در ۹ آذرماه، بیشترین بازدید مربوط به نقل قول‌های اشخاص در خصوص مواضع اخیر محمود احمدی‌نژاد بود.

در بالاترین جای اخبار پربازدید سرویس سیاسی ماجرای انتقاد به سکوت استادی‌ که خواب‌ حمایت امام‎عصر از احمدی‎نژاد را می‎دید، وجود داشت. پس از آن نقل قولی از مطهری پربازدید بود که گفت: احمدی‌نژاد هنوز از چارچوب نظام خارج نشده و شاید به پرونده‌های وزارت اطلاعات دسترسی داشته باشد! همچنین سخن عمادالدین باقی که گفت: مرحوم آیت‎الله منتظری اولین نفری بود که رهبری آیت‌الله خامنه‎ای را تایید کرد، در زمره پربازدیدترین اخبار این سرویس بود.

لیست بلندبالایی از خودروهای ۱۰ میلیون تومانی در بازار پربازدیدترین مطلب سرویس اقتصادی بود. پس از آن، معرفی  خودرویی که ۳۰میلیون گران شد هم بازدید زیادی داشت. مردم همچنین می‌خواستند بدانند برای خرید آپارتمان در میدان امام حسین چقدر باید هزینه کرد؟

خبر پربازدیدی در سرویس فرهنگی اعلام کرد دو مجری قدیمی به تلویزیون می‌آیند. همچنین خبر پخش مستندی از مردی که وعده‌های عجیب و غریب به مردم می‌دهد هم پربازدید بود و در نهایت در خبر پربازدید دیگری اعلام شد پخش قسمت دوم سریال «آشوب» به تعویق افتاد.

فهمیدن مشاغل اعضای خانواده خاوری، بیشترین بازدید را برای این خبر در سرویس اجتماعی به دنبال داشت. پس از آن، نقل قولی از زن‌ مبتلا به ‌ایدز پربازدید بود که گفت: برخی ‌فکر می‌کنند در توالت‌ عمومی، ایدز می‌گیرند! در این سرویس رضا ضراب در شهادتش در دادگاه نیویورک از رابطه با احمدی‌نژاد گفت و پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل نقل قولی از صباح زنگنه پربازدید بود که گفت: عربستان در تحولات اخیر دچار توهم شد. همچنین خبر پربازدید دیگری اعلام کرد ترامپ علیه "اون" به سیم آخر زد. در این سرویس توضیحات قاسمی درباره صدور مجوز عبور هواپیمای نخست‌وزیر بلغارستان از آسمان ایران هم پربازدید بود.

در سرویس طنز هم مجموعه کاریکاتورهای سعید مرتضوی بعد از دریافت حکم حبس پربازدید بود.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =