ایلنا نوشت: رییس حراست شهرداری تهران با اشاره به ارجاع پرونده متخلفان مدیریت شهری گذشته به حراست شهرداری گفت: زمانی که مدیری به طور ناگهانی دو هزار نفر با تحصیلات دیپلم را استخدام می‌کند، هم تخلف است؛ بنابراین همه تخلفات مالی نیست.

حمیدرضا قالیباف (رییس حراست شهرداری تهران) در رابطه با معرفی متخلفان مدیریت شهری گذشته به حراست بیان داشت: ۵ پرونده به ما ارجاع شده است و در نوبت رسیدگی قرار دارد.

رییس حراست شهرداری تهران با بیان اینکه حراست بصورت ظاهری به این پرونده‌ها رسیدگی می‌کند، گفت: جمع‌آوری اطلاعات توسط حراست انجام خواهد شد و دادگاه تخلفات اداری باید در این رابطه تصمیم‌گیری کند.

قالیباف گفت: رسیدگی حقوقی این مساله با دادگاه است؛ چراکه دادگاه باید تشخیص دهد، اتهام وارد است یا خیر، در این شرایط متهم می‌تواند از خودش دفاع کند؛ بنابراین دادگاه تخلفات اداری باید تصمیم‌گیری کند.

قالیباف با اشاره به استخدام ناگهانی دو هزار نفر در زمان مدیریت شهردار سابق در آستانه انتخابات بیان داشـت: این دو هزار نفر با مدرک دیپلم استخدام شده‌اند؛ در حالی که افرادی در شهرداری بعد از گذشت ۴ سال صورت وضعیت نشده‌اند، اما آن‌ها یکدفعه تبدیل وضعیت می‌شوند، این هم تخلف است، تخلف فقط مالی نیست.

رییس حراست شهرداری تهران در رابطه با شکایت ناجا از شهرداری تهران بیان داشت: شهردار، پلیس را متهم نکرده است. همه دانشجویان دانشکده پلیس کارمند نیروی انتظامی و ناجا نیستند، ممکن است؛ کارمند اداری باشند. مخاطب شهردار، ناجا نبود و خود ایشان هم تکذیب کردند. در مجموع شکایت حق هر کسی است و شهرداری هم در این زمینه پاسخ خود را خواهد داد.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عسل A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    3 1
    باید اخراج بشن
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    3 3
    خب دیپلم باشه
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    1 4
    حمیدرضا قالیباف؟؟ اینم که از فامیل های آقا قالیبافه... پارتی بازی تخلف نیست آیا؟
  • بی نام RO ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    1 4
    بعضی ها چقدر ناشکر هستند.هدف فقط ایجاد شغل بوده نتیجه باعث اشتغال شده.باورندارین از ۱۱۸ بپرسید
  • عطا IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    0 3
    هر چه امکانات است در اختیار تهرانی ها استکفر پایدار میماند ولی ظلم پایدار نمیماند
  • بی نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    6 3
    خالا مثلا لیسانس داشتن یا فوق لیسانس کاری بلد بودن؟ دم قالیباف گرم واقعا 2000 خانواده رو خوشحال کرده نه نزدیکان و اطرافیاتش رو فقط
  • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    4 2
    مگه دیپلمه ها آدم نیستن و حق استخدام براشون نیست
  • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    3 2
    مگه دیپلم ها آدم نیستند؟ مگه شهروند این کشور نیستند؟ خیلی از رفتگرها دیپلم یا زیر دیپلم هستند... کی گفته هر کس مدرک دارد باید استخدام هم بشود؟ چرا توقع را بالا می برید؟
  • مراد DE ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    1 0
    به نظر من سازمان اداری استخدامی باید برای جذب نیروهای قراردادی شهرداری تهران ورودکند چه معــنادارد درحالیکه افراد با مدرک لیسانس وفوق لیسانس فاقد شغــل هستند تعدادی با دیپــلم درمشاغل کارمندی فعالیت کنند این ازهمه بدتــراست هم اکنون برای تصــدی مشاغل کارمندی حداقل مدرک لیسانس است نمونه موردی دیپلــــم های کارمند در معاونت اجتماعی منطقه یــک