امیرحسین مدرس با برنامه‌ای جدید در شبکه ۴

مجله ظهرگاهی «مهمان‌خانه» با اجرای امیرحسین مدرس از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمدرضا ضرغامی، تهیه‌کننده برنامه «مهمانخانه» درباره این برنامه و زمان پخش آن گفت: «این برنامه با رویکرد سبک زندگی ایرانی، اسلامی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14:30 تا ساعت 16 در مدت زمان 85 دقیقه به صورت زنده روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.»

ضرغامی افزود: «این برنامه از چهارده بخش متنوع با عناوین کتاب‌خانه، تماشاخانه،داروخانه،حکیم‌خانه، مطبخ‌خانه، مسافرخانه، آئینه‌خانه، مکتب‌خانه، گلخانه، چاپارخانه، کارخانه، نگارخانه، سقاخانه و عمارت‌خانه تشکیل شده است.»

او همچنین به برخی از بخش‌های برنامه اشاره کرد و توضیح داد: «در بخش «کتاب‌‎خانه» که با هدف ایجاد انگیزه کتاب‌خوانی طراحی شده است، مخاطبان با تازه‌های نشر و کتابخانه‌های شهر آشنا خواهند شد. در بخش «تماشاخانه» که شامل تئاتر، سینما، انیمیشن و فیلم کوتاه است با حضور کارشناسان تاثیرات این حوزه‌ها بر روانشناسی کودک و نوجوان و آموزش سبک زندگی ایرانی، اسلامی از طریق آنها بررسی می‌شود. همچنین معرفی یکی از بزرگان تاثیرگذار در تاریخ تئاتر ایران و جهان، معرفی تماشاخانه‌های و سینماهای قدیمی شهر، معرفی یکی از مشاغل سینما و ... از دیگر قسمت‌های برنامه است.»

این تهیه‌کننده ادامه داد: «در بخش «مطبخ خانه» که از دو قسمت چایخانه و مطبخ تشکیل شده است غذاها و دمنوش‌های اصیل ایرانی معرفی و آموزه داده می‌شود و  مخاطبان با خواص درمانی آنها و نکات خانه‌داری آشنا خواهند شد.»

ضرغامی که تهیه کنندگی برنامه «گزینه 4» در شبکه چهار را نیز بر عهده دارد در ادامه گفت: «بخشی با عنوان «آیینه خانه» با هدف پرداختن به آیین همسرداری و خانواده طراحی شده است که در آن  با حضور کارشناسان آیین همسرداری از دیگاه روانشناسی و مذهبی بررسی و راهکار ارائه می‌دهد.»

او افزود: «معرفی سقاخانه‌های قدیمی تهران، معرفی عمارت‌ها و بناهای قدیمی در تهران و سایر شهرها با بازگویی مشخصات معماری و قصه‌های آنها، روانشناسی کودک و نوجوان، دنیای مجازی و ... از دیگر بخش‌های برنامه «مهمان خانه» است.

ضرغامی درباره طراحی دکور برنامه گفت: «دکور برنامه طبق هدفی که دنبال می‌کنیم از دو بخش مدرن و سنتی تشکیل شده و در هر دو بخش تلاش شده تا از المان‌های متناسب با آن استفاده کنیم.»

برنامه «مهمان‌خانه» کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیماست.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =