مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی از اجرای بیش از ۲۵۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی در مراکز کانون سراسر استان خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی با اعلام این خبر گفت: مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان، امسال به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی بیش از ۲۵۰ برنامه مختلف را برگزار خواهند کرد.
وی با اشاره به اجرای ۹ ویژه‌برنامه در ۳۵ مرکز ثابت، سیار و پستی کانون به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های کاردستی و کتاب‌سازی، برگزاری نشست مشترک اعضا و نویسندگان در مراکز، کارگاه‌های نقد و بررسی کتاب، اجرای مسابقه کتاب‌خوانی، معرفی کتاب، معرفی تازه‌های کتاب مسابقه من و شخصیت کتاب‌هایم، برگزاری جشن‌ کتاب و برگزاری عصر شعر از برنامه‌های اجرایی مراکز فرهنگی هنری کانون در هفته کتاب است.

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی همچنین از اجرای ویژه‌برنامه‌های دیگری به مناسبت این هفته در اداره‌کل کانون استان خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه استانی از پوسترهای کتاب و کتاب‌خوانی ویژه‌‌ی اعضا و مربیان، تقدیر از برگزیدگان اقدام پژوهی مربیان با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، تقدیر از برگزیدگان استانی مسابقه طراحی پوستر کتاب و کتاب‌خوانی، تقدیر از اعضا برگزیده استانی مسابقه« معرفی کتاب به صورت مجازی»، تقدیر از اعضا کتاب‌خوان مراکز کانون استان، برگزاری نشست نقد کتاب با حضور نویسنده کودک و نوجوان و برگزاری نشست به صرف چای و کتاب از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی هم زمان با سراسر کشور ۲۰ تا ۲۶ آبان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =