درخشش عکاسان زنجانی در جشنواره ملی خانه دوست

پویا بیات و شهرام نجفی، عکاسان زنجانی و عضو انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان، با درخشش در پنجمین جشنواره ملی خانه دوست، در بخش زیارت، معماری اماکن اسلامی و عکس موبایلی برگزیده شدند.

به گزارش خبرآنلاین ،لیلا بیگلی، سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره بیش از ١٧ هزار عکس شرکت داشت که داوری آثار از میان آنها کار سختی بوده و فاصله میان عکس‌های برگزیده و عکس‌های راه نیافته بسیار اندک بود. 

 وی هیئت داوران جشنواره ملی خانه دوست را فاطمه بهبودی، دکتر محمد مهدی رحیمیان، مجید سعیدی، سعید محمودی ازناوه و ساسان مویدی معرفی کرده و ادامه داد: بعد از تامل و مباحثه بر عکس‌های این دوره و از خلال چندین مرحله داوری، اثر شهرام نجفی در بخش زیارت و آثار پویا بیات در دو بخش معماری اماکن اسلامی و عکس موبایلی انتخاب شده و همزمان با مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

در این دوره از جشنواره بیش از دوهزار عکاس به رقابت با یکدیگر پرداختند و مراسم پایانی و اهدای جوایز برگزیدگان نیز در هفته آخر آذر ٩٦ در مشهد مقدس برگزار شده و موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزارکننده این جشنواره ملی است.

بیگلی تاکید کرد: تمامی آثار منتخب در کتاب نمایشگاه‌های جشنواره و اختامیه مورد نمایش و انتشار قرار می‌گیرد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =