داور شهرکردی حساس ترین دیدار هفته شانزدهم لیگ را قضاوت می کند

ایرنا نوشت : 'موعود بنیادی فر' داور جوان چهارمحال و بختیاری حساس ترین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال را روز یکشنبه سوم دی ماه قضاوت می کند.

براساس اعلام کمیته داوران این داور جوان شهرکردی دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران را قضاوت می کند.
در این دیدار، شاگردان برانکو در ورزشگاه غدیر اهواز مهمان تیم قرمز پوش فولاد خوزستان هستند.
موعود بنیادی فر را در این دیدار، آرمان اسعدی،تورج عیوض محمدی، یاسر همرنگ و محمد بطحایی به عنوان کمک داور، همراهی می کنند.
این دیدار به دلیل اینکه پرسپولیس قهرمان نیم فصل لیگ شانزدهم شد اما در جام حذفی مقابل تیم دیگر خوزستانی حذف شد، از اهمیت بالایی برای برانکو و شاگردانش برخوردار است.
این دیدار به دلیل اتفاقات اخیر در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نیم فصل اول لیگ شانزدهم برای پرسپولیس و پیوستن سه مهره کلیدی لیگ پانزدهم به فولاد خوزستان از اهمیت بالایی برخوردار است.
با پیوستن' بیت سعید ' مهاجم سابق استقلال تهران و یکی از بهترین های لیگ پانزدهم به فولاد خوزستان در نیم فصل شانزدهم، حالا شاگردان پورموسوی سرمربی خوزستانی فولاد برای این دیدار برنامه هجومی تری دارد.
پیشتر سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: به دلیل مشکل سیستم روشنایی ورزشگاه غدیر اهواز ساعت بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس از هفته شانزدهم لیگ برتر تغییر کرده و این بازی روز یکشنبه 3 دی ماه 96 به جای ساعت 17:30 در ساعت 14:30 در اهواز آغاز خواهد شد.
گفتنی است ، این هفتمین دیدار پخش مستقیم لیگ شانزدهم است که داور شهرکردی آن را قضاوت می کند.
موعود بنیادی فر در این فصل قضاوت های قابل قبولی از نظر کارشناسان داوری انجام داده است.
چهارمحال و بختیاری در لیگ های مختلف فوتبال ایران 6 داور و کمک داور دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 739675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =