روزی که آقای حسین انتظامی به عنوان معاونت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند، نوشتم: " آقای دکتر حسین انتظامی، گزینه ای مناسب برای معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که امروز منصوب شد.

ایشان مراحل مختلف کار مطبوعاتی را از لحاظ اداری در وزارت ارشاد طی کرده است. کار‌شناس مطبوعات کل مطبوعات داخلی و همچنین مدیر کل مطبوعات داخلی بوده و به هر حال دوره مدیریت خوبی را سپری کرده است.

ایشان در کار مطبوعاتی از نویسندگی تا سردبیری و مدیر مسئولی روزنامه‌های کثیرالانتشار هم موفق بوده و به همین دلیل در انتخابات هیات نظارت مطبوعات هم دو - سه دوره است که بیشترین رای را می‌آورد و به عنوان نماینده مدیران مسئولان در هیات نظارت انتخاب می‌شود. همانطور که می‌‌دانید مدیران مسئولان مطبوعات از طیف‌های مختلف فرهنگی و سیاسی هستند و این نشان دهنده محبوبیت آقای انتظامی است.

به نظرم این موضوع، چند خصوصیت را نشان می‌دهد. یکی آشنایی ایشان با مقوله مطبوعات، دوم مهارت و تجربه خوبی که در این زمینه داشتند و سوم محبوبیتی که در بین اصحاب مطبوعات دارند. این‌ها همه مشخصات خوبی است برای این که این انتصاب را درست و دقیق بدانیم". آنچه در آن زمان در توصیف آقای انتظامی گفته بودم مطالبی دقیق و قابل رویت بود.

اما امروز که پس از یک دوره مسئولیت ایشان، می توانم به ویژگی های فوق مواردی از جمله خلاقیت و نوآوری و نگاه تخصصی به مدیریت رسانه را نیز اضافه کنم. البته باید دید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی که همشهری و از دوستان قدیم آقای انتظامی هستند و قاعدتاً در دوره همکاری با ایشان شاهد نوآوری و نظم بخشی به فعالیتهای حوزه رسانه بوده اند براساس چه اولویت و ضرورتی اقدام به این جابجایی نموده اند!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 739583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =