«اولین تولد» (1st Born) به کارگردانی علی عطشانی که اولین ساخته مشترک سینمای ایران و هالیوود است به نیمه تدوین رسیده و در حال طی کردن مراحل پس از تولید است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تدوین فیلم سینمایی «اولین تولد» (1st Born) به کارگردانی علی عطشانی به نیمه راه رسیده است و گروه فنی در تلاش هستند هر چه زودتر فیلم را برای اکران آماده کنند تا وال کیلمر که این روزها حال مساعدی ندارد، بتواند این فیلم را ببیند.

وال ادوارد کیلمر، بازیگر مطرح و شناخته شده هالیوودی یکی از بازیگران اصلی فیلم عطشانی است که نقش رئیس جمهور پیشین آمریکا را در این فیلم بازی کرده است. او در طول بیش از سه دهه بازیگری، در 94 فیلم و سریال نقش‌آفرینی کرده است که از آن جمله می‌توان به آثاری همچون «تاپ گان»، «بتمن برای همیشه»، «مخمصه» و... اشاره کرد. 

این چهره‌سرشناس هالیوودی با وجود ابتلا به سرطان در «اولین تولد» نقش‌آفرینی کرده و این روزها که بیماری‌اش به اوج رسیده منتظر آماده شدن این فیلم است. کیلمر اوایل سال 2017 حرف و حدیث‌های مربوط به سرطانش را شایعه خواند اما به تازگی در مصاحبه‌ای ویدئویی با سایت هالیوود ریپورتر از دو سال درگیری با سرطان گلو گفت. او در این برنامه اعلام کرد که دعا کردن هم علاوه بر شیمی درمانی به او کمک کرده است. 

این بازیگر که در آخرین روز سال 2017، تولد 58 سالگی خود را جشن می‌گیرد درباره تاثیر این بیماری بر زندگی‌اش گفت: «پیش از این در زندگی خیلی جدی بودم اما تغییر کردم.»

فيلمبرداری «اولین تولد»  (1st Born) كه اولين توليد مشترک سینمای ايران و هاليوود است، طی ٤٠ جلسه استوديويی و ميدانی انجام شده است و چندی پیش با ضبط سكانس‌های مربوط به فرودگاه با بازی دنيز ريچارد، جی عبدو، نينا نائبی و تام برنگر در لس‌آنجلس به پايان رسيد.

وال كيلمر، رابرت نيپر، تام برنگر، تيلور كول، دنيز ريچاردز، گريگ گرانبرگ، ويليام بالدوين، جی عبدو، كن دويتيان، استيو وايلدر چهره‌های شناخته شده‌ای از بازيگران هاليوود هستند که در اين فيلم ايرانی آمريكایی ايفای نقش كرده‌اند.

داستان «اولین تولد» (1st Born) كه در ژانر کمدی ساخته شده درباره دختری آمريكایی به نام كيت است كه پدرش از سناتورهای جمهوری‌خواه مجلس سنا و از مخالفين اصلی ايران است. او با پسری ايرانی به نام بن كه پدرش در ايران از مخالفين سر سخت آمريكا و هرگونه توافقی با آنها است، ازدواج می‌کند. كيت و بن چند سالی در آمریکا زندگی آرامی دارند تا اين كه شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که دو پدر کنار هم قرار می‌گیرند و ...

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بزرگی EU ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
    4 0
    معنی درست نام انگلیسی فیلم، فرزند اول یا فرزند ارشد است. نمی‌دونم ترجمه انگلیسی به فارسی رو اشتباه انجام دادند یا اسم فارسی درسته و اشتباه به انگلیسی ترجمه شده.