ایسنا نوشت: در یک تحقیق مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان از خودروسازان و واردکنندگان خودرو مشخص شده است.

در شرایطی که بخش قابل توجهی از مصرف‌کنندگان از عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند این پرسش مطرح است که دلایل این نارضایتی‌ها چیست.

پاسخ به این پرسش در تحقیق شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در بازه زمانی تابستان امسال، مشخص شده است.

طبق نتایج این تحقیق بیشترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان به پنج عامل مهم در فرایند فروش خودروهای سواری در ایران باز می‌گردد.

"تاخیر در تحویل خودرو"، "ایراد داشتن خودرو در زمان تحویل"، "کم بودن تنوع آپشن‌ها"، "عدم تناسب قیمت با کیفیت خودرو" و "تاخیر در تحویل پلاک و مدارک خودرو"؛ از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان از عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.

در این تحقیق از ۸۸ هزار و ۲۶۲ نفر از خریداران خودروهای صفرکیلومتر داخلی و خارجی در بازه زمانی تابستان امسال نظرسنجی و مصاحبه صورت گرفته است.

در مطالعه میزان رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری داخلی و خارجی، شاخص‌هایی همچون اطلاع‌رسانی و پاسخگویی، توجه به خواست مشتری، هزینه و زمان صرف شده برای خرید و شرایط تحویل خودرو، مورد بررسی قرار گرفته است.

35225

کد خبر 740329

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    5 0
    دلایل نارضایتی که اظهر من الشمس هست همانطوری که در تحقیق آمده ولی نفرمودید درصد رضایت چقدر بوده؟
  • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    5 0
    مردم اگر از خودروسازان و وارد کنندگان خودرو ناراضی باشند از مافیای پشت پرده و حمایت کورکورانه از صنعت خودرو و ضدانقلاب خواندن تعدادی مشتری ناراضی متنفر هستند
  • ولی ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    6 0
    سلام،شما بگین مردم از چی ناراضی نیستن بگین ما هم بدونیم
  • بی نام IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    4 0
    شما یک دلیل بیارید که ملت از لگن مونتاژ کنهای جدیدا دلال شده راضی باشند. برای چی باید راضی باشند. اینکه هر روز داریم حسرت تولیدات دیروز را می خوریم. واقعا شرم بر این لگن سازها و حامیان انها.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین