دستور پوتین برای مانیتور وب‌سایت‌های اینترنتی قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری

رئیس جمهور روسیه گفت مقامات مسوول باید برخی از کمپانی‌ها را روی شبکه‌های اجتماعی برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری در این کشور مانیتور کنند.

به گزارش خبرآنلاین، {لینک} وی نام کمپانی‌هایی که باید رصد شوند را نگفت و معلوم نیست منظور وی به شبکه‌های اجتماعی داخلی بوده است یا خارجی و این در حالی است که خود روسیه و دستگاه اطلاعلاتی‌اش متهم به دخالت در انتخابات آمریکا و سایر کشورهای اروپایی شده است.

پوتین که با رهبران پارلمان و پس از تصویب قانون موسوم به «عوامل خارجی» صحبت می‌کرد افزود ما باید به دقت کمپانی‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی را زیر نظر بگیریم، چرا که در زندگی سیاسی ما دخیل هستند.

پس از فشار آمریکا روی رسانه‌های روسی قانون «عوامل خارجی» علیه شبکه‌های اجتماعی غربی در روسیه به تصویب رسید که طبق آن باید منابع مالی خود را شفاف بیان کنند.

پوتین تاکید کرد که باید دقیقا تجزیه و تحلیل شود که چگونه آنها در حال کار و اجرا در کشور هستند و در انتخابات ریاست جمهوری چکار خواهند کرد.

در حال حاضر رادیو اروپای آزاد و رادیو صدای آمریکا جزو عوامل خارجی تعریف شده‌اند.

پوتین 65 ساله که 17 سال است قدرت در روسیه را در دستان خود دارد، امیدوار است در سال آینده مجددا برای دوره 6 ساله و تا 2024 انتخاب شود. تا آن موقع او 72 ساله خواهد شد.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mim IN ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    1 2
    زندگی بهش ساخته اصلا بهش نمیخوره شصت و پنج ساله باشه