به دنبال لغو کنسرت حسام‌الدین سراج در شهر کرمانشاه به دلیل مزاحمت برخی افراد دفتر موسیقی ارشاد طی اطلاعیه‌ای این اتفاق را محکوم کرد.

به گزارش خبرآنلاین، به دنبال لغو کنسرت حسام‌الدین سراج در شهر کرمانشاه به دلیل مزاحمت برخی افراد، دفتر موسیقی ارشاد در بیانیه ای اعلام کرده است: «نظر به اتفاقات و مزاحمت‌هایی که توسط جمعی از افراد خودسر در محل برگزاری کنسرت گروه بیدل در شهر کرمانشاه ایجاد و در نهایت به عدم برگزاری کنسرت موسیقی گروه مذکور منجر شده است،‌ دفتر موسیقی ضمن محکوم کردن این اقدام، ‌حمایت خود را از رخدادهای موسیقایی دارای مجوز در سراسر کشور اعلام کرده و از نهادهای مسؤول انتظار دارد با انجام وظایف قانونی خود،‌ مانع از اقدامات غیرقانونی و خودسرانه‌ای شود که باعث تضعیف فعالیت‌های اصیل فرهنگی شده و ناآگاهانه زمینه را برای رونق بازار آثار غیرمجاز و غیر فرهنگی فراهم می‌نمایند.»

کنسرت موسیقی سنتی ایرانی سیدحسام‌الدین سراج و گروه بیدل که از سوی جمعیت خیریه دانشجویی امام علی(ع) برنامه‌ریزی شده‌ بود، و قرار بود همزمان با عید سعید مبعث به مدت سه شب برگزار ‌شود و همه عواید آن صرف امور خیریه افراد زیر پوشش جمعیت خیریه دانشجویی امام علی(ع) قرار گیرد، اما کنسرت جمعه شب با حضور عده‌ای که مانع از اجرای آن و ورود مردم به سالن شدند، برگزار نشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 74988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۲
    2 0
    واقعا برای مردم این شهرستان متاسفم.مردم باید خودشون ازحق خودشوش دفاع کنند.چطورهمین افرادکنسرت های قبلی روبه هم نزدند.خدا حق این مردم روازشون بگیره.
  • فرزاد IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۲
    2 0
    ما هم محکوم می کنیم... نیروی انتظامی مسئول حفظ امنیت کنسرت گزار است یا انصار حزب الله
  • کیوان IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۲
    2 0
    ما هم محکوم می کنیم... دفتر موسیقی ارشاد هم محکوم می کند... نیروی انتظامی هم محکوم می کند... انصار حزب الله هم محکوم می کند... همه محکوم می کند... حتی کسانی که عمل رو انجام دادند!!
  • بدون نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۲
    1 0
    اخه اين عده خود سر چه كساني هستتند كه نه قانون را قبول دارند ونه قانون گذار را؟؟؟؟//