ایسنا نوشت: معاون استاندار تهران درباره برخی گمانه زنی‌ها در رسانه‌ها و یا اعلام خبر تعطیلی مدارس استان تهران برای روز چهارشنبه گفت: هر گونه تصمیم گیری اعم از تعطیلی مدارس برای فردا تنها باید از سوی استاندار تهران رییس کمیه اضطرار و یا معاون وی که در کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران جانشین وی است، اعلام شود.

کریمی، با اشاره به اینکه امروز نیز شاخص آلودگی هوای تهران تا ظهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تداوم وضعیت موجود و یا افزایش شاخص‌های آلایندگی تهران تصمیمات متناسب اتخاذ خواهد شد، افزود: بی تردید امروز پس از بررسی شاخص‌های کیفیت هوای تهران، یا مصوبات روز گذشته کمیته اضطرار آلودگی هوا عینا تکرار خواهد شد و یا موارد جدیدی به مصوبات اضافه می‌شود.

وی تاکید کرد: قطعا هر گونه تصمیم گیری برای روز چهارشنبه پس از تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا به اطلاع مردم می‌رسد، اما بهتر است شهروندان تهرانی اخبار رسمی را در این خصوص تنها از مبادی رسمی همچون خبرگزاری‌ها دنبال کنند و به گمانه زنی‌هایی که در خصوص تعطیلی مدارس در برخی سایت‌های خبری منتشر می‌شود توجه نکنند.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
    10 3
    ادارات و بانکها و مدارس را براي چهار شنبه تعطيل کنيد مردم از تهران خارج شوند تا بلکه هواي تهران بهتر شود با جان مردم بازي نکنيد کارمندها برده نيستند که تحت هر شرايطي مجبور به کار کردن باشند