در ۸ آذر، همچنان واکنش‌ها به سخنان و تهدیدهای احمدی‌نژاد و اطرافیان او، در صدر اخبار پربازدید است.

در صدر اخبار پربازدید سیاسی سخنان دیشب رییس‌جمهور قرار دارد که گفت: تعامل عزتمندانه با دنیا داریم.

همچنین پیشنهاد مطهری به قوه قضاییه که گفت: احمدی‎نژاد را علنی محاکمه کنید! بازدید زیادی داشت. یکی دیگر از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس هم گفت: به قیافه‎ احمدی‎نژاد نمی‎خورد مدافع آزادی باشد؛ آن‌ها که مدعی نظر امام زمان به او بودند چرا ساکتند؟ حرف این نماینده هم پربازدید بود.

در صدر اخبار پربازدید اقتصادی، چگونگی اخذ وام ۸۰ میلیون تومانی مسکن مطرح شده بود. پس از آن مطلب تامل برانگیزی می‌گفت برای شاد بودن به چه میزان درآمد نیاز دارید؟ در این سرویس آخرین قیمت بیت‌کوین در ایران هم پربازدید شد.

حرکتی عجیب در یک برنامه تلویزیونی پربازدیدترین مطلب سرویس فرهنگی بود. همچنین در این سرویس هشدار یک بازیگر درباره سوءاستفاده از جوانان در کلاس‌های بازیگری بازدید زیادی داشت. در این سرویس توضیحات فردی که با عنوان اولین بانوی گزارشگر ورزشی خبرساز شده بود هم بازدید زیادی به همراه داشت.

در پربازدیدترین خبر سرویس جامعه حرف از هزینه درمان یک بیماری ۳ میلیارد تومان است، آن هم برای ۶ آمپول! در این سرویس جزییات خبر خوش برای بازنشستگان: افزایش حقوق با اضافه کردن بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی هم پربازدید بود. همچنین مخاطبان این سرویس می‌خواستند بدانند آلمانی‌ها در چهارسوق بازار بزرگ تهران چه می‌کنند؟

در سرویس بین‌الملل پربازدیدترین مطلب به طوفان ۸ دقیقه‌ای نمایندۀ تونسی علیه اتحادیۀ عرب اختصاص داشت. پس از آن، در خبر پربازدیدی عنوان شد الجزیره افشاگری کرده است. همچنین واشنگتن پست، تکلیف بشار اسد را روشن کرد و پربازدید شد!

در سرویس طنز هم پشت‌پرده تهدید رحیم‌مشایی لو رفت و همه لذت بردند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =