۵۲ بقعه متبرکه لرستان میزبان سوگواره یاس نبوی است

شهادت حضرت زهرا(س) باید نقطه عطف زندگی مسلمانان به‌ویژه شیعیان باشد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حجت الاسلام عباس زاده از از اجرای طرح سوگواره «یاس نبوی» در ۵۲ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در تشریح فعالیت‌های اوقاف لرستان از برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در ایام بین دو شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بقاع متبرکه استان خبرداد و گفت: هم‌زمان با ایام فاطمیه طرح سوگواره یاس نبوی در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان لرستان برگزار می‏ شود.

وی افزود: برای برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه سوگواره یاس نبوی و ایام شهادت حضرت فاطمه(س) بیش از ۱۵۰ مبلّغ مشارکت خواهند داشت.

عباس‌زاده اضافه کرد: سوگواره یاس نبوی شامل برنامه‌های مختلف ازجمله عزاداری، خیمه‌های معرفت، سخنرانی، اجرای مسابقات مذهبی و فرهنگی و ... در بین مخاطبان به بیان ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا(س) در بین مخاطبان خواهند پرداخت.

وی با اشاره به این‌که شهادت حضرت زهرا(س) باید نقطه عطف زندگی مسلمانان به‌ویژه شیعیان باشد، افزود: باید از ویژگی‌های شخصیتی آن بانوی بزرگوار الگوبرداری کرده و ولایت‌مداری در سایه بصیرت ایشان را در بین عاشقان ولایت ترویج و گسترش دهیم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 749833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =