۰ نفر
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

می گویند با بغض به نشریه ال پاییس گفته:«دوست دارم دوباره برای تیم کشورم بازی کنم»؛او توضیحی هم درباره بازی با تیم مکابی اسراییل داده: «من از سرمربی تیم خواستم تا در این بازی به میدان نروم و به او گفتم که یک قانون وجود دارد که به من اجازه نمی‌دهد برابر تیم‌های اسرائیلی بازی کنم، ولی آنها این اجازه را به من ندادند و تنها عنوان کردند که در تلاویو بازی نکنم و مشکلی برای بازی در آتن ندارم.»

در این که مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان باید می دانست حضور در بازی با نماینده اسراییل برایش دردسر آفرین می شود شکی نیست؛ در چند سال اخیر کدام ورزشکاران ما در قالب تیم های ملی یا باشگاهی یا حتی عضویت در تیم های باشگاهی سایر کشورها به مصاف نمایندگان اسراییل رفته اند؟

همه این ها به کنار به هر حال اشتباهی است که رخ داده اما او که می گوید: «من دوست دارم به تیم‌ ‌ملی باز گردم. کارلوس کی‌روش من را خیلی دوست دارد و بازیکنان و فدراسیون فوتبال نیز من را خیلی دوست دارند. من از نظر فیزیکی و روحی شرایط حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دارم.» او که علاقمند به حضور مجدد در تیم ملی کشورش هست چرا مثل احسان حاج صفی حاضر نشد چند سطر متن عذرخواهی بنویسد و قال قضیه را بکند؟

معنی عذرخواهی نکردنش چه بود؟ او می خواست چه چیزی را اثبات کند؟ گیرم مجبور شده برابر نماینده اسراییل بازی کند بعدش که می توانست همین را بنویسد و عذرخواهی کند درست مثل احسان حاج صفی،مگر او غیر از این کار کرد.

او هم مجبور به بازی با نماینده اسراییل شد اما به توصیه فدراسیون فوتبال و کی روش گوش کرد و با نوشتن متنی درهای تیم ملی را بر روی خودش نبست.

مسعود شجاعی هم همین کار را می کرد. چه اشکالی داشت.اصلا چه اشکالی دارد انسان حتی اگر فکر می کند اشتباهی مرتکب نشده و حق با اوست به خاطر کشورش و پرچم کشورش غرورش را زیر پا بگذارد؟

حال و روز این روزهای شجاعی و تیم ملی حاصل عملکرد نادرست خودش است؛ کسی که با وجود ابراز علاقه به حضور در تیم ملی هنوز هم حاضر نیست به خاطر آن ماجرا یک معذرت خواهی خشک و خالی انجام دهد شاید که بخشیده شود...

پی نوشت:به بعضی دوستان برنخورد؛ دوست ندارم انگ کوته فکری و...بر این قلم الصاق شود. هرآنچه نوشتم به خاطر تیم ملی کشورم است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    1 2
    واقعا حرف درستي است