امروز ۶۰ درصد منابع در اختیار بانک های خصوصی است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان ، گفت: 60 درصد منابع هم‌اکنون در اختیار بانک‌های خصوصی‌است، و به همین علت مشکلات در بانک‌های دولتی بیشتر است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سیدناصر محمودی، که در جلسه شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان که با حضور دکتر قدمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد با اعلام مطلب فوق افزود: امروز شاهد آن هستیم که بانک‌ها سلیقه‌ای عمل می‌کنند و در همین راستا خواستار نظارت بیشتر و همچنین افزایش اختیارات استان همدان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهترین اقدامات مشترک شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل هسته پژوهش است که خوشبختانه پژوهش‌های خوبی در حوزه‌های مربوطه ارائه می‌شود و در این هسته پژوهش، اساتید برجسته دانشگاه‌های استان نیز عضو هستند.

وی با اشاره به برگزاری جلساتی برای بررسی مشکلات صادرکنندگان استان گفت: در این جلسات با حضور مدیران زیرمجوعه موارد مختلف مورد بررسی قرار گرفته و ضمن آسیب‌شناسی مشکلات، نواقص شناسایی شده و به مقامات استانی منتقل می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی استان تشکیل جلسات شورای هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها را از نقاط مثبت استان همدان دانست و گفت:در حوزه بانک‌ها و گمرک اختیارات استان باید افزایش پیدا کند.

وی در ادامه گفت: بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس، استان همدان توانست در بهبود فضای کسب و کار از رتبه 19 به رتبه 11 ارتقا یابد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =