در روز پنجشنبه پنجم بهمن، پربازدیدترین خبر به روایتی از رهبری درباره راه آهنی که رضاخان ساخته بود اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره نزول قیمت ارز و بازیگرانی که از شبکه جم برگشته‌اند، بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، روایت رهبری از ماجرای راه‌آهنی که رضاخان به آن می‌نازید پربازدیدترین خبر بود. دو نگاه به انتشار فیلم محرمانه جلسه انتخاب رهبری در سال ۶۸ هم بازدید زیادی داشت. انتشار سخنرانی ۳۰ سال پیش رهبری در توییتر روحانی، دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس اقتصاد، نزول قیمت ارز در بازار پربازدیدترین خبر بود. اعلام دلایل افزایش قیمت خودروهای وارداتی هم بازدید زیادی داشت. قیمت آپارتمان نزدیک ایستگاه مترو تهران هم دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس فرهنگ، گزارش بازیگرانی که از شبکه جم برگشته اند، پربازدیدترین خبر بود. جایزه‌ای دیگر برای «فروشنده» اصغر فرهادی هم بازدید زیادی داشت. لغو کنسرت بنیامین بهادری در اعتراض به جلوگیری از حضور نوازندگانِ زن هم آه از نهاد مخاطبان برآورد.

در سرویس جامعه، معمای‌ تازه درباره سرملوان‌سانچی که شش سال‌پیش مفقود شده بود پربازدید بود. پیش بینی درباره وزش باد شدید از روز جمعه هم بازدید زیادی داشت. نیاز سازمان محیط زیست به 200 کامیون و گازوییل استاندارد هم پربازدید بود.

در سرویس بین‌الملل، روایتی جدید از زندگی صدام پس از 12 سال پربازدیدترین خبر بود. یادداشت تلگرامی بعیدی‌نژاد دربارۀ شکوه باغ‌های ایرانی هم بازدید زیادی داشت. ترامپ درباره عملیات عفرین به اردوغان هشدار داد دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، ده نکته که شاید درباره ماجرای مهدی طارمی نمی‌دانید پربازدیدترین خبر بود. خواهش توئیتری حسین ماهینی از محمود صادقی درباره پرونده پرماجرای مهدی طارمی هم بازدید زیادی داشت. تصویری که امیر قلعه‌نویی دوست دارد معرف شخصیت جدیدش باشد هم پربازدید بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم احمدی‌نژاد بالاخره معجزه‌اش را رو کرد پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =