«موریانه» با فرمی خاص راهی جشنواره فجر می‌شود

مهر نوشت: کارگردان «موریانه» از سپری شدن آخرین مراحل فنی این اثر خبر داد و تاکید کرد فرم حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر را پر کرده‌اند.

مسعود حاتمی کارگردان فیلم سینمایی «موریانه» درباره آخرین وضعیت این اثر گفت: در حال حاضر مراحل صداگذاری طی می شود و با توجه به اینکه اکثر صداگذاران مشغول انجام کارهای آثار مستند یازدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» هستند، کار فیلم ما مقداری طول کشید چون در حال حاضر تراکم کاری زیاد است.

او افزود: ما فرم حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر را پر کرده ایم و تا چند وقت دیگر هم نسخه کامل فیلم را به دبیرخانه این جشنواره ارسال می کنیم.

حاتمی با اشاره به دیگر فعالیت های خود گفت: در حال حاضر چند فیلمنامه فیلم کوتاه و بلند در دست دارم اما نمی دانم ساخت کدام یک را آغاز کنم هرچند برای ساخت آثار بلندم چند سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده اند اما من این کار را به تعویق انداخته ام چون بیشتر تمرکزم روی «موریانه» است و برای من انجام دقیق کارهای صداگذاری و ساخت موسیقی به اندازه فیلمبرداری مهم است.

این کارگردان اظهار کرد: به نظر من «موریانه» فرم و شکل خاصی دارد و تاکنون فیلمی به این شکل ساخته نشده است بنابراین نمی دانم که بعد از «موریانه» باید دوباره فیلمی با همین فرم و شکل بسازم یا نه.

او در پایان گفت: تاکنون «موریانه» را برای افراد مختلف به نمایش گذاشته و متوجه شده ام که با عموم مردم ارتباط برقرار می کند.

58243

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =