۰ نفر
۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۶:۵۳

پس از تعطیلات و دیدارهای نوروزی برخی اصولگرایان با میرحسین موسوی، بحث‌ها درباره تشکیل ستادی از اصولگرایان حامی میرحسین موسوی قوت گرفت.

 این بحث‌ها با دیدار احزاب و گروههای سیاسی با موسوی جدی‌تر شد. به گونه‌ای که حتی اعضای ستاد حمایت از موسوی از تشکیل آن و همچنین اسامی افرادی که در آن فعالیت دارند، خبر داده‌اند اما این خبر از سوی افراد نام برده شده رد شد.

از جمله افرادی که نامشان در فهرست این ستاد عنوان شده عماد افروغ است. او از جمله اصولگرایان مستقل مجلس هفتم است که در انتخابات مجلس هشتم تحت عنوان اصولگرایان مستقل حضور یافته و البته از راهیابی به آن جا ماندند. وی در گفت وگو با «خبر» با شایعه خواندن تشکیل چنین ستادی و عضویتش در آن گفت: اگر هم چنین ستادی تشکیل شده باشد بنده بی‌خبرم و عضو این ستاد هم نیستم. البته ممکن است تعدادی از افراد بخواهند ستادی را تشکیل دهند اما بنده اطلاع ندارم. وی یادآور شد: بنده نه با آقای خوشچهره و نه با آقای سبحانی در این رابطه جلسه‌ای نداشته‌ام. شاید تعدادی از اصولگرایان بخواهند کاری بکنند، البته و در این بازار عطاری اصولگرایان هرچیزی پیدا می‌شود و اسم ما را هم نوشته‌اند. وی اذعان داشت: البته با آقای موسوی برای ارائه نظرات مشورتی خود دیدارهایی داشته‌ایم. درواقع از بنده دعوت شده بود تا نظرات و تجربیات خود را ارائه کنم. ضمن آنکه هرگروه و ستادی از من دعوت کند، حاضرم نظرات خود را ارائه بدهم.

 نظرم درباره نامزدها قطعی نیست
محمد خوشچهره از دیگر چهره‌های اصولگرای مستقل است که نامش در میان اعضای ستاد اصولگرایان حامی موسوی عنوان شده است. وی در گفت وگو با خبر ضمن بیان عدم اطلاع از تشکیل این ستاد، گفت: بنده تا این لحظه مسئولیتی را نپذیرفته‌ام و برای هیچ‌یک از نامزدها که تماس داشته‌اند، مسئولیت نپذیرفته‌ام.

وی تأکید داشت که هنوز تصمیم و نظرش برای حمایت از نامزدی خاص قطعی نشده است. این در حالی است که خوشچهره دو هفته پیش در گفت‌وگو با خبر از احتمال نامزدی خود در انتخابات آتی خبر داده بود.

جبهه؛ نه ستاد
این درحالی است که بیش از یک هفته قبل، سعید ابو‌طالب از تشکیل شورای مرکزی جبهه اصولگرایان حامی مهندس میرحسین موسوی خبرداده بود. وی در گفت وگو با «خبر» ضمن تأیید مجدد این مطلب، از ذکر اسامی اعضای شورای مرکزی جبهه اصولگرایان حامی موسوی خودداری کرد و گفت: این شورا در حال فعالیت هستند و بنده سخنگوی آنها نیستم که بخواهم درباره آن خبری بدهم، لذا اگر خودشان لازم بدانند خبر و موضوعات آن را به همراه اعضای عضوی آن اعلام خواهند کرد.وی افزود: آقای خوشچهره، افروغ و سبحانی از دوستان ما هستند و آخرین جلسه آنها نیز در منزل بنده بوده است اما از نظر بنده چنین چیزی وجود ندارد و اگر ایشان تکذیب کرده‌اند بنده نیز آن را تکذیب می‌کنم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 7468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =