میزان نوشت: افشین نخعی گفت: روابط و فامیل‌بازی قطعاً در سینما برای ورود به عرصه بازیگری وجود دارد و سینما را تا حد زیادی از بین برده است.

افشین نخعی درباره کیفیت بازیگری اظهار کرد: بازیگری هم مثل همه شغل‌های دیگر باید پشتوانه علمی داشته باشد و کار براساس دانش و تجربه در کنار هم به بازیگر کمک می‌کند تا بتواند به‌ درستی قدم بردارد و پیشرفت کند. من در این عرصه تحصیل و تجربه کرده‌ام و از هر دو این موارد استفاده می‌کنم و بهترین بازی‌ها را ارائه می‌دهم.

او درباره کلاس‌های بازیگری که با اخذ هزنیه‌های گزاف به فعالیت مشغول هستند و وعده بیهوده به جوانان می دهند توضیح داد: این مسئله وجود دارد و من آن را شنیده‌ام. از جوانانی که علاقه‌مند به مقوله بازیگری و سینما در هر صنفی هستند تقاضا دارم که از طریق علمی این عرصه را دنبال کنند و اگر قرار است بازیگر شوند از طریق دانشگاه‌هایی که وزارت ارشاد و وزارت علوم تأیید می‌کند وارد این عرصه شوند.

بازیگر بچه مهندس ادامه داد: جوانان به کلاس‌های بازیگری که قول‌های بازی در نقش ها را می‌دهند اطمینان نکنند چون انتخاب بازیگر موضوعی جدا است و ربطی به کلاس‌های آموزشی ندارد. انتخاب بازیگر یک ساختمان و راه و روش دارد که مدیر آموزشگاه‌های بازیگری نمی‌توانند وارد این کار شوند و آنها از طریق این وعده‌ها به دنبال کسب سود و سوءاستفاده از نبود آگاهی جوانان و علاقه وافرشان هستند.

نخعی درباره فامیل‌بازی در عصه بازیگری برای دریافت نقش بیان کرد: روابط و فامیل‌بازی قطعاً در سینما برای ورود به عرصه بازیگری وجود دارد و سینما را تا حد زیادی از بین برده است، برای ماندگار شدن در عرصه هنر، یک نا بازیگر اینگونه به جایی نمی‌رسد. بازیگری که می خواهد ماندگار شود، سال‌هاست بازی می‌کند و چهره او را مردم می‌شناسند وابسته به هنر درونی خود است و ربطی به فامیل‌بازی ودوستی‌ها ندارد. شاید یک فرد بتواند از طریق روابط وارد عرصه بازیگری شود اما ماندگار نخواهد شد.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =