شهرداری از طرحهای انسان محور حمایت می کند

شهردار اردبیل در همایش معماری انسان‌گرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: شهرداری از طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان در زمینه معماری با محوریت اجتماعی و علمی حمایت و آنها را در شهر اردبیل اجرا می کند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شهردار اردبیل در همایش معماری انسان‌گرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: شهرداری از طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان در زمینه معماری با محوریت اجتماعی و علمی حمایت و آنها را در شهر اردبیل اجرا می کند.

دکتر لطف‌اللهیان با ذکر این نکته که پروژه‌های شهری باید مقصد باشند نه وسیله، افزود: پروژه هایی که از طرف مهندسان معمار و دانشجویان معماری در راستای افزایش حس انسان‌گرایانه و برطرف سازی نیاز فطری و زیبایی شناختی شهروندان باشد، حمایت و با نام طراح اثر در شهر اردبیل اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌های شهری ما مفاهیم انسانی را منتقل نمی‌کند و باید به ابعاد انسانی پروژه‌ها توجه بیشتری شود.

شهردار اردبیل برگزاری چنین همایش‌هایی را در حوزه معماری شهری و انسان‌گرایانه قدم مهمی در شناسایی ایده‌های خلاقانه دانست و بر ضرورت توجه بیشتر به توسعه اجتماعی و فرهنگی در شهرتاکید کرد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    0 0
    اردبیل نیازمند ترانوا است از شهر تا شورابیل