رضائیان ظاهرا باید خواب بازی مقابل کریس رونالدو را ببیند.

احسان خراسانی- خبرگزاری خبرآنلاین؛ رامین رضائیان پیشرفت فوق العاده ای در فوتبال ایران داشت و خیلی زود تبدیل به یک ستاره شد. البته بماند که او دیر رو شد اما در عرض دو سال توانست به هر چیزی که می خواهد برسد. رامین امسال هم راهی اوستنده بلژیک شد تا در اروپا بازی کند. حضور این بازیکن در اروپا آن هم در آستانه جام جهانی اتفاق بسیار خوبی بود. رامین گهگاهی فیلمی از تمرینات خود منتشر می کرد تا نشان دهد تلاشش را دو چندان کرده اما بیش از این فیلم ها، ویدئوی لامبورگینی سواری او به چشم آمد. رامین با انتشار چند ویدئو از طرف خود و دوستانش، نشان داد که بیش از هر چیز در اروپا به لامبورگینی سواری علاقه دارد؛ کاری که نه کاوه رضایی کرده، نه کریم انصاری فرد ونه جهانبخش و حتی سردار آزمون. رامین در اولین روزهای حضورش در بلژیک دست به این کار زد و وقتی هم در اردوی تیم ملی حاضر شد، همه بیش از اینکه تاثیر اروپا را در ساق های او ببیند، در چهره اش دیدند. رضائیان به شکلی که کاملا برای ملی پوش ها سوژه شد، ریش ها و موهای خود را رنگ کرده بود. حتی سردار که خیلی جوان تر از رامین رضائیان است و خیلی زودتر از او به اروپا رفت، هیچگاه چنین تاثیری از زندگی در این قاره به چهره اش نگرفت اما رامین برعکس او بود. 

از سوی دیگر رامین با همه ارتباط خود را قطع کرد و اگر حتی سراغ پیشکسوت های پرسپولیس بروید و از آنها درباره رضائیان بپرسید می گویند بهتر است درباره اش حرف نزنید! این بازیکن با سیاست های اشتباه تمام مشاوران خود را از دست داد و این روزها شبیه به جزیره ای جدا افتاده است. ظاهرا او تصور می کرد راه درست را می رود ولی حالا مشخص شده نبود مشاوران خوب در کنارش چه اثرات مخربی در فوتبالش داشته است. بی شک اگر یک نوجوان هم به رامین مشاوره می داد، هیچگاه به او توصیه نمی کرد در هفته های اول حضورش در بلژیک ویدئوی لامبورگینی سواری از خود منتشر کند تا حتی رسانه های بلژیک را هم علیه خود کند. حالا رامین روزهای سختی را در بلژیک سپری می کند و با این شرایط باید خواب بازی مقابل کریس رونالدو و مراکش و اسپانیا را ببیند. وریا غفوری بازیکن کم حاشیه استقلال، اینقدر آماده است و اینقدر خوب بازی می کند که بعید به نظر می رسد با وجود او، کی روش حتی در یکی از بازی ها هم به حضور فیکس رامین در ترکیب فکر کند.

بی شک هیچوقت دیر نیست و رامین رضائیان می تواند با یک تغییر رویه، دوباره شرایط را به گذشته بازگرداند. کریم انصاری فرد می تواند برای او یک الگوی خوب باشد و حتی مسعود شجاعی. 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیمی A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    0 2
    توهم زدی حاجی وریا غفوری خیلی مونده تا برسه به رضاییان
  • بی نام A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    1 1
    امان کم ظرفیتی فوتبالیست ایرانی
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    1 1
    ظرفیت لازم را نداشت
  • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    0 3
    کسانی که به پرسپولیس خیانت کردند ضربه شو میخورن به این نامها توجه کنید:عالیشاه نوراللهی،رضاییان و این اخری هم مهدی طارمی.این خط این نشون طارمی پسرفت خواهد کرد نه پیشرفت..
  • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    0 2
    اخه فنی رامین کجا وریا کجا خنده داره
  • محسن A1 ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    1 1
    مهدوی کیا ، دایی ، هاشمیان .... کجا و تو کجا