برای کاهش آسیبهای اجتماعی بایدیک حرکت جهادی ومتوازن دراستان صورت گیرد

برای کاهش آسیب های اجتماعی باید یک حرکت جهادی و متوازن در استان صورت گیرد استاندار مازندران در اجلاسیه ائمه جمعه مازندران در بهشهر از اختصاص اعتبارات بسیار خوبی برای کنترل آسیب های اجتماعی به مازندران خبر داد و گفت : برای کاهش آسیب های اجتماعی باید یک حرکت جهادی و متوازن در استان صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،مقام عالي دولت در استان خواستار مشاركت جدي ائمه جمعه ، تشكلهاي مردم نهاد و سمن ها براي رسيدگي ريشه اي و كاهش آسيب هاي اجتماعي و مقابله با آن شد و گفت : بايد با يك حركت جهادي و با استفاده از همه ظرفيت ها به مقابله با آسيب هاي اجتماعي و انحرافات فضاي مجازي رفت . 

استاندار مازندران در ادامه ضرورت رونق توليد و اشتغال و ارائه تسهيلات براي اشتغال پايدار بر شمرد و گفت : برخی از صنایع مازندران از سال 86 وام گرفته اند و تاکنون هیچ گونه برگشتی به بانک های وام دهنده نداشته اند و از این طریق منابع مالی دولت در تله افتاده است .
محمد اسلامی افزود : تسهیلاتی که به عنوان سرمایه و سرمایه در گردش در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد باید به بانک ها برگردد تا اعتبار بانک ها خدشه دار نشود.
وی با اعلام این که تنها در سال گذشته 490 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان مازندران وام و تسهیلات پرداخت شد ، گفت : تاكنون اكثر اين مبالغ برگشت نکرده است و باید در این راستا تلاش بیشتری برای همکاری با بانک ها انجام شود.
نماینده عالی دولت در مازندران تاکید کرد : ما به عنوان مسئولان حکومتی باید مراقبت کنیم تا حرکت های مختلف سالم و در مسیر صحیح باشد.
وی افزود : برای مبارزه با رانت ، فساد و توسعه اقتصادی و توسعه همه جانبه نیازمند همدلی قوی هستیم و باید از گردنه های سخت عبور کنیم.
استاندار مازندران یکی از مشکلات مهم بخش کشاورزی استان را خرده مالکی دانست و گفت : با این وضعیت نمی توان به بهره وری فکر کرد و لذا با انجام کشت مکانیزه برنج در مازندران ، باید اشتغال زایی مناسب ایجاد شود.
وی افزود : در رابطه با برنج سالیان سال ، مجوز و حواله واردات در جیب برخی از سودجویان بوده است که برای مقابله با فساد و سالم سازی فضا اراده شد که مجوز داده نشود و کنترل شده است.
استاندار مازندران همچنین گفت : در بخش صنایع 2 هزار و 500 واحد تولیدی دارای موافقت اصولی در استان وجود دارد که از این تعداد یکهزار و 500 واحد به بهره برداری رسیده است .
وی افزود : از مجموع واحدهائی که بهره برداری شده ، یکهزار واحد تولیدی فعال و 500 واحد راکد است و بقیه نیز در دست تکمیل و ساخت و ساز قرار دارد .
قابل ذكر است اجلاسیه یک روزه ائمه جمعه مازندران با حضور رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور و نماينده ولي فقيه در استان در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر با محوریت مدیریت جهادی، مقاومت و رمز پیروزی برگزار شد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =