چه فایده داشت خودرو نخریدیم ولی قیمتش که کم نشد فقط فعلا رو 20 میلیون ثابت شد... مگه بیشتر از اونم جا داشت دیگه ..