صبح امروزبا ورزشکاران معلول و جانیاز با تجمع کردن درحیاط اداره ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی خواستار حمایت این اداره نسبت به معلولین شدند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، پریا مردمیدان گفت: اداره ورزش وجوانان آذربایجان غربی از معلولین حمایت نمیکند حتی در والیبال نشسته و بوچیا که مقام آوردیم یک تبریک هم نگفته است.

این مربی والیبال نشسته و بوچیای زنان اضافه کرد: باتوجه به قهرمانی که ما سه ماه قبل کسب کردیم، باید از هشتم تا یازدهم این ماه در سوپرلیگ که به میزبانی مشهد برگزار می شود شرکت میکردیم.

وی ادامه داد: رئیس اداره کل ورزش وجوانان که حتی قهرمانی ما را در والیبال نشسته و بوچیا تبریک نگفته است از ما انتظار دارد خود بدون پشتوانه در لیگ شرکت کنیم.

مردمیدان با بیان اینکه حتی به ما لباس ورزشی نمیدهند اظهار داشت: اگرما ورزشکار هستیم باید از ما حمایت شود اگر هم نیستیم باید تکلیف ما مشخص شود هدف ما این است که درسوپرلیگ شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: هیئت جانبازان و معلولین با پرداخت حقوق شخصی خود به معلولین از ما حمایت میکند و ما از مسولین انتظار داریم در امر تهیه لباس، کیف، کفش به مارسیدگی کنند ضمن اینکه دیگر معلولین سالن مجزا، لباس ورزشی دارند اما ما نداریم.

علی حضرتی یکی از ورزشکاران معلول استان با نارضایتی از عدم حمایت ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: من یک معلول هستم که یک ماه قبل برای شرکت در بازی های پاراآسیایی به امارات اعزام شدیم که در آنجا مقام دوم تیمی را کسب کردیم ولی متاسفانه بعد از آمدن ما به ایران هیچ مسئولی برای تبریک گفتن به پیشواز ما نیامد.
وی ادامه داد: در بازگشتمان به استان جز چند نفر از دوستان سیامند رحمان هیچ کس به دیدن ما در فرودگاه نیامد.

میرزاعلی قریشی معلول جانباز جنگ تحمیلی گفت: ما ماه ها است که به دلیل نبود سالن نمیتوانیم تمرین کنیم.
وی بیان کرد: من از تربیت بدنی استان تشکر میکنم که از ما حمایت میکنند ما ۲۵دی مسابقه داریم به دلیل نبود سالن دوبار تمرین کردیم آیا با دوبار تمرین میتوان مسابقه داد.

قریشی بیان کرد: از مسولین انتظار داریم به معلولین در امر ورزش رسیدگی کنند حداقل سالی یک باربه معلولین سربزنندوبه مشکالات آنان رسیدگی کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =