«جانِ سرگردان» با صدای سالار عقیلی منتشر شد

آلبوم موسیقی «جانِ سرگردان» به آهنگسازی جمشید صفرزاده و خوانندگی سالار عقیلی در سراسر کشور منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آلبوم موسیقی «جانِ سرگردان» با آهنگسازی جمشيد صفرزاده، صدای سالار عقيلی، تنظيم‌کنندگی عليرضا دريایی و اجرای گروه موسیقی سور، همزمان با تولد این خواننده، امروز شنبه 11 آذر منتشر شد.

آلبوم موسیقی «جانِ سرگردان» كه در مايه دشتي است، چهار تصنيف و دو آواز و يك دونوازی كمانچه را شامل می‌شود که عبارتند از تصنیف «غمگساز» با شعر هوشنگ ابتهاج، ساز و آواز با شعر سعدی، تصنیف «آرزو» با شعر هوشنگ ابتهاج، ساز و آواز با شعر سعدی، تصنیف «صدای اشک» با شعر نوذر پرنگ، «شبان» و تصنیف «جانِ سرگردان» با شعر مولانا.

در اين آلبوم، مجيد مولانيا نوازنده تار، جمشيد صفرزاده نوازنده سنتور، عليرضا دريایی نوازنده كمانچه و سازهای زهی، حميد قنبری نوازنده سازهای كوبه‌ای، صابر سوری نوازنده عود، امين دادوری نوازنده دف، بهزاد حسن‌زاده نوازنده كمانچه، مهدي بصيرت‌منش نوازنده ويولنسل و مهرداد ناصحی به عنوان همخوان به هنرنمایی پرداخته‌اند.

ضبط ارکستر آلبوم «جانِ سرگردان» در زمستان 1391 توسط فربد فروغی و مهدی بابادوست و ضبط آواز آن در بهار 1392 در استودیو پاپ توسط کامبیز شاهین مقدم و میکس و مسترینگ آن نیز توسط فربد فروغی انجام شده است.

طراحی گرافیک این اثر را سحر بنیادی، عکاسی آن را نینا کبریایی و همچنین خوشنویسی آن را میثم ابراهیمی انجام داده و مدیر اجرایی آن نیز برعهده مهدی بشکوفه بوده است.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =