فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: ۲ نفر از سوداگران مرگ در استان اردبیل به همت ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر دستگیر و ۱۳ کیلو و ۶۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ سرهنگ حسین عبدی پیش اظهار داشت: 2 سوداگر مرگ در استان اردبیل با حمل مواد مخدر از نوع تریاک طی عملیاتی با تلاش ماموران مبارزه با موادمخدر استان اردبیل دستگیر و مقدار 13 کیلو و 660 گرم از این قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: این دو قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در فروش و خرید مواد مخدر از نوع تریاک فعالیت داشتند که با هوشمندی کامل ماموران ما این دو سوداگر شناسایی و در عملیاتی عاجل تحت تعقیب قرار گرفته، دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با تاکید بر پیگیری و انجام مستمر و مداوم طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر و نیز تعقیب قاچاقچیان و فعالان این حوزه تصریح کرد: این طرح در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با حداکثر توان و تعهد پلیس و با بهره مندی از امکانات و تجهیزات اجرا می‌شود.

سرهنگ عبدی گفت: در رابطه با سوداگران مرگ در اردبیل 2 دستگاه خودروی قاچاق نیز که مورد استفاده این قاچاقچیان بوده توقیف شد و کالاها و مواد مخدر قاچاق نیز از آنها ضبط و تحویل مراجع قضایی داده شد که در همین رابطه مقدار 13 کیلو و 660 گرم تریاک از این دو سوداگر در استان اردبیل کشف و ضبط شده بود.

وی اظهار کرد: به جد و با قدرت تمام به دنبال اجرای طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر در نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر هستیم که در این رابطه خوشبختانه طی 9 ماهه امسال عملکرد مناسبی داشته و نتایج خوبی حاصل آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =