استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با شناسایی ظرفیت های اشتغالزایی و سرمایه گذاری شهرستان های 9 گانه استان می توان طرح توجیهی اقتصادی براساس افق و چشم انداز 20 ساله تعریف، ترسیم و اجرا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، قبال عباسی در نشست با اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری به عنوان مجموعه ای متخصص و کارامد می تواند در اجرای طرح های سرمایه گذاری، اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و توسعه ای استان در بخش های مختلف وارد عمل شود.

عباسی تصریح کرد: به همین منظور تبیین خدمات و اطلاع رسانی اقدامات سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری از طریق رسانه های گروهی ضرورت دارد.

وی یادآور شد: مهندسان نباید تنها به ساخت و ساز اکتفا کنند، بلکه می توانند نقشه راه مشخص علمی، کارشناسی و اصولی برای توسعه شاخص های مختلف توسعه ای را به مردم و مسئولان ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ترویج تفکر توسعه ای و مدیریتی با هدف تسریع در روند توسعه ای بخش های مختلف ضرورت دارد.

وی گفت: بهره گیری از نیروهای متخصص توانمند می تواند یکی از راه های سرعت بخشی به روند اجرای، تکمیل و بهره برداری از طرح های توسعه ای باشد.

عباسی تاکید کرد: هم اینک مرکز چهارمحال و بختیاری ورودی و خروجی مناسبی ندارد و شهرداری شهرکرد باید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به طراحی و اجرای ورودی و خروجی مرکز استان اقدام کند.

وی افزود: نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری با توجه به تخصص و توان علمی و اقتصادی می تواند در طراحی و اجرای ورودی شهرهای استان به ویژه در شهرکرد و مراکز شهرستان های 9 گانه را بر عهده گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =