به دنبال بارش سنگین برف روز گذشته و همچنین مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی، احمدی معاون پستی و بازرگانی شبکه پستی از مردم بابت تاخیرهای به وجود آمده در ارسال مرسولات عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،احمدی افزود خداوند کریم را بابت بارش های اخیر شکرگذار و امیدواریم بتوانیم با عمل به تعهدات خود، پاسخ اعتماد مردم به شبکه پستی را به خوبی بدهیم.

معاون پستی و بازرگانی شرکت ملی پست  گفت: با توجه به این که در استان های شمالی و مرکزی با بارش های پی در پی مواجه بودیم، متاسفانه امکان تردد کامیون های پستی وجود نداشته و به همین علت مرسولات با تأخیر به دست مردم خواهد رسید.

احمدی تصریح کرد: بر همین اساس مقرر شد، مرسولات ثبتی که دارای تعهد زمانی است در اولویت توزیع قرار بگیرند.

معاون پستی و بازرگانی شرکت ملی پست در پایان ضمن تقدیر از همکاران شبکه پستی به ویژه در بخش توزیع و رهسپاری تأکید کرد: با وجود مشکلات به وجود آمده در وضعیت راه های کشور، کارکنان پرتلاش پست، تمام سعی خود را جهت ارسال به موقع مرسولات به کار خواهند بست.

 

46

 

 

 

کد خبر 750034

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =